O kompaniji
39
Iskustva
18
Plate
Poslovi
M Plus Serbia logo

M Plus Serbia

1.8

Iskustva

1.8 24%

Menadžment kompanije

1.5

Beneficije

2

Balans karijera-privatni život

1.7

Timska atmosfera

2.5

Zadovoljstvo projektima

1.8

Mogućnost napredovanja

1.4
Iskustvo
03.02.2025
4 Preporučuje

Customer Support

Trenutno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Prijatni ljudi, kolegijalnost na nivou.

Zamerke

Organizacija smena po potrebi špiceva. Nedostatak ljudi.

Korisno? 0
Iskustvo
17.01.2025
2 Ne preporučuje

Customer support

Prethodno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Plata stiže na vreme i bukvalno to je to.

Zamerke

Uff... Odakle početi. 1. Mikro menadžment na next level, kad treba da vam se zameri na radu tu kreću od senior agenata do qa do team lead a do lika koji nisi znao da uopšte postoji. Kad ti treba pomoć nikoga nema da ti pomogne ili budu samo u fazonu IDK. Najgore je što ti micromanadžuju šta smeš a šta ne smeš da kažeš, koje reči smeš a ne smeš da upotrebljavaš a niko međusobno ne može da se dogovori šta smeš a šta ne smeš pa onda ti nagađajj. 2. Plata je stvarno bedna za količinu rada, nonstop si za kompom imaš 2 pauze i njih koristiš za wc jer van pauza nemaš vremena da odeš u wc, ako nisi prisutan ispred kompa neko te odmah kontaktira da vidi zašto nisi toliko i toliko minuta tu. Za ovoliku količinu posla je naravno kriva kompanija zbog nedostatka radne snage. 3. Greške ti se ne opraštaju. Čak i kad nemaš pojma da nešto nisi smeo jer te niko nije obavestio ili si dezinformisan udaraju ti negativne poene, qa ti bukvalno skida poene za neke gluposti. Da ne pričam o korisnicima koji su konstantno nezadovoljan i konstantno vređanje i psovanje od strane istih. Sve u svemu izbegavate.

Korisno? 5
Iskustvo
14.01.2025
1 Ne preporučuje

Help desk

Trenutno zaposlen/a na neodređeno 1-2 godine

Pozitivno

Redovna plata

Zamerke

VELIKO RAZOCARENJE! Ne prihvatajte nikakve poslove preko mplusa vezane za NCR, jer necete dobiti nikakvu podrsku. Za vas nece postojati HR niti bilo kakva podrska, ne mozete ni za sta da im se obratite, rade kako im kazu, sta god da ih pitate, vrte vas u krug. Treba vam milion odobrenja i za 1 slobodan dan kamoli nesto drugo. Firma koja sluzi kako bi se NCR lakse otarasio radnika i kako nd bi preuzeo nikakvu odgovornost.

Korisno? 3
Iskustvo
23.12.2024
1 Ne preporučuje

Predstavnik korisnickog servisa

Trenutno zaposlen/a na neodređeno 7-10 godina

Pozitivno

Plata je svakog 10og u mesecu.

Zamerke

Za rad na srpskom jeziku,.plsta operatera je minimalac. Pritom vam ocenjuju pozive, kaznjavaju eventualne greske, godisnji odmor pisete godinu dana pre. Nema 13 te plate niti nekakvih bonusa.

Korisno? 33

Odgovor kompanije

Zahvaljujemo se na Vašem komentaru i na ukazanim zapažanjima. Naša kompanija se trudi da kontinuirano unapređuje sistem ocenjivanja rada, s ciljem da greške budu prepoznate kao prilike za učenje i profesionalni razvoj, a ne kao razlog za pritisak. Takođe, radimo na većoj fleksibilnosti u planiranju godišnjih odmora, kako bismo bolje izašli u susret potrebama zaposlenih. Fokusirani smo na uvođenje dodatnih benefita koji će doprineti zadovoljstvu zaposlenih. Vaše povratne informacije su nam dragocene u ovom procesu, jer nam pomažu da kontinuirano unapređujemo uslove rada.
Korisno? 0
Iskustvo
16.12.2024
5 Preporučuje

IT Help Desk / Support

Trenutno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Plata uvek na vreme, kolege su dobre, tim leas uvek tu da pomogne i da ti izađe u susret.

Zamerke

Plata se čeka između 1. I 10. U mesecu i nikad nije istog dana. Osim toga korektala skroz.

