Iskustva i komentari zaposlenih
Pretraži iskustva o radu i iskustva sa intervjua. Saznaj kako je zapravo raditi u kompaniji.
Iskustva o radu za poziciju Support Engineer
Pozitivno
Redovna plata, mnogo dobre kolege i opustena atmosfera u radu, ponekad i neki zanimljiv timbilding. Frizider ima svasta, ima nekakvih aparata za vodu, kafu i dobra je lokacija (ali, naravno, bez parkinga).
Zamerke
Tesko napredovanje, nemogucnost pomeranja s projekta i strah od klijenata kojima menadzment firme ne sme nista da kaze. Klijent s tobom moze da radi sta god zeli, ako kaze da brises podove, ti ces to raditi i nemas mnogo izbora. Ako pokazes da ne zelis, dolazis u sukob s njim i odmah ide nekakav proces tesiranja tvog performansa, kao pripreme pored otkaz. Ja sam radio kod klijenta od cijeg tehnickog direktora se svi boje i mole se da on ustane na pravu nogu. Politika isplate plata je cudna, druga cifra svakog meseca nikada ne znas kolika je zapravo tvoja plata, pa se pricalo da zakidaju na sitno, ne znam koliko je tacno. Oko povecanja, to je svima isto u smislu da ne treba puno da se cimas jer onaj sto radi puno ce dobiti na kraju isto povecanje kao i ti koji si blejao i radio jos jedan posao sa strane. Sto se zaposlenja tice, klasican outsourcing sa ljudima koji porodicno vode firmu, direktorka ljudskih resursa je to postala sa pozicije cs u ncr - potvrdjujem komentar od preko koji mesec da samo rodjaci i prijatelji prolaze te referal programe. Jedino im je finansijski direktor profesionalan i dobar covek. Organizacija je kao i ok, ali menadzeri projekata su uglavnom ljudi koji klimaju glavom a ne oni koji znaju da rade posao. Poneki medju njima politicki optereceni i agresivni.
Pozitivno
Proces zapošljavanja je bio brz i profesionalan , HR tim je bio izuzetno ažuran, uvek dostupan za pitanja i podršku tokom celog procesa. Radim od kuće, bez pritiska i mikromenadžmenta. Tim lider je odličan, kolege su prijatne i spremne da pomognu. Sve u svemu, veoma pozitivan početak bez ikakvih zamerki.
Zamerke
Pozitivno
Besplatna kafa, sok, parking, dobri bonusi, većina kolega i mogućnost da se za kratko vreme nauče stvari za koje u vecini drugih firmi trebaju godine i godine rada.
Zamerke
Bas taj proces ubrzanog ucenja. Neretko (99 posto slučajeva) u firmu dođe junior sa fakulteta, koga bez ikakvog onboarding-a, a kamoli obuke bace u vatru, da radi sa klijentom i onda dolazi i do nezadovoljstva klijenta i do stresne situacije za samog inženjera i takve stvari obično ne jenjavaju sa godinama, nego se sve više i više povećavaju što dovodi do toga da ljudi pucaju i da iskusni inženjeri daju otkaze, a tehnički nekompetentan menadžment koji se ne trudi ni najmanje da stane na stranu inženjera biva unapređen.
Tehnologije
6875 iskustava o radu na helloworld.rs
Anonimno unesi iskustvo
Povećaj transparentnost IT tržišta!
Pozitivno
HR iz Srbije je jedna od svetlih tačaka ove firme... Prepozitivna devojka koja se uvek trudi i izlazi vam u susret za sve zahteve. Da nije nje, mnoge stvari ne bismo imali na raspologanju kada je u pitanju kancelarija u Beogradu. Napomenuću samo da smo imali dve selidbe dok sam bio zaposlen i devojka se maksimalno iscimala za svaki prostor. Isto tako, organizovala je team building događaje poput kuglanja, paint ball-a itd. Kada sam prestao da radim, potrudila se da mi isplate dve plate i da budem na plaćenom odmoru. Jako pozitivna i zdrava radna atmosfera u beogradskoj filijali. Zanimljivo je raditi sa kolegama iz Rusije, a bilo je i par naših tu. Solidna početna plata. Obezbeđen trošak za hranu (700 din na dnevnom nivou), obezbeđen fit pass (pola pokriva firma), 1000 bodova privatnog osiguranja na raspolaganju (MediGroup), rođendanski poklon i torta itd.
