Iskustva i komentari zaposlenih

Pretraži iskustva o radu i iskustva sa intervjua. Saznaj kako je zapravo raditi u kompaniji.

Iskustva i komentari za poziciju Technical Support Specialist

Intervju
23.02.2025
Pozitivno iskustvo

Technical Support Specialist

NCR Voyix

Prihvatio/la ponudu

Intervju srednje težine

Trajalo je 2 nedelje

Kako je izgledao proces

Prvo imate test engleskog jezika, zatim imate intervju sa HR-om i ako to prođete imate završni razgovor sa menadžmentom tima uglavnom 1 TL i 1 Supervizor gde vam postavljaju tehnička pitanja a i neka situaciona pitanja (kako bi reagovali u nekim specifičnim situacijama)
Korisno? 1
Iskustvo
23.02.2025
2 Preporučuje

Technical Support Specialist

NCR Voyix

Trenutno zaposlen/a na neodređeno 2-4 godine

Pozitivno

Dobar kolektiv, kolege uvek tu da pomognu

Zamerke

Radno vreme je uglavnom popodne zbog američke vremenske zone

Korisno? 0
Intervju
30.04.2024

Technical Support Specialist - Navigation

Wartsila Voyage d.o.o. Beograd

Bez ponude za posao

Intervju lak

Online intervju

Trajalo je 4 nedelje

Kako je izgledao proces

Prvi krug - Menadžer tima i još jedan inženjer, prolazak kroz CV i informacije kako rešavam zadatke koji mi se dodele. Menadžer mi je pomenuo da se poklapam sa njihovim zahtevima oko 90%. Drugi krug - Devojka iz HR i menadzer tima. Ponovo prolazak kroz CV i tipična HR pitanja. Ponovo se pominje moje poklapanje sa pozicijom od oko 90%. Menadzer je išao na odmor 2 nedelje pa su rekli da se ne brinem ako ih nema par nedelja sa informacijama za dalje. Epilog: Dok nisam poslao mejl menadžeru tima, nisam ni dobio odgovor. Štur odgovor tipa, izvini zaboravio sam da ti javim, pozicija je popunjena. Bili su prijatni, ali ogroman minus je to što se nisu udostojili ni generički mejl da pošalju. Pogotovo što su ostavljali utisak kao da sam odličan kandidat za njihovu poziciju.

Pitanja sa intervjua

  • Kako bi pristupio rešiavanju problema sa brodskom navigacijom u hipotetičkom scenariju.
Korisno? 9

6672 iskustva o radu na helloworld.rs

Anonimno unesi iskustvo

Povećaj transparentnost IT tržišta!

Intervju
01.04.2024
Pozitivno iskustvo

Technical Support Specialist

smartocto

Bez ponude za posao

Online intervju

Trajalo je 3 nedelje

Kako je izgledao proces

Veoma prijatno iskustvo, tokom celog procesa selekcije bili su veoma ažurni i ljubazni. Prvi korak u selekciji je bio kratak sastanak sa HR-om (do 30min) upoznavanja i predstavljanje pozicije i firme. Drugi korak jeste intervju koji je pola HR/tehnički deo. Pitanja su bila skroz korektna, sa najvećim fokusom na prethodno radno iskustvo i situaciona pitanja. Želela bih napomenuti da su devojka iz HR-a i tim lider tehničke podrške bili veoma srdačni, što je učinilo da ceo sastanak protekne u veoma opuštenoj i pozitivnoj atmosferi za mene. Treći korak u selekciji jeste sastanak sa CEO iz Holandije na engleskom jeziku, s obzirom na to da je poznavanje engleskog jezika neophodno za ovu poziciju. Sve u svemu kad sumiram utiske, imam samo pohvalne reči za ovu kompaniju.

Pitanja sa intervjua

  • Prethodna iskustva sa HTML, CSS, JavaScript, rad sa bazama, WordPress...
Korisno? 0
Iskustvo
28.03.2024
Potvrđen Linkedin identitet
1 Ne preporučuje

Technical support specialist II

NCR d.o.o. Beograd

Trenutno zaposlen/a na neodređeno 2-4 godine

Pozitivno

Plata je na vreme.

Zamerke

Mikromenadzment. Menadzeri utripovali da su Patrik Bejtmen. Nedostatak kolegijalnosti, timskog rada, nedostatak podrske tokom rada. Nedovoljno placen, tvoj rad se i ne primecuje, osim ukoliko nije neka zamerka. Nejasne instrukcije, obuka i treninzi prakticno ne postoje. Ambijent pun ogovaranja i smicalica. Zaobici u sirokom krugu ili najgorem slucaju kao prelazno resenje za nesto normalno.

