Iskustva i komentari zaposlenih
Pretraži iskustva o radu i iskustva sa intervjua. Saznaj kako je zapravo raditi u kompaniji.
Iskustva i komentari za poziciju Help Desk Representative
Help Desk Representative
NCR Voyix
Prihvatio/la ponudu
Intervju lak
Online intervju
Trajalo je 3 nedelje
Kako je izgledao proces
Pitanja sa intervjua
- Šta je hardware a šta software?
- Šta je MAC,- šta IP adresa?
- Da u radnji ne rade telefon, štampač i internet, šta je prioritet popraviti (poredjati po redosledu)?
- Reci nešto više o sebi (radno iskustvo)
Pozitivno
Intervju je protekao prilično opušteno, uz pitanja o tome kako bih reagovao u određenim situacijama, kao i nekoliko tehničkih pitanja. Tim je uvek bio spreman da pomogne, bez situacija gde bi neko odbio pružiti podršku. Tim lideri su uvek bili na strani zaposlenih, dok nemam mnogo uvida u rad menadžera. Posao se brzo savlada kroz praksu, iako se procedure često menjaju, pa niko nije u potpunosti u toku sa svim detaljima. Tokom peaka sezone, od novembra do januara, paradoksalno, posla ima najmanje.
Zamerke
Mala plata
Kako je izgledao proces
6672 iskustva o radu na helloworld.rs
Anonimno unesi iskustvo
Povećaj transparentnost IT tržišta!
Pozitivno
Intervju je prošao lagano, pitanja u smislu šta bi radili u odredjenim situacijama i malo tehničkih pitanja. Lično sam radio u Walmart Non POS timu i nemam zamerki što se tice tima i posla. U timu su svi raspoloženi da pomognu, nisam imao situaciju gde neko nije hteo pomoći. Menadžeri ne znam kakvi su ali tim lideri su uvek bili na nasoj strani. Posao se relativno brzo nauči kroz praksu ali se često menjaju procedure tako da niko nije 100% u toku sta i kako. Kao ulazak u IT i support mislim da je Walmart Non POS okej izbor. Kada je Walmart-u sezona iliti "peak" od novembra do januara, tada ima najmanje posla :).
Zamerke
Mala plata sa kojom su svi upoznati i cesto menjanje procedura ali ni to nije strasno jer niko neće praviti veliki problem ako se napravi greška.
Pozitivno
Pozitivno jedino kolege , par Tim lidera i Supervizora koji izlaze u susret. Hibridno radno vreme.
Zamerke
Pa posto je rec o vecoj kompaniji koja je duze ovde plate su ocajne , losiji radnici napreduju na bolje pozicije koji pojma nemaju o zivotu i da rade svoj posao. Dosta odlocnih radnika je napustilo. Parking koj se placa za radnike a garaza samo za odredjene. Pokusavaju kao slatkisima i time cetvrkom da vas pimame. Zurke koje se organizuju i na koje vas zovu koje treba da platite . Plate su toliko lose da vas je sramota da kazete da ste u ITu i da imate tu platu pojeini obicni prodavci pelari itd imaju vecu platu cak i konobari ( postujem te profesije cisto paraleru) Proces za posao kao da ce vam olata biti preko 1000e a ona 600 nesto Ocaj i sramota.
Kako je izgledao proces
Pozitivno
Sve zavisi u kom ste timu. Jedan deo timova stagnira i sve vreme se vrte ljudi u krug dok u drugim timovima postoji mogucnost za napredovanjem.
Zamerke
Losa komunikacija
Pozitivno
Mogućnost napredovanja, dobar kolegijum, privatno zdravstveno,
Zamerke
Plate trebaju biti malo veće
Tehnologije
Pozitivno
Pozitivno je jedino što je uvek čisto i radni prostor je na ok nivou.
Zamerke
Užasan menadžment u većini timova, ne poštuje se dogovor, toksična atmosfera, napreduje se samo ako si dobar sa supervizorima, dok znanje i trud ne znači ništa. O kršenju obećanja, zakidanju na plati i bonusima i maltretiranju zaposlenih da ne trošim reči. Što dalje bežati.
Pozitivno
Plata na vreme,privatno osiguranje
Zamerke
Mala plata,odnos menadžmenta prema zaposlenima ,napredovanje samo ako dobre kafe donosiš