Niš
29.05.2025.
LionEight je IT kompanija, osnovana 2019. godine u Kragujevcu i bavi se kreiranjem i unapređivanjem softverskih rešenja. Naš proizvod je softver, namenjen kompanijama koje se bave transportom na teritoriji Sjedinjenih Američkih Država.
Pozicija: Customer Support Representative
Lokacija: Niš
Potrebne kvalifikacije:
- Najmanje IV stepen stručne spreme
- Napredan konverzacijski nivo znanja engleskog jezika
- Poznavanje rada na računaru
- Rad u korisničkoj podršci smatraće se kao prednost
- Spremnost za rad u tri smene
Veštine i kompetencije:
- Odgovornost i pedantnost u radu
- Veštine logičkog razmišljanja i zaključivanja
- Sposobnost prilagođavanja stila komunikacije prema konkretnom sagovorniku i situaciji
- Adaptabilnost i otvorenost prema promenama i novim situacijama
Opis posla:
- Rad iz kancelarije u Nišu
- Komunikacija sa korisnicima putem telefona
- Ogovaranje na tekuće zahteve korisnika
- Praćenje promena u sistemu i preventivno reagovanje
Benefiti:
- Dodatni dani godišnjeg odmora
- Godišnje nagrade kompanije
- Neograničeni sokovi, kafe, čajevi
Hvala što razmatrate LionEight kao potencijalnog poslodavca. Kandidati koji uđu u uži izbor selekcije će biti kontaktirani.
Upoznaj kompaniju
LionEight is a software services company dedicated to web and mobile development. We provide top-quality software development services to customers in many sectors.
We strive for excellence in the transport industry by producing reliable and accurate software for the American market.
The company is in rapid development, and we keep pace with the best trends in the technical sense.
Our crew work to make our customers happy and content through dedication and professionalism.
Menadžment kompanije
Beneficije
Balans karijere i privatnog života
Timska atmosfera
Zadovoljstvo projektima
Mogućnost napredovanja
Iskustvo o radu
QA Automation Engineer
Pozitivno
Kompanija vodi racuna o svojim zaposlenima, veoma je prijatno za rad, timovi su druzeljubivi.
Zamerke
/
QA Specialist
Software Developer
Hr
Preporuke se učitavaju...