O kompaniji
16
Iskustva
6
Plate
1
Poslovi
Cypher Tech Solutions d.o.o. logo

Cypher Tech Solutions d.o.o.

3.5

Iskustva

3.5 62%

Menadžment kompanije

3.4

Beneficije

4

Balans karijera-privatni život

3.5

Timska atmosfera

3.5

Zadovoljstvo projektima

3.3

Mogućnost napredovanja

3.8
Iskustvo
23.04.2025
5 Preporučuje

Customer Support Specialist

Trenutno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Radim u ovoj firmi već neko vreme i mogu iskreno reći da je ovo jedno od boljih profesionalnih iskustava koje sam imao. Tim je izuzetno podržavajući, menadžment je transparentan i uvek spreman da sasluša zaposlene. Komunikacija teče glatko, uvažava se mišljenje svakog člana tima, a prilike za napredovanje su realne i dostupne svima koji pokažu inicijativu. Takođe, balans između posla i privatnog života je na visokom nivou, što je danas prava retkost. Posebno cenim benefite koje firma nudi – tu su FitPass, privatno zdravstveno osiguranje, kao i mogućnost ostvarivanja bonusa, što dodatno motiviše i pokazuje koliko se vrednuje trud i posvećenost. Atmosfera u timu je pozitivna, svakodnevni rad je dinamičan, ali uz dobru organizaciju i međusobno poštovanje, sve teče bez stresa. Ponosan sam što sam deo ove firme i toplo je preporučujem svima koji traže stabilnu, podsticajnu i profesionalnu sredinu.

Zamerke

/

Korisno? 1
Iskustvo
23.04.2025
5 Preporučuje

Team Lead

Trenutno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Trenutno sam zaposlen na nešto manje od tri meseca kao tim lider, odnosno sedam meseci od samog osnivanja kompanije. Radna atmosfera je dinamična, timski duh i kolegijanost sveopšte prisutni. Menadzment profesionalan, otvoren za dijalog, predloge i pomoć u svakom trenutku. Plata na nivou, kao i same beneficije.

Zamerke

Tehnologije

macOS
Korisno? 1
Iskustvo
16.04.2025
Potvrđen Linkedin identitet

(Luka D.)

5 Preporučuje

Customer Support Specialist

Trenutno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Prijatna radna atmosfera i dinamičan tempo rada. Kolege su uvek tu da pomognu u vezi bilo kakvih pitanja ili nedoumica koje imaš. Svaki dan učiš nešto novo i susrećeš se s novim izazovima. Individualni napredak je itekako moguć i zavisi isključivo od toga koliko se potrudiš. Isto važi i za bonuse unutar firme. Iako sam tek nekoliko meseci u firmi, veoma sam zahvalan na prilici da budem deo ovog kolektiva. Neki od dodatnih bonusa koje bih dodao: FitPass Privatno zdravstveno osiguranje Topla preporuka svima koji žele da rade na sebi i izađu iz svoje zone komfora.

Zamerke

/

Korisno? 3
Iskustvo
13.04.2025
5 Preporučuje

Agent korisničke podrške

Trenutno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Privatno osiguranje, plaćen fitpass, atmosfera tima je super, team lideri izlaze u susret, senior agenti hoće da pomognu

Zamerke

/

Korisno? 2
Iskustvo
12.04.2025
Potvrđen Linkedin identitet

(Una O.)

5 Preporučuje

Customer Support Team Lead

Trenutno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Zaposlena sam u firmi otkako je osnovana pre 6 meseci. S obzirom da je u tom trenutku bio startup jako sam brzo napredovala i dobila promociju na Team Lead. Posao je zahtevan s obzirom na to da je potrebna konstantu paznja, ali vremenom postaje lakse kad se stekne znanje i iskustvo. Atmosfera je jako prijatna, svi se medjusobno druzimo i pomazemo. Promocije su vrlo moguće kroz trud i rad, relativno skoro su nam kolege dobile promocije u Seniore. Na svakih mesec, dva od strane mendzmenta i HR se organizuje team building i cesto se petkom porucuje hrana po izboru za ceo tim. Rad je u dve smene i menja se na dve nedelje, jako su fleksibilni ukoliko nam je potreban specifican slobodan dan. Topla prekoporuka ukoliko zelite da budete u firmi koja nije klasicna korporacija poput drugih.