Zamerke
Menadžment je poprilično haotičan, neažuran i neprofesionalan - ne ponašaju se u skladu sa onim što propagira firma. Neki od ljudi koji su na višim pozicijama bi trebalo da budu primer drugima, iako to ovde nije slučaj. Ako se usudite da se nekom od njih zamerite ili kažete svoje mišljenje (npr. da su neažurni), očekujte da će nečiji ego biti povređen i trpećete posledice zbog toga. Mnogi zaposleni ovde su sjajni glumci i vrlo dobro znaju da odglume - nekima treba dati Oskara za ovo. Firma prodaje priče po LinkedIn-u kako sve deluje bajno i sjajno, ali realnost je drugačija. Isto tako, često ćete viđati pohvale po WhatsApp griuupaam i dodvoravanja od strane jedno te istih zaposlenih, dok ljudi koji se istinski trude ostaju nezapaženi. Korporacijska kultura čini da se osećate kao mali šraf u velikom sistemu - tretiraju vas kao broj i gleda se samo kvantitet (npr. koliko ste support ticket-a zatvorili); primetna je razlika u tretmanu prema zaposlenima iz Izraela i onima koji su iz drugih zemalja (pogotovo iz Srbije). Previše nebitnih sastanaka i glumatanja ispred kamera (često su nas terali da se nasmejemo u toku poziva kako bi napravili slike za LinkedIn). Povišice su retke i čuo sam od kolega da oni koji su duže tu (npr. dve godine) još uvek nisu dobili povećanje plate.
Tehnologije
(Vladimir C.)
Technical Support Engineer
CyberNet Communications
Pozitivno
0 (nula)
Zamerke
U sustini prevara. Ovo je help desk pozicija na kojoj se radi 9 sati a ocekuje se da se radi i prekovremeno neplaceno. Zasto kazem da je prevara, na razgovoru ti postavljaju pitanja na nivou CCNA a posao je podesavanje klijentima kalendar u Outlooku i slicno. Na oglasu za posao pise da se radi do 1h po nasem vremenu, onda ti samo posalju mejl da ti je smena do 3h. Znaci u pitanju je bait and switch sto bi se reklo. Navuku te s jednom pricom da bi na kraju to bilo nesto sasvim drugo. P.S. u trenutku pisanja ovog posta cekam da vidim da li ce mi platiti sto mi duguju za troskove IZBEGAVATI
Software Support Engineer (supervizor)
NCR Voyix d.o.o. Beograd
Pozitivno
Odlične kolege, fleksibilan menadžment i dobri uslovi rada. Jako talentovani ljudi, moguć brz napredak uz malo truda i učenje kroz rad. Odlične beneficije, popusti u mnogim radnjama, privatno osiguranje. Transparentne i redovne isplate.
Zamerke
Plate primetno niže od konkurentnih firmi. Jaka neorganizovanost kolega iz inostranstva, pogotovo na Project Management pozicijama.
Tehnologije
Pozitivno
Izuzetno opsiran paket benefita, mogucnost rada na projektima koji izlaze iz svakodnevnice vaseg radnog mesta (ukoliko zelite naravno da sticete znanje iz drugih oblasti), budzet za licni razvoj i dani posveceni licnom razvoju.
Zamerke
Procedure su za pojedine stvari mozda bespotrebno dugacke.
