Oglasi za posao Help desk tehničar junior

Help desk tehničar junior

Oblak Tehnologije d.o.o.

Zemun

Zemun: Cara Dušana 212

15.11.2025.

Windows Hardware junior

OBLAK TEHNOLOGIJE je vodeći sistem integrator na tržištu, a želja nam je da inspirišemo promene savremenim tehnologijama. Naš fokus je orijentisanost ka pružanju raznorodnih IT usluga i rešenja, sa ciljem optimizacije poslovanja korisnika. Veliko iskustvo i ekspertiza našeg tima olakšavaju pronalaženje najboljih rešenja za naše klijente. Poslednjih godina beležimo veliki rast na tržištu, pa samim tim i rast naših timova. Pridruži nam se i ti na poziciji:

HELP DESK TEHNIČAR JUNIOR

Opis posla:

Help Desk tehničar junior je odgovoran za pružanje tehničke podrške korisnicima, rešavanje problema vezanih za hardver, softver i mrežne resurse, kao i održavanje tehničke infrastrukture.

Ova pozicija zahteva:

  • Brzu reakciju na prijavljene tehničke smetnje ili zahteve i efikasno rešavanje istih putem telefonskih poziva, email-a i drugih kanala komunikacije, uz obaveznu evidenciju u ticketing sistemu.
  • Praćenje više zadataka istovremeno, uz ocenu prioriteta, praćenje napretka i eventualnu korekciju pristupa za svaki od njih, a sve u skladu sa procedurama i uputstvima rukovodioca.
  • Poznavanje okruženja korisnika kojima se pruža podrška i razumevanje njihovih potreba i poslovnih prioriteta.
  • Staložen, profesionalan i empatičan pristup u komunikaciji, posebno u situacijama kada postoji pritisak za rešavanje više prijava odjednom ili kada su sami korisnici pod pritiskom, zbog problema kojima su izloženi.

Help Desk Tehničar je ključni kontakt za spoljne i interne korisnike, sa ciljem obezbeđivanja nesmetanog rada korisnika i informatičkog sistema. Usluga se vrši kako udaljenim pristupom tako i kod korisnika na lokaciji.

Glavne odgovornosti:

  • Prijem i rešavanje tehničkih problema korisnika:Prvi kontakt korisnika sa IT timom putem telefona, email-a ili sistema za podršku (ticketing sistem).
  • Analiza i dijagnostikovanje: Istraživanje prijavljenih tehničkih problema i njihovo rešavanje u definisanom vremenskom periodu, u skladu sa procedurama rada i ugovorenim obavezama.
  • Instalacija i podešavanje opreme: Instalacija operativnih sistema, aplikacija, podešavanje računara, perifernih uređaja, kao i mrežnih resursa.
  • Obuka i pomoć korisnicima: Obuka korisnika i pomoć pri korišćenju softverskih alata, sistema, ili novih tehnologija.
  • Ažuriranje i održavanje baze podataka: Praćenje istorije prijava problema, rešavanje, i dokumentovanje svih aktivnosti u internim sistemima za praćenje.
  • Eskalacija kompleksnih problema: U slučajevima kada se problemi ne mogu rešiti, potrebno je uključivanje i koordinacija s kolegama iz višeg nivoa tehničke podrške.
  • Sprovođenje periodičnih i povremenih aktivnosti na održavanju informacionih sistema kompanije i klijenata - kao što su: provere logova, bekap podataka, otvaranje naloga, procedure za dolazak zaposlenih... – a sve u skladu sa radnim procedurama i uputstvima rukovodioca.
  • Praćenje performansi sistema: Proaktivno praćenje i rešavanje potencijalnih problema sa mrežnim i IT infrastrukturnim resursima. Praćenje i adekvatno reagovanje na upozorenja sistema za nadgledanje.
  • Održavanje inventara IT opreme: Praćenje stanja opreme i ažuriranje inventara kada je to potrebno, uz pravovremeno izveštavanje.
  • Popravka i zamena hardverskih komponenti: Dijagnostikovanje i popravka kvarova na hardverskim komponentama.