Zamerke

/

Korisno? 2
Iskustvo
12.04.2025
5 Preporučuje

Customer Support

Trenutno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Posao efektivnog rada od 7 sati ali relativno lak posao i brzo prodje vreme. Kolektiv je sasvim prijatan i organizuju se neobavezni tim bilding dogadjaji često. Svaki problem i nedoumica moze lako da se reši i žena iz HR je zaista prijatna i uvek nadje vreme za razgovor. Fitpass i Privatno zdravstveno kao benificije kao i kvalitetna kafa i grickalice u sklopu toga.

Zamerke

/

Korisno? 2
Iskustvo
12.04.2025
1 Ne preporučuje

Customer Support

Prethodno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Zamerke

Do prvog dana obuke ne znate šta tačno radite, a zabranjeno je govoriti o plati – uz pretnje tužbama. Tokom celih 8 sati ste pod strogim nadzorom, telefon je zabranjen, a pomoć možete tražiti najviše dva puta. Podrška starijih kolega je retka, tim je nedruželjubiv i u stalnom strahu. Team leaderi viču na zaposlene zbog nebitnih stvari, a vlasnica šalje preteće poruke. HR ogovara zaposlene i javno ih proziva. Privatni život praktično ne postoji, a deo plate dobijate preko crypto aplikacija – bez pomoći. Svi obećavaju podršku, ali je realnost suprotna. Nedostatak iskustva, organizacije i profesionalnosti čine ovo iskustvo za mene potpuno negativnim

Korisno? 3
Iskustvo
12.04.2025
5 Preporučuje

Customer Support Agent

Trenutno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Radna atmosfera je okej, tim je sastavljen od ljudi koji su uvek pozitivni i spremni da pomognu jedni drugima. Obim posla je veci, ali je opravdan lepim platama i pozitivnom radnom atmosferom. Za ljude koji su vredni i voljni da uce i rade, ova kompanija nudi mogucnosti za brz napredak i iskustvo steceno radom moze biti vrlo korsino za primenu u drugim sferama poslovanja u buducnosti.

Zamerke

/

Korisno? 1
Iskustvo
05.04.2025
1 Ne preporučuje

Customer Support

Prethodno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Plata i plaćen Fitpass

Zamerke

Počnimo od neiskusnog HR-a koji vrši mobing nad radnicima, viče i preti otkazima, do tim lidera koji će vas redovno kritikovati i izolovati od ostatka tima ukoliko se ne uklopite u kolektiv, koji je, blaže rečeno, kritičan. Nepoverljivost vlada među zaposlenima i redovno se nameštaju međusobno. Bio sam tamo mesec dana i doživeo sam nekoliko bizarnih situacija, kojima nije mesto u korporativnoj sredini. Klijent funkcioniše po vojničkom principu kažnjavanja svih ako neko napravi grešku, drugoj grupi su skinuli novac jer je neko uneredio toalet. Niste prijavljeni za punu platu i ostatak se prima elektronskim putem, nije vam dozvoljeno da govorite za koga radite van kancelarije, sme samo na engleskom da se priča i svako korišćenje telefona unutar kancelarije se kažnjava prekidom ugovora. Osećaj kao da ste u pritvoru, od osam sati radnog vremena, vi ste 7 sati i 20 minuta za računarom gde morate konstantno raditi bez predaha. Javno vas prozivaju u grupi ukoliko napravite neku grešku i prete vam sankcijama. Jako negativno iskustvo, moj savet vam je da otpustite ovu iz HR-a jer evidentno je da je nesposobna da radi svoj posao, promenite klijenta i prijavite radnike za ceo iznos. Počnite da ih tretirate kao ljudska bića, umesto što ih tretirate kao robote.

Korisno? 6
Intervju
24.03.2025

IT Help Desk / Support

Prihvatio/la ponudu

Intervju lak

Online intervju

Kako je izgledao proces

Samo proces selekcije je trajao par dana. Prvi poziv je bio telefonski, naredni korak je bio zoom meeting. Na zoom meeting sam pricao sa menadzerkom na engleskim sve vreme i dala mi je kraci test. Nakon toga sam dobio ponudu i poslednji telefonski razgovor je bio sa hr i sama ponuda.
Korisno? 2