Beograd
Beograd: Gramšijeva 9/72
20.06.2024.
Ko smo mi?
Logeecom je kompanija koja se bavi razvojem digitalnih proizvoda, sistema elektronske trgovine, integracija softverskih rešenja, kao i pružanjem usluga iz oblasti digitalne transformacije, tehnološkog i poslovnog konsaltinga. Naše usluge su utemeljene na višegodišnjem iskustvu i ekspertizi u oblastima softverskog inženjerstva, digitalnog marketinga, poslovne analize i projektnog upravljanja. Kompanija je osnovana 2016. godine, i ima kancelarije u Beogradu i Berlinu.
Naši klijenti
Sarađujemo sa globalnim i međunarodnim kompanijama prisutnim u raznovrsnim tržišnim segmentima i u različitim stadijumima razvoja, od startapa do korporacija. Neki od klijenata sa kojima radimo su Adyen, Sendcloud, Mollie, Holcim Foundation, Blau Direkt, CleverReach, Auctane, ChannelEngine, Biller i dr.
Kompanijska kultura
Zajedno sa svim članovima našeg tima kontinuirano radimo na razvoju kompanijske kulture. Izbor kvalifikovanih, interesantnih i motivisanih ljudi, planirane obuke, negovanje logičkog rezonovanja, kritičkog razmišljanja i integriteta, oblikuju kulturu koja doprinosi prijatnoj radnoj atmosferi, kao i ličnom i profesionalnom razvoju svih nas.
Dobrodošli u Logeecom!
Raspisujemo konkurs za radnu poziciju:
Specijalista za integraciju i podršku aplikacija
Beograd
Koga tražimo?
U potrazi smo za motivisanim kandidatima koji:
- Poseduju solidno znanje iz oblasti informacionih tehnologija
- Imaju sposobnost da jasno i precizno komuniciraju o tehničkim aspektima sistema na engleskom jeziku a posebno u pisanoj formi
- Su spremni da se u periodu inicijalne plaćene obuke (ali i nakon nje) posvete sticanju temeljnog znanja o raznorodnim sistemima elektronskog poslovanja, njihovim interakcijama i načinima međusobnog povezivanja
Šta nudimo?
- Tokom perioda plaćene obuke u trajanju do tri meseca kandidati će imati priliku da prodube svoja znanja o sistemima za elektronsko poslovanje, njihovoj integraciji i procesima održavanja i pružanja podrške njihovim korisnicima
- Nakon obuke, adaptacije i uključivanja u tim, u saradnji sa vođom support odeljenja, nove članove tima očekuje dugoročni angažman i rad sa klijentima koji su tržišni lideri u različitim oblastima elektronske trgovine u Evropi (SendCloud, ChannelEngine, Mollie, CleverReach)
- Mogućnost daljeg napredovanja ka pozicijama koje podrazumevaju širu ekspertizu u oblasti elektronskog poslovanja ili ciljanih tehnologija
- Plata za kandidate bez prethodnog radnog iskustva
- 600 EUR neto u toku perioda obuke
- 800-1.000 EUR neto nakon obuke i preuzimanja konkretne operativne odgovornosti
Zaduženja u radu:
- Nadgleda i administrira tikete dobijene od klijenta, krajnjeg korisnika i/ili internog tima putem dogovorenih kanala komunikacije
- Rešava pitanja koja se odnose na funkcionisanje softvera na osnovu postojeće dokumentacije i praćenjem metrika performansi i kvaliteta putem dostupnih alata (DataDog, Google Analytics..) i izvora
- Vrši verifikaciju, reprodukciju i temeljno istražuje uzroke prijavljenih problema u funkcionalnosti aplikacija kako bi precizno identifikovao izvor problema. Potom detaljno opisuje uzrok problema i prosleđuje tiket na sledeći nivo radi dalje obrade
- Rešava pitanja koja se odnose na funkcionisanje softvera na osnovu postojeće dokumentacije i praćenjem metrika performansi i kvaliteta
- Izveštava klijenta o trenutnom statusu tiketa sa jasnim, preciznim i transparentnim netehničkim i tehničkim objašnjenjem
- Predlaže ideje poboljšanja pružanja korisničke podrške
- Održava postojeću projektnu dokumentaciju
- Svakodnevno komunicira sa drugim timovima radi efikasne razmene informacija
Uslovi za prijavu:
- Završene četvorogodišnje studije i stečena diploma (ili status studenta završne godine) iz oblasti informaciono-komunikacionih ili srodnih tehnologija
- B2 nivo engleskog jezika
Prednost ćemo dati kandidatima koji:
- Razumeju koncepte razvoja i funkcionisanja web aplikacija
- Imaju već prethodno iskustvo u pružanju tehničke podrške
- Imaju iskustvo u radu sa nekim od sistema elektronske trgovine (Shopify, Magento, WooCommerce..) ili CMS sistema (WordPress, Wix…)
- Imaju iskustvo u korišćenju bazičnih alata koji podržavaju razvoj softvera (git, docker i slično)
Kako izgleda proces selekcije?