Tehnologije
Pozitivno
Kolegijalnost, mnogo opcija za ucenje. Raznolikost problema koji se resavaju, lokalne mreze, operativni sistemi, sama pos platforma.
Zamerke
Benefiti i plata nisu na konkurentnom nivou.
Tehnologije
(Marko V.)
Pozitivno
Fleksibilno radno vreme, dobija se MacBook Pro, timska organizovanost, privatno zdravstveno osiguranje (Generali), plaćen godišnji odmor, obezbeđen godišnji bonus. Kolege koje su u svakom trenutku spremne da vam pomognu bez obzira na mesto i vreme (CTO mi je jednom prilikom odgovorio usred njegovog avionskog leta). Oseća se velika želja da se što bolje razjasne složene tehničke stvari. Firma je sjajan primer otvorene feedback kulture. Od prvog dana vam je posvećena pažnja i timski rad je visoko cenjen. Ovde vas ljudi bukvalno podstiču da ih pitate ako vam bilo šta nije jasno. U početku se dobijaju povremeni tehnički taskovi koji su prilično zanimljivi. Firma je odlično mesto za napredak ako sebe vidite kao sistem ili inženjera tehničke podrške. Direktna i transparentna komunikacija sa harizmatičnim CTO-om. Često se upućuju pohvale i vrednuje se vaš naporan rad. S vremena na vreme dobijate otvoren feedback o napretku rada, kao i kritike (ali više one kontruktivnog tipa). Ljudi su prilično otvoreni i osećaćete se dobrodošlo. Dostupna je obimna (interna) tehnička dokumentacija koja se redovno održava i gde možete naći sve što vam je neophodno za obavljanje posla i samostalno učenje. Od vas samih zavisi koliko i šta ćete naučiti.
Zamerke
Zvanično radno vreme je od 9.00 do 18.00 (uključujući pauzu od pola sata). Plata je kasnila par puta kako zbog praznika kod nas, tako i zbog neradnih dana u Nemačkoj. Nije idealno za one koji nemaju iskustva sa aplikacijama za uređivanje klipova i uopšte sa produkcijom/postprodukcijom. Dosta puta ćete dolaziti u dodir sa ovim stvarima rešavajući tehničke probleme. Repetativan posao. Retko ćete dobijati nove (tehničke) odgovornosti, osim ako niste dobro potkovani prethodnim tehničkim znanjem i ako se ne ističete u gomili. Zvanični jezik poslovne komunikacije je engleski, međutim, dešava se da kolege iz Nemačke u pojedinim situacijama isforsiraju komunikaciju na nemačkom jeziku jer im je tako lakše da se sporazumeju. Isto tako, dosta ticket-a je na nemačkom pa često ćete izgubiti vreme na prevođenju razgovora. Ticketing sistem (Reamaze) nije baš najbolji jer se sva komunikacija odvija kroz razmenu mejlova sa klijentima/partnerima (nije u pitanju live chat kao Intercom ili Zendesk). Nije mi se dopalo što mi na kraju nisu na profesionalan način saopštili da sam dobio otkaz, već su me pre poziva uklonili sa svih kanala (mejl, Slack, Jira itd.) i tek onda rekli kako su sporazumno raskinuli ugovor sa mnom. Posebno mi se nije dopalo što se Team Lead nije pojavio u pozivu - ipak je to moglo na mnogo lepši način da se saošti. I za kraj, obećanu povišicu nisam dobio.
Tehnologije
Pozitivno
Dosta prijatno okruženje za rad. Kolege su tu uvek da pomognu za sve sto treba. Dosta fleksibilnosti i sve se zavrsava sa dogovorom. HR je tu da prati rad i da je sve kako treba da bude. Imamo dosta internih aktivnosti na kojima moze da ucestvuje ko zeli, pa to dodatno cini sve interesantnijim.
Zamerke
Ok, je za sada, rad od kuce nekada moze da te izoluje, pa bi bilo super da se kolege cesce organizuju da radimo iz kancelarije.