Iskustva i komentari zaposlenih
Pretraži iskustva o radu i iskustva sa intervjua. Saznaj kako je zapravo raditi u kompaniji.
Iskustva i komentari za poziciju Technical Support Specialist
Technical Support Specialist
NCR Voyix
Prihvatio/la ponudu
Intervju srednje težine
Trajalo je 2 nedelje
Kako je izgledao proces
Pozitivno
Dobar kolektiv, kolege uvek tu da pomognu
Zamerke
Radno vreme je uglavnom popodne zbog američke vremenske zone
Technical Support Specialist - Navigation
Wartsila Voyage d.o.o. Beograd
Bez ponude za posao
Intervju lak
Online intervju
Trajalo je 4 nedelje
Kako je izgledao proces
Pitanja sa intervjua
- Kako bi pristupio rešiavanju problema sa brodskom navigacijom u hipotetičkom scenariju.
6672 iskustva o radu na helloworld.rs
Anonimno unesi iskustvo
Povećaj transparentnost IT tržišta!
Kako je izgledao proces
Pitanja sa intervjua
- Prethodna iskustva sa HTML, CSS, JavaScript, rad sa bazama, WordPress...
Pozitivno
Plata je na vreme.
Zamerke
Mikromenadzment. Menadzeri utripovali da su Patrik Bejtmen. Nedostatak kolegijalnosti, timskog rada, nedostatak podrske tokom rada. Nedovoljno placen, tvoj rad se i ne primecuje, osim ukoliko nije neka zamerka. Nejasne instrukcije, obuka i treninzi prakticno ne postoje. Ambijent pun ogovaranja i smicalica. Zaobici u sirokom krugu ili najgorem slucaju kao prelazno resenje za nesto normalno.
Technical support specialist
MENU Technologies d.o.o
Prihvatio/la ponudu
Intervju srednje težine
Uživo intervju
Trajalo je 3 nedelje
Kako je izgledao proces
Pitanja sa intervjua
- Šta je API
Hardware Data Center Technical Support Specialist
NCR d.o.o. Beograd
Bez ponude za posao
Intervju lak
Online intervju
Trajalo je 4 nedelje
Kako je izgledao proces
Pitanja sa intervjua
- Da sam menadzer firme, sta bih promenila u firmi?
- Gde vidim sebe za godinu dana? Kako sam uspela da resim probleme, konkretno na radnim zadacima? Verovatno je bilo jos par pitanja,ali ne mogu da se setim.
Technical Support Specialist
Iterro Inc / Pathway Port
Prihvatio/la ponudu
Intervju srednje težine
Online intervju
Trajalo je 2 nedelje
Kako je izgledao proces
Technical Support Specialist
Iterro Inc / Pathway Port
Pozitivno
Zanimljiv proizvod Kooperativna atmosfera u kolektivu Fleksibilnost
Zamerke
Operativa i mikromenadzment s kojim se bore od prvog dana bez boljitka.
Pozitivno
Većina kolega iz tima su bili super
Zamerke
Užasan i nesposoban menadžment. Mogućnost napredovanja postoji ali sa napredovanjem i promenom pozicije dolazi jako malo povećanje plate.