Beograd
Beograd: Admirala Vukovića 57
14.10.2025.
Inception tim traži proaktivnu i analitičnu osobu koja želi da gradi karijeru na spoju knjigovodstva i informacionih tehnologija. Ako ste radoznali, volite da učite, rešavate izazove i sarađujete s ljudima – ovo je prilika za vas! Kao deo našeg tima, učestvovaćete u implementaciji i podršci korisnicima naših ERP rešenja, sa posebnim fokusom na knjigovodstvenim i finansijskim modulima.
Vaše ključne odgovornosti će biti:
· Praćenje knjiženje ulaznih i izlaznih faktura
· Vođenje glavne knjige i pomoćnih evidencija
· Izrada finansijskih izveštaja i završnih računa
· Praćenje promena u poreskim i računovodstvenim propisima
· Analiza poslovnih procesa i zahteva korisnika, posebno u oblasti knjigovodstva
· Edukacija korisnika za efikasan rad u okviru ERP sistema
· Učestvovanje u implementaciji softverskih rešenja kod korisnika, u saradnji sa razvojnim timom
· Saradnja sa timom za razvoj softvera na unapređenju funkcionalnosti sistema
· Testiranje i verifikacija novih funkcionalnosti pre implementacije
· Priprema korisničkih uputstava i tehničke dokumentacije
Klasifikacije koje tražimo:
· Minimum 1 godina iskustva u knjigovodstvu
· Osnovno poznavanje budžetskog knjigovodstva je prednost
· Dobre analitičke i komunikacione veštine
· Dobro poznavanje rada u MS Office okruženju
· Spremnost za kontinuirano učenje i profesionalni razvoj
· Poželjno iskustvo u radu sa ERP sistemima
· Završene osnovne ili više studije ekonomskog usmerenja
Nudimo:
· Rad u stabilnoj i perspektivnoj kompaniji
· Mogućnost profesionalnog razvoja i usavršavanja
· Stimulativna zarada u skladu sa postignutim rezultatima
· Ugovor o radu na neodređeno vreme
· Podršku stručnog tima i prijateljsko radno okruženje
Upoznaj kompaniju
Kompanija Inception d.o.o. svojim uslugama i proizvodima ispunjava i modernizuje celokupno kancelarijsko i arhivsko poslovanje. Realizacijom svojih usluga kompanija ima zadatak uvođenje novih standarda kancelarijskog i arhivskog poslovanja. Inovativnost proizvoda – softverskih aplikacija u kombinaciji sa uslugama u okviru kancelarijskog i arhivskog poslovanja dovelo je do formiranja skalabilnih rešenja. Rešenja su u potpunost prilagodljiva i moguće ih je primeniti na kompanije različitih veličina (malih, srednjih i velikih preduzeća) i različitih delatnosti.
Kompanija u dosadašnjem radu sarađuje sa velikim brojem kako državnih institucija, javno-komunalnih preduzeća, tako i sa bankama, osiguranjima i drugim firmama privatnog sektora.
Menadžment kompanije
Beneficije
Balans karijere i privatnog života
Timska atmosfera
Zadovoljstvo projektima
Mogućnost napredovanja
Iskustvo o radu
Programer
Pozitivno
Pozitivna radna atmosfera
Zamerke
Male plate, loša komunikacija, nedostatak osnovne opreme, konstantan mobing
Software Developer
IT Help Desk / Support
Preporuke se učitavaju...