OBLAK TEHNOLOGIJE je vodeći sistem integrator na tržištu koji neprestano stvara nove mogućnosti za inovacije i rast. Svoju tehnološku ekspertizu sticali smo preko 20 godina. Od početka nas vode iste ideje. One su vodilja u svemu što radimo: u projektima, u odnosu sa klijentima, u našim internim odnosima. One definišu kako doživljavamo sebe i svet oko sebe. Fokusirani smo da budemo iznad izazova i ograničenja.
Zbog velikog rasta na tržištu i širenja naših timova, trenutno smo u potrazi za osobom koja će nam pružiti podršku na poziciji: Koordinator operacija
Ako si osoba koju odlikuje upornost, istrajnost i samostalnost u radu, ako imaš iskustva u nadgledanju operativnog poslovanja i odlično poznaješ i pratiš razvoj IT tehnologija, ovo je prava prilika za tebe. Svoj posao vidiš kao mogućnost da pomogneš kompaniji i tim liderima da zadovolje potrebe operacije, prevaziđu poslovne prepreke i njihovo poslovanje unaprede iznad ograničenja.
Uz stalnu podršku i saradnju sa Direktorom operacija, bićeš ključna osoba koja će osigurati nesmetano funkcionisanje operacija, a tvoje prethodno iskustvo u oblasti komercijalnih poslova, prodaje, kao i poznavanje funkcije i uloge internih operacija firme, biće od presudne važnosti za efikasno upravljanje svakodnevnim poslovnim procesima.
Ukoliko si ti neko ko poznaje osnovne funkcionalnosti softverski rešenja i odlikuješ se visokim stepenom organizacije, fleksibilnosti i analitičnosti, a tražiš radno okruženje koje ti pruža izazove i priliku za dalji razvoj, pridruži nam se.
Odgovornosti koje te očekuju:
- Praćenje operativnih aktivnosti kompanije
Jedan od glavnih zadataka biće praćenje rada svih sektora u kompaniji. Da bi ovo bilo uspešno, biće potrebna bliska saradnja sa timovima iz svih sektora. Na taj način ćeš bolje razumeti njihov rad i međusobne veze, što će omogućiti prepoznavanje oblasti koje zahtevaju unapređenje.
- Analiza i optimizacija procesa i sistema
Naš koordinator operacija biće odgovoran za analizu postojećih poslovnih procesa, identifikaciju njihovih nedostataka i razvoj novih principa poslovanja, a sve u skladu sa planom razvoja operacija i instrukcijama Direktora operacija. U ovoj ulozi koordinator će uskladiti rad svih timova, razviti i implementirati nove procese i procedure, i obezbediti njihovu usklađenost sa ciljevima organizacije. Aktivnosti uključuju mapiranje novih poslovnih procesa, obuku timova, implementaciju novih rešenja i alata, kao i kontrolu kako bi se osigurala efikasnost i postizanje željenih rezultata.
- Učešće u analizi i sprovođenju pravnih aspekata poslovanja, kao i izrada normativnih dokumenata
Potrebno je poznavanje osnovnih zakonskih regulativa, kako bi u saradnji sa pravnom službom osigurao da sve aktivnosti koje se postavljaju u okviru operacija budu u skladu sa zakonskim okvirom. Takođe, bićeš uključen u izradu procedura, uputstava i instrukcija, kao i u praćenje njihove implementacije i sprovođenja, uz izveštavanje o mogućim nepravilnostima.
- Budžetiranje i kontrola troškova
Sva prethodna zaduženja moraju biti ispraćena u skladu sa postavljenim budžetom kompanije. Uz pomoć tebi već poznatih modela budžetiranja, praćenjem operativnih aktivnosti radićeš na minimizaciji operativnih troškova, kada i koliko je to moguće. Detaljnom analizom troškova sektora i timova nastojaćeš da predložiš način kako da ih kompanija smanji ili zadrži u okviru planiranog budžeta.
- Redovno izveštavanje o operativnim aktivnostima
Na mesečnom nivou, bićeš odgovoran za pripremu i izveštavanje Direktora operacija o napretku i ključnim aktivnostima. Ovaj izveštaj biće usmeren na operacije firme i sprovođenje plana, kao i postavljanje, implementaciju i kontrolu operacija. Izveštaj će obuhvatiti sve relevantne informacije i analize potrebne za donošenje strateških odluka.
Ukoliko imaš ove kompetencije:
- Minimum 3 godine relevantnog iskustva iz oblasti menadžmenta operacija
- Viša ili visoka stručna sprema
- Analitički pristup i razumevanje obrađenih podataka
- Poznavanje MS Office paketa
- Napredno poznavanje engleskog jezika (verbalna i pisana komunikacija)
- Visok stepen organizacije, fleksibilnosti, analitičnosti, razvijene komunikacione veštine
- Iskustvo u saradnji sa različitim timovima i uvođenju promena
- Iskustvo u IT industriji je prednost
U obzir će biti uzete isključivo prijave kandidata koji imaju jasno razumevanje gore navedenih odgovornosti i redovnih aktivnosti, a pored toga, poznaju biznis procese, imaju iskustvo u praćenju operativnih aktivnosti i optimizaciji poslovnih procesa.
Prijavom na ovaj konkurs saglasni ste da Vas, ukoliko ne budete izabrani u prvom krugu selekcije, možemo kontaktirati u narednom periodu, ukoliko se ukaže potreba za istim ili sličnim radnim mestom.
Svi podaci biće arhivirani u našoj bazi podataka i biće dostupni samo saradnicima u HR procesu. U proces selekcije će biti uključeni samo kandidati koji ispunjavaju.