Korisno? 22
Intervju
17.01.2024
Negativno iskustvo

Technical support specialist

MENU Technologies d.o.o

Prihvatio/la ponudu

Intervju srednje težine

Uživo intervju

Trajalo je 3 nedelje

Kako je izgledao proces

3 kruga 1 krug sa HR 2 krug sa menadžerom i HR 3 krug sa direktorom HR i generalnim menadžerom

Pitanja sa intervjua

  • Šta je API
Korisno? 3
Intervju
08.12.2023
Pozitivno iskustvo

Hardware Data Center Technical Support Specialist

NCR d.o.o. Beograd

Bez ponude za posao

Intervju lak

Online intervju

Trajalo je 4 nedelje

Kako je izgledao proces

Proces selekcije se odvijao u dva kruga. Prvo sa Talent Acquisition Consultant-om a potom tehnicki intervju. Prijavila sam se na njihovom sajtu za ovu poziciju a nakon dve nedelje me kontaktirala devojka koja radi intervjue za ovu poziciju. Dogovorili smo se oko datuma intervjua. Sam intervju je trajao oko pola sata, klasican HR intervju, cime se firma bavi, o samoj poziciji i nesto o vasem dosadasnjem radnom iskustvu i naravno za kraj finansijska ocekivanja. Povratnu informaciju sam cekala nekih nedelju dana, da sam prosla dalji krug za tehnicki intervju. Devojka koja me intervjuisala bila je veoma korektna i ljubazna,sto tokom intervjua,sto putem email-a. Nakon povratne informacije da sam prosla dalje,dogovorile smo termin za tehnicki intervjui. Tehnicki: Ocekivala sam pitanja tehnicke prirode za sta sam se najvise i spremala. Kada sam se pojavila na sastanak,na sastanku su bili troje zaposlenih iz firme,Team Lead,Menadzer, i CEO koliko sam shvatila.Pojavivsi se na sastanak, jedino je meni bila upaljena kamera svo vreme, njima nije, bar da su imali sliku na timsu,ali ni to,sto je po mom misljenju neprofesionalno, jer ne znam sa kim pricam, iako su se predstavili ko su. Pricali smo o mom dosadasnjem iskustvu, sta sam sve radila, pricali smo o samoj pozici malo detaljnije, malo i na engleskom, cisto da vide kako baratam sa stranim jezikom. Intervju je trajao pola sata,ocekivala sam da ce duze trajati. Sto se tice same pozicije, u pitanju je smenski rad u 3 smene(zbog klijenata u americi) plus dezursvo vikendima a slobodne dane imate tipa 2-3 dana u toku nedelje,kada vam se zadesi. Radno vreme je od Prva: 7-15; Druga: 15-23; Treca: 23-07h i vikendom dezurstva od po 12sati. Trenutno rad u prve dve smene se rade u kancelarijama u Beogradu, ponedeljkom i utorkom, ostatak se moze raditi i od kuce. Javljeno mi je posle nedelju i po dana da nisam prosla dalji krug selekcije.

Pitanja sa intervjua

  • Da sam menadzer firme, sta bih promenila u firmi?
  • Gde vidim sebe za godinu dana? Kako sam uspela da resim probleme, konkretno na radnim zadacima? Verovatno je bilo jos par pitanja,ali ne mogu da se setim.
Korisno? 7
Intervju
20.08.2023
Pozitivno iskustvo

Technical Support Specialist

Iterro Inc / Pathway Port

Prihvatio/la ponudu

Intervju srednje težine

Online intervju

Trajalo je 2 nedelje

Kako je izgledao proces

posle poslanog CV-a javila mi se HR-ka kako bi zakazala prvi krug koji se odvio na engleskom i obuhvatao je standardna pitanja: prepricavanje CV-a i neka dodatna pitanja, nista komplikovano. Drugi krug je bio sa lead-om koji je super i bilo je nekolicina tehnickih i situacionih pitanja. Treci krug je bio sa CEO-om i leadom koji je takodje obuhvatao situaciona pitanja.
Korisno? 0
Iskustvo
20.08.2023
1 Ne preporučuje

Technical Support Specialist

Iterro Inc / Pathway Port

Prethodno zaposlen/a na neodređeno 1-2 godine

Pozitivno

Zanimljiv proizvod Kooperativna atmosfera u kolektivu Fleksibilnost

Zamerke

Operativa i mikromenadzment s kojim se bore od prvog dana bez boljitka.

Korisno? 1
Iskustvo
16.08.2023
1 Ne preporučuje

Technical support specialist

NCR d.o.o. Beograd

Prethodno zaposlen/a na neodređeno 4-7 godina

Pozitivno

Većina kolega iz tima su bili super

Zamerke

Užasan i nesposoban menadžment. Mogućnost napredovanja postoji ali sa napredovanjem i promenom pozicije dolazi jako malo povećanje plate.

Korisno? 3