Korisno? 2

Odgovor kompanije

Hvala Vam što ste podelili svoje zapažanje. Trudimo se da isplata bude približno istog datuma. Drago nam je što ste ostatak vašeg iskustva ocenili kao korektan i posvećeni smo daljem unapređenju uslova rada i zadovoljstva naših zaposlenih.
Korisno? 1
Iskustvo
06.12.2024
1 Ne preporučuje

customer support

Prethodno zaposlen/a na neodređeno 2-4 godine

Pozitivno

Jedino za "pohvalu" je sto plata stize na vreme

Zamerke

Gore nego u drzavnoj firmi.. samo preko veze unapredjenja i to ocigledni prijatelji i rodbina od TL-a. Najgori sloj ljudi je trenutno na vrhu svakog projetka i tako ce ostati jer se guraju nesposobni ljudi putem nepotizma. Radili smo preko godinu dana sa velikim manjkom ljudi na koji nismo dobili odgovor svo to vreme, da bi u trenutku kada je backlog postao nerealan, onda odjednom moze tim da se trostruko uvelica. ZA IZBEGAVANJE!

Korisno? 55

Odgovor kompanije

Hvala Vam na vremenu koje ste izdvojili da podelite svoje iskustvo. Žao nam je što ste se suočili s izazovima u pogledu napredovanja i organizacije posla. Vaše zapažanje o nedostatku resursa u timu i načinu na koji je situacija rešena shvatamo ozbiljno i koristimo kao podsticaj za unapređenje naših internih procesa. Zajedno sa klijentima radimo na alokaciji resursa. Trudimo se da unapredimo transparentnost i pravičnost, kako bismo omogućili jednak razvoj i napredovanje svim zaposlenima. Vaša povratna informacija nam je važna i koristićemo je kao smernicu za dalje korake u razvoju boljeg radnog okruženja. Hvala što ste svoje mišljenje podelili s nama.
Korisno? 1
Intervju
05.12.2024
Pozitivno iskustvo

Junior JKT Specijalista

Prihvatio/la ponudu

Intervju lak

Online intervju

Kako je izgledao proces

Želim da podelim svoje pozitivno iskustvo sa intervjua za poziciju u M Plus Serbia timu. Pre svega, želim da istaknem profesionalan i prijatan pristup HR tima i Team Leader-a. Intervju je bio odlično organizovan i imao je dve faze: 1. Razgovor sa HR-om: Ovaj deo je bio posvećen upoznavanju, mom predstavljanju i opuštenoj razmeni informacija o mom iskustvu i veštinama. Veoma prijatan i motivišući razgovor. 2. Tehnički intervju sa team leader-om: Fokus je bio na stručnim pitanjima vezanim za podršku i različite situacije koje se mogu desiti u svakodnevnom radu. Pitanja su bila praktična i usmerena na način rešavanja problema. Ono što me oduševilo jeste atmosfera tokom razgovora – otvorena, profesionalna i prijateljska. Još uvek čekam odgovor, ali moram da istaknem koliko je ovaj proces bio korektan i dobro organizovan. Hvala timu M Plus Serbia na prilici!
Korisno? 1

Odgovor kompanije

Hvala na deljenju pozitivnog iskustva! Drago nam je da je atmosfera bila prijatna a razgovor profesionalan. Trudimo se da svaki kandidat ima jasno i korektno iskustvo kroz sve faze selekcije, i sjajno je čuti da ste to prepoznali. Nadamo se da će vaš radni put u našem timu biti jednako pozitivan kao i sam intervju.
Korisno? 1
Iskustvo
02.12.2024
Potvrđen Linkedin identitet
3 Ne preporučuje

Agent korisnicke podrske

Prethodno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Redovna plata, isplata godisnjeg

Zamerke

Obim posla koji se zahteva od zaposlenog je prevelik. Moguce je sve nauciti, postici targete uz veliku muku, napor, sanjanje zelenih autobusa i polupismenih korisnika, koji su vecito nezadovoljni. Najvise im zameram to sto sam kao agent sa dobrim rezultatima bila tako bedno obavestena da mi ipak nece produziti ugovor. Toliko o postovanju agenata, a i o postovanju truda i rada. Sto se tice team lead-a, dva clana su divni ljudi, oboje. Druga dva ne zasluzuju tu poziciju. Sto se tice ostalih nadredjenih, tacnije RTO, vrlo korektni. Sve u svemu, agenti se u ovoj kompaniji posmatraju kao potrosna roba.

