OPIS POSLA
· Podrška korisnicima u radu sa informacionim sistemom i računarima („Helpdesk“);
· Prvi nivo aplikativne i infrastrukturne podrške;
· Sprovođenje procedura za korisničku identifikaciju i kontrolu pristupa;
· Sprovođenje procedura vezanih za sigurnost i privatnost podataka.
· Monitoring i održavanje servera, SAN arhitekture, sistema rezervnih kopija i sl. (Prvi nivo)
· Optimizacija korišćenja softvera, rešavanje hardverskih i softverskih problema (Prvi nivo)
· Učestvovanje na razvoju, implementacija i održavanje novih i/ili postojećih IT Sistema
· Upravljanje hardverskim, softverskim i mrežnim resursima na strani krajnjeg korisnika (PC desktop/laptop, mobilni i fiksni telefon, štampač, potreban softver za poslovne aplikacije i sl.)
STRUČNI PROFIL – poželjna znanja i veštine
· Radno iskustvo od najmanje 6 meseci
· Osnove poznavanja Windows server 2012 i srodnih sistema (Active Directory, Group policy, MS SQL i sl.)
· Poznavanje Windows 10
· Poznavanje osnova virtualizacija (VMWare),
· Poznavanje WAN/LAN tehnologija (TCP/IP, DNS, DHCP, VPN)
· Stručna sprema: Srednja tehnička škola, viša tehnička škola ili fakultet
· Osnove engleskog jezika
· Poželjna vozačka dozvola B kategorije