O kompaniji
14
Iskustva
3
Plate
Poslovi
Globalkom d.o.o. logo

Globalkom d.o.o.

2.3

Iskustva

2.3 25%

Menadžment kompanije

1.8

Beneficije

3.3

Balans karijera-privatni život

2.3

Timska atmosfera

3.8

Zadovoljstvo projektima

2.8

Mogućnost napredovanja

1.8
Intervju
19.06.2025
Negativno iskustvo

Customer Support Representative

Bez ponude za posao

Intervju veoma lak

Online intervju

Trajalo je 1 nedelju

Kako je izgledao proces

Odlicna kompanija, sve preporuke, ukoliko zelite da aplicirate i HR se ne pojavi na razgovoru. Kao sto je vec bilo navedeno u nekim komentarima ispod, nakon 10 minuta kasnjenja ' tehinicki problemi' - dobro znamo da GoogleMeetsu moze da se pristupi sa telefona u najgorem slucjau za sastanak, tako da kao sto je vec objavljeno dole, ta prica u startu pada u vodu. Navodno su posrednici Americke kopmanije "globaly recognized brand-a" , cija domena se bavi digitalnim marketingom za limuzine/ izradom websajta kao i customer supportom. Pogledajte im domenu preko semRusha ili nekog programa ukoliko se neko iole razume u SEO, sve ce Vam biti jasno. Nemojte gubiti vreme niti imati neku nadu sto se tice ovoga.Ja sam izgubio jer nisam na vreme proverio, ne bih ni aplicirao. Pozdrav.
Korisno? 1
Intervju
29.05.2025

Healthcare Scheduling Specialist

Odbio/la ponudu

Intervju lak

Online intervju

Trajalo je 2 nedelje

Kako je izgledao proces

Prijavio sam se na oglas i nakon nekih nedelju ipo-dve dana mi se javila HR za inicijalni intervju, fidbek sam dobio nakon 4-5 radnih dana za drugi krug sa klijentom, a 2 dana nakon finalnog intervjua dobio sam ponudu. Još uvek čekam ponudu od druge kompanije, pa da se odlučim, ali sve u svemu odličan proces i prijatno iskustvo. Ponuđena plata je isto pristojna, ne mogu da kažem tačno ali nije ispod 750 evra.
Korisno? 5
Intervju
28.04.2025
Negativno iskustvo

Customer support

Bez ponude za posao

Intervju srednje težine

Online intervju

Trajalo je 2 nedelje

Kako je izgledao proces

Uzas. HR se nije pojavila na intervju uopste i onda je nakon 10 minuta poslala mail da navodno imaju tehnickih problema. U pitanju je obican intervju na google meet i moze da se realizuje sa bilo kog uredjaja tako da ta prica pada u vodu. Nakon toga su oni izabrali drugi termin. Jos na to joj je engleski blago receno slabija strana… Plata od 800e im je zvucala kao puno kao da sam trazio 2000e. Sve u svemu za izbeci firma iako vas pozovu.
Korisno? 4
Iskustvo
21.04.2025
2 Ne preporučuje

Customer Support Specialist

Prethodno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Plata se isplati na vreme

Zamerke

Mikromenadzment u najgorem mogucem smislu. Supervizori pecaju greske i time dobijaju poene od strane Amerikanaca. Radio sam za jednu poznatu kompaniju za americko trziste. Smene su fiksne, HR ti odgovara drsko i sa kasnjenjem, review koji ti daju za rad nije mnogo od pomoci.

Korisno? 3
Intervju
07.03.2025
Negativno iskustvo

Customer Representative Specialist

Bez ponude za posao

Intervju veoma lak

Online intervju

Kako je izgledao proces

Pozvan sam na intervju, HR predstavnica se nije pojavila niti se udostojila da makar posalje mejl da nece doci.
Korisno? 4
Intervju
21.02.2025
Pozitivno iskustvo

Business Operations Specialist

Bez ponude za posao

Intervju lak

Online intervju

Kako je izgledao proces

Klasičan onlajn razgovor sa HR-om u prvom krugu, bez nekih testiranja i slično. Generalno prijatan razgovor, standardna pitanja. Nakon nekih 10-ak dana do 2 nedelje recimo javljeno mi je da nisam prošao u dalji krug, po mom mišljenju najverovatnije zbog činjenice da je bilo boljih kandidata sa relevantnijim iskustvom, možda i malo nižim zahtevima za platu u odnosu na mene. Iz mog ugla, sasvim korektan proces.
Korisno? 2
Intervju
06.12.2024
Negativno iskustvo

