
Cypher Tech Solutions d.o.o.
Iskustva
Customer Support Specialist
Pozitivno
Radim u ovoj firmi već neko vreme i mogu iskreno reći da je ovo jedno od boljih profesionalnih iskustava koje sam imao. Tim je izuzetno podržavajući, menadžment je transparentan i uvek spreman da sasluša zaposlene. Komunikacija teče glatko, uvažava se mišljenje svakog člana tima, a prilike za napredovanje su realne i dostupne svima koji pokažu inicijativu. Takođe, balans između posla i privatnog života je na visokom nivou, što je danas prava retkost. Posebno cenim benefite koje firma nudi – tu su FitPass, privatno zdravstveno osiguranje, kao i mogućnost ostvarivanja bonusa, što dodatno motiviše i pokazuje koliko se vrednuje trud i posvećenost. Atmosfera u timu je pozitivna, svakodnevni rad je dinamičan, ali uz dobru organizaciju i međusobno poštovanje, sve teče bez stresa. Ponosan sam što sam deo ove firme i toplo je preporučujem svima koji traže stabilnu, podsticajnu i profesionalnu sredinu.
Zamerke
/
Team Lead
Pozitivno
Trenutno sam zaposlen na nešto manje od tri meseca kao tim lider, odnosno sedam meseci od samog osnivanja kompanije. Radna atmosfera je dinamična, timski duh i kolegijanost sveopšte prisutni. Menadzment profesionalan, otvoren za dijalog, predloge i pomoć u svakom trenutku. Plata na nivou, kao i same beneficije.
Zamerke
Tehnologije
(Luka D.)
Customer Support Specialist
Pozitivno
Prijatna radna atmosfera i dinamičan tempo rada. Kolege su uvek tu da pomognu u vezi bilo kakvih pitanja ili nedoumica koje imaš. Svaki dan učiš nešto novo i susrećeš se s novim izazovima. Individualni napredak je itekako moguć i zavisi isključivo od toga koliko se potrudiš. Isto važi i za bonuse unutar firme. Iako sam tek nekoliko meseci u firmi, veoma sam zahvalan na prilici da budem deo ovog kolektiva. Neki od dodatnih bonusa koje bih dodao: FitPass Privatno zdravstveno osiguranje Topla preporuka svima koji žele da rade na sebi i izađu iz svoje zone komfora.
Zamerke
/
Agent korisničke podrške
Pozitivno
Privatno osiguranje, plaćen fitpass, atmosfera tima je super, team lideri izlaze u susret, senior agenti hoće da pomognu
Zamerke
/
(Una O.)
Customer Support Team Lead
Pozitivno
Zaposlena sam u firmi otkako je osnovana pre 6 meseci. S obzirom da je u tom trenutku bio startup jako sam brzo napredovala i dobila promociju na Team Lead. Posao je zahtevan s obzirom na to da je potrebna konstantu paznja, ali vremenom postaje lakse kad se stekne znanje i iskustvo. Atmosfera je jako prijatna, svi se medjusobno druzimo i pomazemo. Promocije su vrlo moguće kroz trud i rad, relativno skoro su nam kolege dobile promocije u Seniore. Na svakih mesec, dva od strane mendzmenta i HR se organizuje team building i cesto se petkom porucuje hrana po izboru za ceo tim. Rad je u dve smene i menja se na dve nedelje, jako su fleksibilni ukoliko nam je potreban specifican slobodan dan. Topla prekoporuka ukoliko zelite da budete u firmi koja nije klasicna korporacija poput drugih.
Zamerke
/
Customer Support
Pozitivno
Posao efektivnog rada od 7 sati ali relativno lak posao i brzo prodje vreme. Kolektiv je sasvim prijatan i organizuju se neobavezni tim bilding dogadjaji često. Svaki problem i nedoumica moze lako da se reši i žena iz HR je zaista prijatna i uvek nadje vreme za razgovor. Fitpass i Privatno zdravstveno kao benificije kao i kvalitetna kafa i grickalice u sklopu toga.
Zamerke
/
Customer Support
Pozitivno
Zamerke
Do prvog dana obuke ne znate šta tačno radite, a zabranjeno je govoriti o plati – uz pretnje tužbama. Tokom celih 8 sati ste pod strogim nadzorom, telefon je zabranjen, a pomoć možete tražiti najviše dva puta. Podrška starijih kolega je retka, tim je nedruželjubiv i u stalnom strahu. Team leaderi viču na zaposlene zbog nebitnih stvari, a vlasnica šalje preteće poruke. HR ogovara zaposlene i javno ih proziva. Privatni život praktično ne postoji, a deo plate dobijate preko crypto aplikacija – bez pomoći. Svi obećavaju podršku, ali je realnost suprotna. Nedostatak iskustva, organizacije i profesionalnosti čine ovo iskustvo za mene potpuno negativnim
Customer Support Agent
Pozitivno
Radna atmosfera je okej, tim je sastavljen od ljudi koji su uvek pozitivni i spremni da pomognu jedni drugima. Obim posla je veci, ali je opravdan lepim platama i pozitivnom radnom atmosferom. Za ljude koji su vredni i voljni da uce i rade, ova kompanija nudi mogucnosti za brz napredak i iskustvo steceno radom moze biti vrlo korsino za primenu u drugim sferama poslovanja u buducnosti.
Zamerke
/
Customer Support
Pozitivno
Plata i plaćen Fitpass
Zamerke
Počnimo od neiskusnog HR-a koji vrši mobing nad radnicima, viče i preti otkazima, do tim lidera koji će vas redovno kritikovati i izolovati od ostatka tima ukoliko se ne uklopite u kolektiv, koji je, blaže rečeno, kritičan. Nepoverljivost vlada među zaposlenima i redovno se nameštaju međusobno. Bio sam tamo mesec dana i doživeo sam nekoliko bizarnih situacija, kojima nije mesto u korporativnoj sredini. Klijent funkcioniše po vojničkom principu kažnjavanja svih ako neko napravi grešku, drugoj grupi su skinuli novac jer je neko uneredio toalet. Niste prijavljeni za punu platu i ostatak se prima elektronskim putem, nije vam dozvoljeno da govorite za koga radite van kancelarije, sme samo na engleskom da se priča i svako korišćenje telefona unutar kancelarije se kažnjava prekidom ugovora. Osećaj kao da ste u pritvoru, od osam sati radnog vremena, vi ste 7 sati i 20 minuta za računarom gde morate konstantno raditi bez predaha. Javno vas prozivaju u grupi ukoliko napravite neku grešku i prete vam sankcijama. Jako negativno iskustvo, moj savet vam je da otpustite ovu iz HR-a jer evidentno je da je nesposobna da radi svoj posao, promenite klijenta i prijavite radnike za ceo iznos. Počnite da ih tretirate kao ljudska bića, umesto što ih tretirate kao robote.
IT Help Desk / Support
Prihvatio/la ponudu
Intervju lak
Online intervju