
BlueCat
Iskustva
Enterprise Support
Prihvatio/la ponudu
Intervju srednje težine
Trajalo je 2 nedelje
Kako je izgledao proces
Pitanja sa intervjua
- Linux, onsove rada iz komandne linije.
- IP adrese ,UDP vs TCP, ARP, Broadcast....
- DNS rekordi, kako radi DNS, rekurzija, forwarding.....
- DHCP, kako radi - DORA, relay......
Enterprise Support Engineer
Bez ponude za posao
Intervju srednje težine
Online intervju
Trajalo je 2 nedelje
Kako je izgledao proces
Pitanja sa intervjua
- razlika izmedju TCP i UDP
- šta je switch i ruter, u čemu je razlika, tipovi IP adresa i slično
- objasni kako radi VLAN i koje protokole rutiranja znaš
- objasni kako DNS radi i koji sve DNS zapisi postoje
- objasni kako DHCP radi
- lagana pitanja u vezi Linux (ps, du, df, top)
- ne pitaju ništa u vezi Windows Servera
Software developer
Pozitivno
Jedina pozitivna stvar u dev timu su kolege
Zamerke
Ukratko- spletkarenje i nepotizam. Skracivanje rokova, neorganizovanost, privilegovanost i guranje "svojih" ljudi od strane menadzmenta, konstantan pritisak i neplaceni prekovremeni sati (za koje vam pritom govore kako ne bi trebalo da ih imate jer se postuje work-life balans). Takodje, trud se ne ceni, a mikromenadzment (za koji takodje pricaju da nepostoji) je na visokom nivou s obzirom da poverenje u sam rad zaposlenih ne postoji. Sto se samih projekata tice- katastrofa. Planiranje skoro da ne postoji, 100x se krece ispocetka (ili se nakon nekog vremena odustaje od projekta), svako malo se menjaju projekti i ljudi na istim, a to sve jer je nekompetentnom vrhu bitna samo metrika (broj linija koda, testova, commitova, itd.), i prazna prica koju prodaju svima, ne postoji drugi smisao projekata sem navedenog. Na sve to, za glavni projekat (na koji se svi ostali nadovezuju), koji nije mali, ne postoji nikakva dokumentacija, tako da morate da se snalazite kako znate i umete, sto sve gore navedeno to otezava 100x, sem ako ne spadate u "nepotizam" grupu, onda mozete i da ne radite nista. Plate i benefiti su prosecni ako se dobro nagodite, s tim sto ne ispunjavaju sve obecane benefite. Sve u svemu, izbegavati u sirokom luku.
Customer Support
Odbio/la ponudu
Intervju veoma lak
Online intervju
Trajalo je 1 nedelju
Kako je izgledao proces
Tecnical Project Manager
Bez ponude za posao
Intervju veoma lak
Online intervju
Trajalo je 1 nedelju
Kako je izgledao proces
Enterprise support engineer
Bez ponude za posao
Intervju srednje težine
Uživo intervju
Trajalo je 7 nedelja
Kako je izgledao proces
QA
Odbio/la ponudu
Intervju veoma lak
Online intervju
Kako je izgledao proces
Pitanja sa intervjua
- Nije doslo to tehnickog intervjua.
QA Engineer
Bez ponude za posao
Intervju lak
Online intervju
Kako je izgledao proces
Pitanja sa intervjua
- Pitanja o performance i penetretion testingu, sa kojim testiranjem sam se susretao i takodje o alatima za isti.
Enterprise Support Engineer
Bez ponude za posao
Intervju veoma lak
Online intervju
Kako je izgledao proces
Pitanja sa intervjua
- Sta radis sada na poslu
- Koliko koristis dns,dhcp :-)
- Sta je forward lookup