O kompaniji
16
Iskustva
6
Plate
1
Poslovi
Cypher Tech Solutions d.o.o. logo

Cypher Tech Solutions d.o.o.

3.5

Iskustva

3.5 62%

Menadžment kompanije

3.4

Beneficije

4

Balans karijera-privatni život

3.5

Timska atmosfera

3.5

Zadovoljstvo projektima

3.3

Mogućnost napredovanja

3.8
Iskustvo
24.03.2025
1 Ne preporučuje

Customer Support

Prethodno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

/

Zamerke

Pozitivnih utisaka nema. Bio sam zaposlen na mesec dana. Obuka traje dve nedelje. Sve sto mi je receno na prvom razgovoru nema nikakve veze sa radom posle. Osecaj je kao da ste u zatvoru, radi se konstantno od samog pocetka smene pa do kraja. Imate samo pauzu jednu na kojoj mozete da predahnete. Prijavljeni ste na minimalac, ostatak novca se prima elektronskim putem, drugim sredstvima (ko zna, zna). Menadzeri i tim lideri vas sibaju svaki dan ako napravite neku gresku. Javno vas kenseluju na grupnim cetovima umesto da iskomuniciraju sa vama i rese problem. Ne smete da koristite telefon ni u jednom trenutku, stalno vas nadgledaju kamere, mora sve vreme da se prica na engleskom jeziku. Moja preporuka je da zaobidjete ovu kompaniju u sto sirem luku.

Korisno? 5
Iskustvo
18.03.2025
1 Ne preporučuje

Customer support

Prethodno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Plata je na vreme i u celosti

Zamerke

Nenormalno velika kolicina posla, bukvalno radite bez prestanka pri cemu se konstantno meri koliko ste uradili i objavljuje na kraju dana. Ljudi uglavnom odustaju i manjine ostane posle obuke da radi. Smene vam se menjaju kako njima odgovara, slobodne dane nemate spojene i uglavnom nisu vikendi uopste. Jako lako se dobija otkaz i niko se ne zadrzi duze od 2-3 meseca.

Korisno? 3
Iskustvo
23.01.2025
5 Preporučuje

Customer support

Prethodno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Atmosfera u firmi je sjajna, preovladjuje timski duh. Obuka traje dve nedelje, vodi je stručna i sjajna osoba koja odlično prenosi znanje. Plata je dobra, trud se ceni, iako je posao poprilicno obiman, nema prekovremenog rada. Devojka iz HR-a je fleksibilna i profesionalna, sve se može dogovoriti.

Zamerke

/

Korisno? 0
Intervju
30.12.2024
Negativno iskustvo

Customer Support Agent

Bez ponude za posao

Intervju lak

Online intervju

Trajalo je 1 nedelju

Kako je izgledao proces

Dva puta sam konkurisao za ovu poziciju ,oba puta sam prolazio 2 kruga intervjua i nakon oba puta nisam dobio nikakvu povratnu informaciju. U prvom online razgovoru (gde oba puta regruteri nisu imali ukljucenu kameru) smo prosli kroz moje radno iskustvo. U drugom krugu je bio zadatak (primeri mejlova gde treba dati odgovor) i malo smo prosli kroz zahteve pozicije ,naravno platu uopste nisu spominjali samo su pitali za ocekivanja. Isti oglas kruzi vec godinu do dve ,moj savet je zaobici ih.
Korisno? 7
Intervju
16.12.2024

Customer Support Agent

Odbio/la ponudu

Intervju lak

Online intervju

Trajalo je 1 nedelju

Kako je izgledao proces

Kontaktirali su me putem mejla i zakazali Zoom intervju. Već iz mejla se moglo videti da su neprofesionalni. Zatim se pojavio na intervju dečko koji te ni jednog momenta ne pogleda u oči, kaze ti da se predstaviš i sve vreme se pravi da te sluša, ali te ni jednog momenta ništa ne pita vezano za prethodne poslove i iskustva. Kada sam ga pitala da mi kaze nesto o poziciji, odgovorio je da ce mi to drugi ljudi reci. Onda kao glavni šok pita te koliko imaš godina, ja odgovorim (iako nisam morala) i on na to odgovara "haha you look much younger''. Sve u svemu, ako postoji dno u procesu selekcije, onda je to ova kompanija.
Korisno? 11
Iskustvo
06.12.2024
1 Ne preporučuje

Customer support specialist

Trenutno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Isplata je na vreme i u celosti, fitpass, privatno zdravstveno

Zamerke

Neogranicena kolicina posla i efektivan rad od 7+ sati. Pauze odredjuje team lead i poprilicbo se lako dobija otkaz cak. HR neiskusan i ako im sw ne dopadnete izmislice razlog da vas otpuste

Korisno? 16