
Agent tehničke podrške L1
Niš
Uslovi:
- Poželjna visoka stručna sprema (prednost stručne spreme tehničkog ili ekonomskog usmerenja)
- Dobro poznavanje internet servisa (Web, E-mail...)
- Dobro poznavanje MS Office paketa
- Poznavanje engleskog jezika (govornog i pisanog)
- Posedovanje komunikacionih veština
- Dobre organizacione veštine, samostalnost u rešavanju problema na nivou podrške L1
- Detaljno poznavanje usluga koje kompanija ima u ponudi
- Ljubaznost, učtivost, snalažljivost i sposobnost da se prilagodite različtim sagovornicima
- Proaktivnost u pristupu роslu
Opis posla:
- Primanje telefonskih poziva / pozivanje i/ili prosleđivanje poziva
- Komunikacija sa postojećim / potencijalnim korisnicima preko email-a ili ticket-ing sistema
- Prikupljanje podataka o postojećem / potencijalnom korisniku u cilju dalje komunikacije preko email-a ili ticket-ing sistema
- Pružanje saveta i pomoć korisnicima pri korišćenju proizvoda ili usluga
Nudimo sigurno i atraktivno radno mesto, dobru radnu atmosferu, mogućnost stalnog napredovanja, usavršavanja i učenja (learning budget). Za kandidate koji prođu uži izbor predviđena je provera radnih sposobnosti.
Ukoliko ste komunikativni, dobri u rešavanju problema, odgovorni i timski orijentisani, dobrodošli ste u NiNet tim.
Rok za konkurisanje: 12.09.2019.