Nakon pristizanja prijava, izvršićemo inicijalnu selekciju kandidata i izabrane pozvati na kratak (polučasovni) online intervju radi kratkog predstavljanja i utvrđivanja postojanja obostranog osećaja kompatibilnosti.
Nakon toga, odabrani kandidati će biti pozvani na sledeći krug selekcije koji će se održati u prostorijama firme i gde će imati priliku da rade na zadacima koji imaju zajedničke elemente sa zaduženjima pozicije.
Finalni krug obuhvata otvoren razgovor usmeren ka boljem međusobnom upoznavanju i eventualnu ponudu angažmana.
Mi se obavezujemo da ćemo svim prijavljenim i intervjuisanim kandidatima dostaviti relevantne povratne informacije bez obzira na fazu procesa selekcije do koje su stigli (odnosno bez obzira na to da li su pozvani u naredni krug ili su odbijeni).
Upoznaj kompaniju
Logeecom je kompanija koja se bavi razvojem digitalnih proizvoda, sistema elektronske trgovine, integracija softverskih rešenja, kao i pružanjem usluga iz oblasti digitalne transformacije, tehnološkog i poslovnog konsaltinga. Naše usluge su utemeljene na višegodišnjem iskustvu i ekspertizi u oblastima softverskog inženjeringa, digitalnog marketinga, poslovne analize i projektnog upravljanja. Kompanija je osnovana 2016. godine, i ima kancelarije u Beogradu i Berlinu.
Naši klijenti
Sarađujemo sa globalnim i međunarodnim kompanijama prisutnim u raznovrsnim tržišnim segmentima i u različitim stadijumima razvoja, od startapa do korporacija. Neki od klijenata sa kojima radimo su Adyen, Sendcloud, Mollie, Holcim Foundation, Blau Direkt, CleverReach, Auctane, ChannelEngine, Biller i dr.
Šta nas izdvaja?
- pomažemo klijentima da identifikuju i usmere pažnju na ključne izazove u njihovom poslovanju
- primenom tehnika optimizacije grupne dinamike postižemo sinergiju pojedinačnih talenata sa ciljem koncipiranja adekvatnih rešenja
- obezbeđujemo neophodne resurse za implementaciju koncipiranih rešenja, njihovo održavanje i podršku.
Naša kompanijska kultura
Zajedno sa svim članovima našeg tima kontinuirano radimo na razvoju kompanijske kulture. Izbor kvalifikovanih, interesantnih i motivisanih ljudi, planirane obuke, negovanje logičkog rezonovanja, kritičkog razmišljanja i integriteta, oblikuju kulturu koja doprinosi prijatnoj radnoj atmosferi, kao i ličnom i profesionalnom razvoju svih nas.
Dobrodošli u Logeecom!
Software Engineer
Edukacija, profesionalni razvoj
Hrana i piće
Timska druženja
Preporuke se učitavaju...