Potrebne kvalifikacije:

  • Elementarno poznavanje Windows-a (instalacija, instalacija driver-a, rešavanje čestih problema)
  • Rešavanje osnovnih tehničkih problema vezanih za računare, softver i periferne uređaje
  • Sposobnost brzog rešavanja problema, kvalitetne i efikasne komunikacije sa korisnicima
  • Samostalnost u radu i rešavanju tehničkih izazova
  • Poznavanje engleskog jezika bar na nivou A2 ili B1
  • Vozačka dozvola B kategorija (aktivan vozač)

Veštine:

  • Odlične komunikacijske veštine
  • Konstruktivan i pozitivan odnos prema poslu i kolegama
  • Razvijena radna kultura i orijentacija ka kompletno završenom poslu
  • Sposobnost brzog razumevanja i rešavanja tehničkih problema
  • Sposobnost brzog učenja novih tehnologija i alata
  • Organizovanost i sposobnost multitaskinga
  • Strpljenje, profesionalnost i ljubaznost pri radu sa korisnicima
  • Analitičke sposobnosti i sposobnost rešavanja tehničkih problema
  • Sposobnost rada u timu, kolegijalnost, građenje timskog duha i dobar odnos sa kolegama i pretpostavljenima

Prijavom na ovaj konkurs saglasni ste da Vas, ukoliko ne budete izabrani u prvom krugu selekcije, možemo kontaktirati u narednom periodu, ukoliko se ukaže potreba za istim ili sličnim radnim mestom. Svi podaci biće arhivirani u našoj bazi podataka i biće dostupni samo saradnicima u HR procesu. U proces selekcije će biti uključeni samo kandidati koji ispunjavaju tražene uslove, a svi kandidati koji prođu administrativnu selekciju biće obavešteni o krajnjem ishodu.

Upoznaj kompaniju

O Kompaniji Iskustva Plate

Svoju tehnološku ekspertizu sticali smo preko 18 godina. Od početka nas vode iste ideje. One su vodilja u svemu što radimo: u projektima, u odnosu sa klijentima, u našim internim odnosima. One definišu kako doživljavamo sebe i svet oko sebe.

Širok spektar usluga koje konstantno unapređujemo, i eksperti sa vrhunskim znanjem koji su vam uvek na raspolaganju deo su pristupa koji nas je učinio ključnim tržišnim partnerom tokom svih ovih godina i učinio da konstantno rastemo. Mi vam obećavamo da možemo još više. Iznad svakog izazova.


Oblak je vaš partner u integraciji jer se brzo prilagođavamo, inovativno pristupamo rešavanju problema i, najvažnije – preuzimamo odgovornost za svaki korak naše saradnje. Objedinjujemo softverska i hardverska rešenja u jedan jedinstven sistem koji brzo i efikasno unapređuje svako poslovanje. Projektujemo, implementiramo i održavamo ta rešenja u skladu sa vašim potrebama, i svakom klijentu u svakom trenutku posvećujemo punu pažnju jer se samo tako pronalazi najefikasnije IT rešenje.

5 100%

Menadžment kompanije

5

Beneficije

5

Balans karijere i privatnog života

5

Timska atmosfera

5

Zadovoljstvo projektima

5

Mogućnost napredovanja

4

Iskustvo o radu

Iskustvo
16.09.2024
5 Preporučuje

Software Engineer

Prethodno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Odlično radno okruženje. Svi su pozitivni i pružaju podršku. Fer odnosi i kvalitetan rad.

Zamerke

Nema

Korisno? 0

Software Engineer

1 plata
1.000
Prosečna neto plata
min
1.000
Prosek i medijana
1.000
max
1.000

System Administrator

1 plata
980
Prosečna neto plata
min
980
Prosek i medijana
980
max
980

Preporuke se učitavaju...