Kompanija KBV DATACOM d.o.o. Beograd, osnovana 2011. godine, zauzima jednu od liderskih pozicija u regionu u oblasti projektovanja, konsaltinga, inženjeringa i izgradnje objekata telekomunikacione, energetske i saobraćajne infrastrukture. Poseban akcenat stavljamo na izgradnju optičkih komunikacija i primenu novih znanja, tehnologija i metoda u realizaciji projekata.
Opis posla:
- Instalacija, redovno održavanje i nabavka IT klijentske opreme (računari, ploteri, štampači, mobilni telefoni) kompanije u kancelarijama direkcije i udaljenim lokacijama.
- Konfigurisanje, praćenje i održavanje svih klijentskih aplikacija i IT opreme (antivirus, MS Office, AutoCAD, mail na mobilnim telefonima).
- Podrška krajnjem korisniku za Windows, Office i rešavanje drugih sistemskih problema.
- Prijem i rešavanje tehničkih problema korisnika: kontakt korisnika sa IT timom putem telefona, emaila-a ili u poslovnim prostorijama.
- Analiza prijavljenih tehničkih problema i njihovo rešavanje u najkraćem mogućem roku, a sve u skladu sa ugovorenim obavezama.
- Obezbeđivanje radnih uslova novim zaposlenima za rad sa IT opremom i intervencije na postojećim radnim mestima (priključenje računarske opreme na lokalnu mrežu).
- Upravljanje telefonskim sistemom, dodavanje ekstenzija, definisanje menija, promena reference.
- Praćenje potreba zaposlenih za novom ili zamenom postojeće klijentove IT opreme.
- Održavanje inventara IT opreme: Praćenje stanja opreme i obezbeđivanje inventara kada je to potrebno, kao i pravovremeno izveštavanje.
- Izveštavanje nadređenih o svim operativnim aspektima rada u vidu dnevnih i nedeljnih lista aktivnosti.
Uslov:
- Prethodno iskustvo rada u help desk-u, ili sličnim poslovima, u trajanju od najmanje 3 godine.
Kvalifikacije:
- Minimum IV stepen stručne spreme, tehničke struke, po mogućstvu IT usmerenja.
- Osnovno tehničko poznavanje hardvera i softvera.
- Poznavanje osnovnih IT sistema i aplikacija (Windows, Linux, Office paket, mreže).
- Poznavanje osnovnih principa mrežnih tehnologija (TCP/IP, VPN, DNS, DHCP).
- Iskustvo u radu sa korisnicima i pružanju tehničke podrške
- Engleski – srednji nivo govorne i pisane komunikacije.
- Sposobnost objašnjavanja tehničkih problema zaposlenima sa tehničkim i netehničkim usmerenjem.
- Dobre analitičke sposobnosti i veštine rešavanja problema.
- Pažnja prema detaljima i organizacione veštine.
- Sposobnost obavljanja više zadataka, po prioritetu i zadataka sa visokim stepenom tačnosti.
- Sposobnost elementarnog servisiranja, dijagnoze kvara i ostalih tipova intervencija nad IT opremom.
- Strpljenje i dobra međuljudska komunikacija.
- Sposobnosti samoučenja.
Zašto da radite kod nas?
Rad u KBV DATACOM donosi brojne pogodnosti koje podržavaju i motivišu zaposlene:
- Konkurentna i redovna zarada.
- Privatno zdravstveno osiguranje.
- Prilika za profesionalni razvoj veština kroz kontinuirane obuke.
- Prijatna radna atmosfera i odlični međuljudski odnosi.
- Pristup vrhunskim alatima: računari visokih performansi, napredni softveri i hardver.
- Mogućnosti napredovanja/Razvoj karijere.
- Balans između privatnog života i karijere.
- Fitpass članarina.