Tehnologije

SaaS
Korisno? 56

Odgovor kompanije

Zahvaljujemo se na vremenu koje ste odvojili da podelite svoje iskustvo. Vaš komentar nam pomaže da prepoznamo oblasti u kojima možemo napredovati, uključujući bolje balansiranje radnog opterećenja i efikasniju komunikaciju oko važnih odluka kao što je produžavanje ugovora. Drago nam je što ste istakli profesionalnost nekih članova našeg tima, ali smo svesni i potrebe za daljom edukacijom i podrškom u svim aspektima našeg menadžmenta. Radimo na tome da stvorimo okruženje u kojem se svi zaposleni osećaju cenjeno i poštovano, i nadamo se da ćemo u budućnosti moći da opravdamo veća očekivanja svih naših saradnika.
Korisno? 1
Iskustvo
27.11.2024
1 Ne preporučuje

Customer Support

Prethodno zaposlen/a na neodređeno 2-4 godine

Pozitivno

nema sta tu pozitivno ni profesijonalnom ni ljudskom deo

Zamerke

Organizacija nepostojeca TL ..?? Who?What? Klinci sto nemaju poijima osnovne komunikacije, sto su mozda zaposleni po prvi put u zivotu bez iskustva i bez minimalne poslovne kulture..HR bolje da ga nema. Napreduju samo ti koji se druze s nadleznima a znanje uopste nebitno, neprihvatljivo!poteskoce svakodnevne, zamerke oko tvog rada a bez objasnjenje konkretno, stizanje targete NEMOGUCE APSOLUTNO NEMOGUCE! Komunikacija izmedju nas robovi i nadlezni NEPOSTOJACE..Firma uopste nema u vidu radnik i njegovu mentalnu stabilnost, stres level i burnout znaci nista i ne zanima nemaju razumevanje ni ljudskost a ni kapacitete da bi bili na te pozicije . TL koji te zovu na slobodne dane i traze ti da udjes po 4 sata u smeni sto ima puno posla, a znaju da te zovu i da ti se deru na telefonu alo pazi deru se..jer od tebe su ocekivali MNOGO VISE!!!Ma mnogo vise sta..kako? Apsolutno ljudi ako vidite oglas ma da koliko vam je tesko je ste vrv bez posla, znaci BEZITE, NE PRIJAVLJUTE SE, plate su zaista mizerne tako da bolje sedite kod kuce ovde ce samo da vam pojedu dzigere i da vam zivce kidaju!

Korisno? 63

Odgovor kompanije

Zahvaljujemo se na Vašim povratnim informacijama i iskrenosti. Veoma nam je žao što ste imali negativno iskustvo u vezi s komunikacijom, organizacijom i načinom na koji su ciljevi postavljani. Razumemo koliko su međuljudski odnosi i profesionalna podrška ključni za svakodnevni rad. Takođe, vaše zapažanje o stresu i važnosti mentalne stabilnosti prepoznajemo kao prioritet u daljem unapređivanju naše radne kulture. Vaš komentar će nam pomoći da radimo na ovim pitanjima i unapredimo iskustvo svih zaposlenih.
Korisno? 1
Iskustvo
22.11.2024
1

Customer Support

Prethodno zaposlen/a na neodređeno 1-2 godine

Pozitivno

Ne postoje, sve sto su do sada pisali u ovoj sekciji ostali bivsi zapsoleni je minimum minimuma, tako da to nisu pozitivne stvari, cak ni ono minimalno nije postojalo u ovoj firmi

Zamerke

Za koji god segment bih se uhvatila, sve je NULA. Posla previse, toliko da ne stignes do wca da odes, gledaju minut vise dal si koristio pauzu za wc; premale plate za kolicinu posla i stres, ne postoji mogucnost napredovanja osim ako nisi dobar sa nadleznima. Unapredjuvali su ljude koji su bili zaposleni najmanje i ne znaju da rade posao i da vode tim. Ocekuju neke rezlutate, a procedure su takve da je to nemoguce ostvariti i da klijenti ne mogu biti zadovoljni, tako da je to ogledalo nadleznih i njihovog zalaganja u procedure i poboljsanje posla, a ne zaposlenih, jer oni samo prate procedure. Team lideri su dno dna, tretiraju zaposlene kao stoku i robove, misle da ako su dosli na tu poziciju preko nekoga mogu da prete otkazom, a ne znaju osnove komunikacije, ponasanja i slicno. Misle da treba da trpimo izivljavanja od klijenata a i nadleznih iz firme. HR ne znam cemu sluzi, osim da primaju platu, isto tako i za svaku drugu nadleznu osobu. SVE U SVEMU DNO DNA

Korisno? 52

Odgovor kompanije

Zahvaljujemo se na Vašoj iskrenosti i vremenu koje ste izdvojili da podelite svoja zapažanja. Žao nam je što su iskustva koja opisujete dovela do ovako negativnog utiska. Posebno nam je važno da dodatno razvijemo komunikaciju i liderstvo u timu, kako bi se obezbedio profesionalan i korektan odnos prema svim zaposlenima. Vaše sugestije nam ukazuju na ključne oblasti u kojima možemo nastaviti da unapređujemo radnu atmosferu i pružimo podršku našim zaposlenima. Hvala Vam što ste podelili svoje mišljenje s nama.
Korisno? 1