Iskustva i komentari zaposlenih

Pretraži iskustva o radu i iskustva sa intervjua. Saznaj kako je zapravo raditi u kompaniji.

Iskustva i komentari za poziciju Help Desk Representative

Iskustvo
27.04.2025
2 Ne preporučuje

Help Desk Representative L1/L2

NCR Voyix

Trenutno zaposlen/a na neodređeno 2-4 godine

Pozitivno

Plata leže na vreme, kancelarija je čista i moderna. Ima dosta dobrih i vrednih ljudi, koji su kolegijalni. Hibridni rad od kuće i u kancelariji.

Zamerke

Odakle da počnem. Jedina stvar koja je bitna u celoj ovoj priči je u kom timu upadnete i koji posao radite, to može da vas slomi ili napravi. Ja sam upao u veoma dobar tim gde i tu ima dosta problema koji su generalni za ovu firmu. Nepotizam je glavna stvar, ne napreduje onaj ko radi i zna najviše, već onaj ko kuva kafu najbolje, NCR je jedina firma gde možes da radiš godinama i da znaš više od tim lidera a da ne postaneš senior kolega, zato što se ovde ne postaje senior iz iskustva, nego već ostali seniori glasaju ko sledeći napreduje, tako da ako si na njihovoj lošoj strani, možes samo odma da daš otkaz. Atmosfera u kancelariji je kao na pijaci, svako priča u glas, ljudi se deru, puštaju glasnu muziku, sve dok ti moraš da obavljaš poziv sa klijentima sa slušalicama od 10$ koje jedva rade, Plata je mizerna 70k za ovaj posao i količinu posla je kriminalno, povećanje plate se bazira na merit koji je od 1%-3% na godišnjem nivou, što znači da posle godinu dana dobiješ 2h dinara povećanje, prelazak u drugi tim ti povećava platu za 20%, ako pređeš na neku poziciju koja je grejd 10 sa grejd 7 umesto 60% povećanja daju ti 20%, tako da imas manju platu od kolege koje rade isti posao kao ti, tim lideri, supervizori su svei neobrazovani, pola ljudi ne zna engleski ili kako da radi posao, i sve ovo je sa činjenicom da je moj tim dobar. NE PREPORUČUJEM.

Korisno? 7
Iskustvo
12.04.2025
2 Ne preporučuje

IT Help Desk Representative II

NCR Voyix

Trenutno zaposlen/a na neodređeno 2-4 godine

Pozitivno

Jedino pozitivno ako se može računati je Hibridan način rada

Zamerke

Ima ih dosta Plata bedna, posla preko glave Losiji i uvlakaci idu na bolje pozicije dok bolji napustaju zbog plate 70k plata početna plata u ovom IT sektoru je smešna, ostale kompanije nude više.

Tehnologije

Microsoft SQL Server
Korisno? 6
Intervju
06.03.2025
Pozitivno iskustvo

Help Desk Representative

NCR Voyix

Prihvatio/la ponudu

Intervju lak

Online intervju

Trajalo je 3 nedelje

Kako je izgledao proces

Prvo se prolazi intervju sa nekadašnjom Trizmom tj MPlus-em, na kom je bilo još dvoje kandidata i bilo je krajnje haotično jer su svi bili zbunjeni i naizmenjčno odgovarali na pitanja. Nakon toga sledi poziv sa agentom iz MPlus-a i kasnije uživo intervju s menadžmentom tima. Sam intervju sa tim liderom i supervizorom nije predugo trajao i bila je opuštena ali malo neprofesionalna atmosfera. Nisam stekla neki utisak ozbiljnosti. Prva polovina je bila na engleskom a druga na srpskom. Klasična HR pitanja (reci mi nešto o sebi, zašto misliš da treba sa te zaposlimo) i nešto malo tehničkih (razlika izmedju hardware-a i software-a, razlika izmedju MAC i IP adrese itd). Relativno brz odgovor i ponuda za posao, nakon 1-2 nedelje.

Pitanja sa intervjua

  • Šta je hardware a šta software?
  • Šta je MAC,- šta IP adresa?
  • Da u radnji ne rade telefon, štampač i internet, šta je prioritet popraviti (poredjati po redosledu)?
  • Reci nešto više o sebi (radno iskustvo)
Korisno? 1

6730 iskustava o radu na helloworld.rs

Anonimno unesi iskustvo

Povećaj transparentnost IT tržišta!