Technical Sales Support Specialist

Bez ponude za posao

Intervju lak

Online intervju

Trajalo je 1 nedelju

Kako je izgledao proces

Prvi (i poslednji) razgovor je bio sa HR predstavnicom firme. Imao sam priliku da čujem više o samom klijentu, poziciji, timovima itd. Jedan deo razgovora je obavljen i na engleskom jeziku. Sagovornica je bila profesionalna i ljubazna tokom celog razgovoras. Zamolio sam da mi povratnu informaciju pošalje do kraja nedelje, s obzirom da sam već imao jednu ponudu u opticaju. To se nije desilo i feedback sam dobio nakon par dana gde mi je rekla da je moja prijava prosleđena klijentu i da će se javiti blagovremeno. Nakon dva dana, stiže generički mejl gde su me odbili uz obrazloženje "Nažalost, nakon povratne informacije od strane klijenta i konsultacije sa timom, odlučeno je da proces selekcije nastavimo sa drugim kandidatom čiji profil i kvalifikacije više odgovaraju trenutnim zahtevima ove pozicije". To je u redu, ali očekivao sam malo detaljniji feedback pogotovo jer imam preko 4 godine iskustva u tehničkoj podršci, a čak mi je i na razgovoru rečeno da sam dobar kandidat za ovu poziciju. Zvuči besmisleno da je ovo bio glavni razlog za odbijanje i sve je ispalo zaista razočaravajuće na kraju...
Korisno? 6
Intervju
05.10.2024
Negativno iskustvo

Customer Experience Specialist

Bez ponude za posao

Intervju veoma lak

Online intervju

Trajalo je 4 nedelje

Kako je izgledao proces

Nekoliko dana nakon slanja prijave, kontaktirao me je HR tim kako bismo zakazali uvodni intervju. Razgovor je trajao oko 30 minuta, tokom kojih smo diskutovali o mom prethodnom iskustvu, kao i o opisu rada unutar kompanije. Intervju je vođen delimično na srpskom, a delimično na engleskom jeziku. Predstavnica iz HR-a bila je ljubazna i profesionalna, a celokupan razgovor je protekao prijatno. S obzirom na to da imam četiri godine iskustva u tehničkoj podršci, uključujući menadžersku poziciju, očekivao sam mogućnost pregovora o nešto višoj plati. Međutim, rečeno mi je da je osnovna plata ista za sve nove agente. Uprkos tome, slozio sam se i odlučio sam da nastavim proces selekcije, uz obećanje da će me neko iz kompanije kontaktirati u roku od najviše dve nedelje. Nažalost, od tada je prošlo više od četiri nedelje, a nisam dobio nikakvu povratnu informaciju, zbog čega sam u međuvremenu prihvatio drugu ponudu. Ovakav nivo neorganizovanosti i nedostatak komunikacije od strane HR tima ostavlja utisak neprofesionalnosti. Apsolutno preporučujem izbegavanje ove kompanije u širokom luku.
Korisno? 17
Iskustvo
24.07.2024
4 Preporučuje

Korisnička podrška

Trenutno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Opuštena atmosfera, dobra plata, prekovremeni rad, mogućnost veće zarade

Zamerke

Deo HR tima neprofesionalan, upitni slobodni dani

Tehnologije

IP Telephony
Korisno? 5
Intervju
17.07.2024
Pozitivno iskustvo

Customer Experience Specialist

Odbio/la ponudu

Intervju veoma lak

Online intervju

Trajalo je 1 nedelju

Kako je izgledao proces

Selekcija nije komplikovana; svodi se na proveru engleskog jezika (ukoliko posedujete iskustvo iz Customer Service od ranije). Kratak period je prošao od prijave do ugovaranja razgovora. Ono što je problematično, i zbog čega nisam prihvatio da nastavim proces selekcije, je izuzetno niska početna plata. Dve suprotnosti su predstavljene: klijent je ekskluzivan i vodeći u svojoj branši, ali početna plata ne može biti viša od xxk dinara. Kada sam rekao da je to izuzetno malo, odgovor je bio da je to za Novi Sad i customer service standard. Međutim, ja sam radio na sličnoj poziciji za 70% više od starta bez iskustva. Takođe, rast plate je na godišnjem nivou od 5% - 10%, što u ovim vremenima nije dovoljno da pokrije ni inflaciju. Dodatan problem je što se potencira rad u kasnijim smenama i vikendima, ali i podsticanje na prekovremeni rad, uz sve to bez tačne odredice koliko često se radi vikendima i u trećim smenama - pod objašnjenjem da se raspored prilagođava nedeljno.

Pitanja sa intervjua

  • Kako komuniciraš sa 'teškim' klijentima?
  • Kako upravljaš stresom?
Korisno? 12