13.04.2022. ·
1 min
· [ Vreme: utorak, 19.04.2022. ]

Vebinar: Kap koja prelije čašu - Kada je vreme da se menja posao

Vebinar: Kap koja prelije čašu - Kada je vreme da se menja posao

Nezadovoljstvo u jednoj sferi našeg života jako brzo se može preneti na sve ostale segmente. Tako je i sa poslom. Razmišljanje o promeni posla može biti stresno, ali ni ostati tu gde jesmo zbog straha od nepoznatog, nije neko rešenje.Izvori nezadovoljstva na poslu mogu biti brojni – od loših međuljudskih odnosa, preko burnouta,  kratkih rokova, velikih pritisaka do nedovljno interesantnih projekata.

Pre nego što se odvažimo na ovaj korak, trebalo bi dobro da razmislimo. Kako bismo rešili potencijalne nedoumice, organizujemo vebinar u utorak 19. aprila putem Zoom platforme, sa početkom u 18h.

Moderator panela, Bojana Ćirić sa sajta HelloWorld.rs, zajedno sa panelistima, pokušaće da ti pomogne u dilemi kada je konačno vreme da „spakuješ kofere“ i potražiš novo radno mesto. Njeni sagovornici biće:

  • Marija Milojković, Software Engineer, HTEC
  • Miroslav Kostić, Full Stack Engineer, Arbor Education
  • Anja Balažević, Specijalista za regrutaciju i selekciju, Infostud

Neka od pitanja o kojima ćemo diskutovati jesu:

  • Koji su prvi pokazatelji da je vreme da se razmišlja o promeni?
  • Koji su uzroci nezadovoljstva (kolege, menadžment, projekti, novac)?
  • Da li treba da promenim firmu ili sadržaj posla?

Ukoliko tvoje pitanje nije među nabrojanim, slobodno ga postavi, a mi ćemo se potruditi odgovorimo tokom vebinara.

Učešće na vebinaru je besplatno. Prijave za vebinar su završene. Ako želiš da pratiš, klikni na sledeći link.

Oceni tekst

5
20 glasova
Da ti ništa ne promakne

Ako želiš da ti stvarno ništa ne promakne, prijavi se jer šaljemo newsletter svake dve nedelje.

3 komentara

Maja Popovic Maja Popovic 14.04.2022.
9
1

Sta navesti kao razlog odlaska u drugu firmu a da se izbegne "kritikovanje" stare?

Boris Boris 14.04.2022.
1
1

Nista specijalno, samo istinu...

Danko Danko 14.04.2022.
4
0

Ja bih rekao da treba reci istinu, ali sa aktivnim trudom da se koristi "ja" perspektiva. Kazes kako si se *ti* osecala, pa te je to navelo na promenu, ili stavis akcenat na to da *tebi* nije odgovaralo nesto u nacinu poslovanja firme itd.Na taj nacin u prvi plan stavljas da si promenila firmu u potrazi za okruzenjem koje tebi vise odgovara (u kom god smislu), radije nego nekakav sud o objektivnom kvalitetu firme koju napustas.Jer, realno, retko je da je firma zaista losa u svakom pogledu. Po svoj prilici je bilo i lepih stvari, ali frustracija od trenutnog nezadovoljstva ume da nam oboji reci kada pricamo o tome. "Ja" perspektiva je dorar nacin da se komunikacija ne pretvori u vredjanje i prozivke.Nadam se da je ovo od pomoci :)

Druga dešavanja

Sva dešavanja