
Globalkom d.o.o.
Iskustva
Python Developer
Pozitivno
Gotovo nikakvi. Proces je bio milostivo kratak u odnosu na vecinu kompanija, ali je ovo zapravo bilo ilustrativno koliko je sve neozbiljno.
Zamerke
Pošto ne želim da se ponavljam, samo pročitati iskustvo iz sestre firme LimoLabs, koja je i najbitnija. Globalkom/LimoLabs/Azbooky/Mocosha su de facto ista kompanija. Vrlo neozbiljno, ad hoc, hirovito. Po meni, ovde treba raditi samo ukoliko ste naivni ili očajni ili neka kombinacija oba. Bili su mi ponudjeni ispodprosecni radni uslovi (pausal) koji su duplo isli na moju stetu. Za izbegavanje.
Tehnologije
Customer support
Odbio/la ponudu
Intervju lak
Online intervju
Trajalo je 2 nedelje
Kako je izgledao proces
Pitanja sa intervjua
- Da li ste trenutno zaposleni?
- Po vašem mišljenju,koje osobine bi trebalo da ima dobar customer support?
- Da li ste imali iskustva sa teškim klijentima u prethodnoj firmi?
- Sta bi radili kada bi vas kontaktirao tezak/neprijatan klijent.
- Zasto mislite da ste vi spremni/kvalifkovani za ovu poziciju
- Salary expectations