Skeniranjem QR koda na stanici, uz nekoliko razmenjenih RCS poruka moguće je, ne samo kupiti kartu, nego i izabrati tarifu/zonu i platiti prevoz.
Ovo nije bajka već realnost koja je nedavno predstavljana na sajmu u Nemačkoj, a produkt je saradnje nemačkog Vodafona, HORISEN-a i kompanije DIMOCO payments.
HORISEN sa svojim modernim rešenjima i željom da složene procese učini jednostavnijim sa zadovoljstvom učestvuje u kreiranju koncepta prodaje karata za javni prevoz putem RCS-a (Rich Communication Services) i DCB-a (Direct Carrier Billing) u Nemačkoj.
Ovo inovativno rešenje pokreće HORISEN Business Messenger platforma, a korisnici mogu da rezervišu karte za javni prevoz i plate direktno putem telefonskog računa – sve to unutar RCS dijaloga.
Proces je veoma jednostavan: samo skenirate QR kod na autobuskoj stanici, izabete zonu, odaberete naplatu preko operatera i uživate u vožnji – čineći javni prevoz pristupačnijim i praktičnijim nego ikada.
Posetioci prestižnog „Future of Tech“ sajma, koji je deo najvećeg „B2B Startup Expo-a“ u Nemačkoj, imali su priliku da sami isprobaju i uvere se kako novi sistem kupovine karata funkcioniše. Ova saradnja je posebno istakla ulogu HORISEN-a u pokretanju digitalnih inovacija u javnim uslugama.
Inicijativa je deo Vodafonovog UPLIFT projekta, posvećenog istraživanju novih inovacionih partnerstava. Fokusirajući se na teme budućnosti poput održivosti, analitike podataka i veštačke inteligencije, Vodafon UPLIFT povezuje inovatore sa resursima i ekspertizom potrebnim za realizaciju rešenja sa realnom primenom na tržištu.
Poput HORISEN-a, Vodafon je posvećen kreiranju aplikacija orijentisanih ka budućnosti koja donose opipljivu vrednost i održivost.