Vreme je ograničen i neobnovljiv resurs koji utiče na radni proces, te predstavlja faktor koji je pogodan za optimizaciju. Određene studije pokazale su da postoji inverzivna veza između broja sati provedenih na radnom mestu i efikasnosti radnika tokom tog vremena. Da li je osam sati dnevno zaista neophodno kako bi se ostvarili isplanirani poslovni ciljevi? (više)
Google je juče objavio velike novosti kada je u pitanju njihova korporativna struktura. Kao deo promene, menja se struktura poslovanja, ali i samo ime kompanije – od sada je zvanični naziv Alphabet. (više)
Programiranje danas ima reputaciju pretežno muške dominacije. O ovoj temi smo već govorili i došli do zaključka da su žene u tom svetu “ugrožena vrsta”. Ipak, na jednom polju nežniji pol ostavio je veliki trag – programski jezici. Predstavljamo vam spisak od pet programskih jezika i izvandrednih dama koje su ih kreirale. (više)
Planovi kompanije Facebook da postane leteći internet provajder postaju realnost. Ova kompanija je predstavila Aquilu, bespilotnu letelicu koja će populaciji bez pristupa internetu slati signal iz vazduha. Testiranje prototipa ove letelice obavljeno je u Velikoj Britaniji. (više)
Internet gigant Google nam opet donosi novosti. Ovaj put u pitanju je projekat pod nazivom Loon. Radi se o letećim balonima koji imaju ugrađen sistem čija je glavna funkcija uspostavljanje internet mreže. Misija ovog projekta je rešavanje problema dostupnosti interneta i povezivanje ljudi. (više)
Razmišljajući koju temu ovom prilikom da izaberem, prelistavajući IT kolumnu, pročitala sam tekst Kako da zaposlite senior programera? i pomislila sam da bi bilo vrlo korisno da i mi podelimo detalje istraživanja: ,,Saznajte kako je raditi u IT industriji u Srbiji - 2014“. (više)
Moderni obrazovni koncept „učenja za ceo život“ postao je važna i nezamenjiva dopuna formalnom obrazovanju. Razlog tome su veliki izazovi modernog doba u pogledu ubrzanog razvoja nauke i tehnike, ali i socio-ekonomskih promena. Formalno obrazovanje više ne može da prati promenljive tržišne trendove, te mu je potrebno „pojačanje“ u vidu unapređenije obrazovne prakse. (više)
Zašto customer happiness, a ne customer support? Customer support je samo mali deo u segmentu vašeg posla koji se tiče brige o klijentima. Customer happiness je ono čemu treba da stremite, jer samo srećan klijent je dobar klijent. (više)
root@hw.rs:~# Helloworld.rs koristi kolačiće kako bi vam pružao najbolje korisničko iskustvo. Nastavkom korišćenja sajta smatraćemo da ste saglasni sa korišćenjem kolačića. Više o kolačićima možete pročitati ovde.