Kao i prethodnih godina, Marketing mreža nastavlja da promoviše, ističe i nagrađuje najuticajnije marketing i komunikacijske stručnjake iz kompanija u Srbiji, u okviru projekta Mark Awards.
Naš Bojan Stanković, koji vodi HelloWorld marketing tim, je po mišljenju kolega u prethodnom periodu ostvario zapažene rezultate i time zaslužio nominaciju za Mark Awards nagradu.
Bojan je istakao u intervjuu za Marketing mrežu, da je za dobar brend koji privlači pažnju korisnika potrebno - posedovanje dobrog proizvoda, korisničko iskustvo, iskrenost i hrabrost. Objasnio je da je ponosan na svaki svoj projekat, ali je posebno naglasio kampanju „Da ti ništa ne promakne“ u okviru sajta HelloWorld, koji je najviše doprineo njegovoj nominaciji za nagradu.
- Dok je legendarna Branka Petrić u ulozi HelloWorld bake sa bilborda i banera špijunirala najveće domaće IT kompanije i skretala pažnju da se sve najvažnije informacije o IT-ju nalaze na sajtu HelloWorld i da se jednostavno mora biti tamo ako ne želimo da nam nešto važno promakne, metrike su nam jasno pokazale da smo postigli nešto zaista izuzetno – kaže Bojan za Marketing mrežu.
Istakao je da je uz pomoć te kampanje ostvaren značajan porast u zacrtanim ciljevima koji predstavljaju samu srž biznisa, odnosno širenju korisničke baze, broju poseta sajtu, broju novoregistrovanih korisnika, napisanih recenzija itd. O uspešnosti ove kampanje govori činjenica da je ona ovih dana dobila i svoj nastavak.
Želimo mnogo uspeha Bojanu i veoma smo ponosni da imamo člana tima u trci za nagradu sa najuspešnijim marketing i komunikacijskim stručnjacima!😊
0 komentara