Iskustvo
02.02.2025
Potvrđen Linkedin identitet
3 Preporučuje

Help Desk Representative

NCR Voyix

Prethodno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Intervju je protekao prilično opušteno, uz pitanja o tome kako bih reagovao u određenim situacijama, kao i nekoliko tehničkih pitanja. Tim je uvek bio spreman da pomogne, bez situacija gde bi neko odbio pružiti podršku. Tim lideri su uvek bili na strani zaposlenih, dok nemam mnogo uvida u rad menadžera. Posao se brzo savlada kroz praksu, iako se procedure često menjaju, pa niko nije u potpunosti u toku sa svim detaljima. Tokom peaka sezone, od novembra do januara, paradoksalno, posla ima najmanje.

Zamerke

Mala plata

Korisno? 0
Intervju
28.12.2024

Help desk representative

NCR Voyix

Prihvatio/la ponudu

Intervju lak

Trajalo je 3 nedelje

Kako je izgledao proces

Online HR intervju zatim intervju u kompaniji sa tim liderima i menadžerima. Standardna pitanja sta smo radili i nasa iskustva. Provera engleskog i osnovnog tehničkog znanja. Pitanja vezana za support kao sto su sta bi radili u odredjenim situacijama.
Korisno? 0
Iskustvo
28.12.2024
4

Help desk representative

NCR Voyix

Trenutno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Intervju je prošao lagano, pitanja u smislu šta bi radili u odredjenim situacijama i malo tehničkih pitanja. Lično sam radio u Walmart Non POS timu i nemam zamerki što se tice tima i posla. U timu su svi raspoloženi da pomognu, nisam imao situaciju gde neko nije hteo pomoći. Menadžeri ne znam kakvi su ali tim lideri su uvek bili na nasoj strani. Posao se relativno brzo nauči kroz praksu ali se često menjaju procedure tako da niko nije 100% u toku sta i kako. Kao ulazak u IT i support mislim da je Walmart Non POS okej izbor. Kada je Walmart-u sezona iliti "peak" od novembra do januara, tada ima najmanje posla :).

Zamerke

Mala plata sa kojom su svi upoznati i cesto menjanje procedura ali ni to nije strasno jer niko neće praviti veliki problem ako se napravi greška.

Korisno? 0
Iskustvo
02.12.2024
1 Ne preporučuje

IT Help Desk Representative

NCR Voyix

Trenutno zaposlen/a na neodređeno 1-2 godine

Pozitivno

Pozitivno jedino kolege , par Tim lidera i Supervizora koji izlaze u susret. Hibridno radno vreme.

Zamerke

Pa posto je rec o vecoj kompaniji koja je duze ovde plate su ocajne , losiji radnici napreduju na bolje pozicije koji pojma nemaju o zivotu i da rade svoj posao. Dosta odlocnih radnika je napustilo. Parking koj se placa za radnike a garaza samo za odredjene. Pokusavaju kao slatkisima i time cetvrkom da vas pimame. Zurke koje se organizuju i na koje vas zovu koje treba da platite . Plate su toliko lose da vas je sramota da kazete da ste u ITu i da imate tu platu pojeini obicni prodavci pelari itd imaju vecu platu cak i konobari ( postujem te profesije cisto paraleru) Proces za posao kao da ce vam olata biti preko 1000e a ona 600 nesto Ocaj i sramota.

Korisno? 18
Intervju
28.10.2024
Pozitivno iskustvo

Help Desk Representative

Ncr

Prihvatio/la ponudu

Intervju lak

Online intervju

Trajalo je 1 nedelju

Kako je izgledao proces

Razgovor na engleskom sa menadzerom, trajao je sat vremena. Testiranje. Prosli kroz moja prethodna iskustva, dobre i lose situacije i kako sam nalazio resenja za ista.
Korisno? 1
Iskustvo
25.10.2024
2 Ne preporučuje

Help Desk Representative

Ncr

Prethodno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Sve zavisi u kom ste timu. Jedan deo timova stagnira i sve vreme se vrte ljudi u krug dok u drugim timovima postoji mogucnost za napredovanjem.

Zamerke

Losa komunikacija

Korisno? 6
Iskustvo
03.05.2024
4 Preporučuje

Help Desk Representative

NCR Voyix d.o.o. Beograd

Trenutno zaposlen/a na neodređeno 2-4 godine

Pozitivno

Mogućnost napredovanja, dobar kolegijum, privatno zdravstveno,

Zamerke

Plate trebaju biti malo veće

Tehnologije

CISCO Jira CRM
Korisno? 1