
API Banka a.d. Beograd nastala je prodajom VTB Banke a.d. Beograd ruskom investitoru Andreju Šljahovoju u julu 2018. godine. Novi vlasnik banke g. Šljahovoj je poreklom sa Dalekog istoka Rusije, iz grada Habarovska, i ima bogato iskustvo u oblasti bankarstva i finansijskih usluga. G. Šljahovoj je takođe poznati preduzetnik u Rusiji, a iza sebe ima odlične rezultate na projektima u oblasti nekretnina i poljoprivrede.
Naziv i oznaka banke simbolizuju konstantan rast i razvoj koji je u isto vreme tehnološki ali i organski. On odražava digitalnu sredinu u kojoj živimo i predstavlja viziju budućnosti akcionara. Digitalno bankarstvo i primena najnovijih finansijskih tehnologija biće ključni elementi u razvoju strategije banke. API Bank će svojim klijentima pružati digitalna rešenja koja su bezbedna i lako se koriste. API Bank će nastaviti da pruža izvanrednu uslugu malim i srednjim preduzećima i biće prvi izbor klijenata pojedinaca koji traže personalizovan pristup i odličan korisnički servis.
Naši zaposleni su najvažniji resurs banke. Sa diplomama vodećih univerziteta u Srbiji i EU i praktičnim i temeljnim iskustvom u industriji bankarskih usluga i dobrim poznavanjem srpskog, engleskog a često i ruskog, oni svakodnevno pomažu klijentima sa najzahtevnijim poslovima.
Konkurs za radno mesto:
Viši administrator aplikacija
Beograd
Uslovi:
- VII stepen stručne spreme tehničkog usmerenja;
- Najmanje 5 godina radnog iskustva na istim ili sličnim poslovima;
- Znanje engleskog;
- Poznavanje Oracle baze podataka, Microsoft Office;
Opis posla:
- Odgovornost za parametrizaciju aplikacije u skladu sa zahtevima;
- Učestvuje u postavljanju aplikativnih biltena dobijenih od isporučioca software-a, na testnom i produkcionom serveru;
- Obezbeđuje preduslove za testiranje aplikacija pre puštanja u produkcioni rad, a po potrebi učestvovanje i pomaganje korisnicima u testiranju;
- Učestvuje u pripremi i izradi UAT (User Acceptance Test);
- Učestvuje u pripremi korisničkih uputstava za korisnike aplikacija;
- Učestvuje u rešavanju eventualnih problema koji nastanu u toku korišćenja aplikacije;
- Ukazuje na eventualna poboljšanja u aplikacijama u cilju zadovoljenja poslovnih zahteva i ciljeva, saradnja sa administratorom baze podataka;
- Kontra dodele ovlašćenja za korišćenje aplikacija u skladu sa zahtevima korisnika;
- Učestvuje u izradi i praćenju Service cataloga;
- Učestvuje u izradi strategije razvoja IT, pripremi dokumentacije RFP, RFI, RFQ, SOW;
- Učestvuje u projektnim timovima po zahtevu biznis korisnika ili neposrednog rukovodioca;
Ukoliko želite da postanete deo našeg tima, svoju biografiju možete poslati elektronskim putem.
Rok za slanje biografija je 14.01.2020.
Napomena: biće kontaktirani samo kandidati koji uđu u uži izbor.