
M Plus Serbia
Iskustva
IT Helpdesk support
Bez ponude za posao
Intervju srednje težine
Online intervju
Trajalo je 1 nedelju
Kako je izgledao proces
Pitanja sa intervjua
- Kako biste ustanovili da li je kvar u uredjaju ili u lokalnoj mrezi?
Revizor za kriptovalute
Pozitivno
Ako imaš 20 godina bolje nego pumpa
Zamerke
Ugovori se produžavaju na mesec dana, jer se neretko ljudi zapošljavaju samo da se reši nagomilani posao, nakon čega sledi otkaz. Tokom intenzivnog perioda obavezan je prekovremeni rad. Plata je mizerna, a važi za bolje u M Plusu. Postoji bonus, za koji se na svaki način trude da ga ukinu - čak su se hvalili ukidanjem bonusa trudnici. Nestručan menadžment i loša organizacija koja se uvek pravda zahtevima klijenta, a samo dokazuje spremnost da se nauštrb radnika gradi lični imidž kod višeg menadžmenta. Ne postoji plan razvoja veština i karijere, sve se svodi na birokratiju. Kriterijumi su nejasni - ukoliko im se ne dopadaš uvek mogu pronaći nešto da ti zamere, ukoliko im se dopadaš – podsticaće te ka napredovanju uprkos lošem radu. Prisutan je nepotizam, elitistički i patronizujući odnos prema agentima. Iako je posao u potpunosti remote, mogu napredovati samo ljudi koji dolaze u kancelariju = diskriminacija. Kritika/nezadovoljstvo se ne prihvata i svrstava te u 'konfliktne', napreduješ ako si 'yes man'. Na mrežama se prikazuju kao brižni, dok na kompanijske događaje dolaze samo menadžeri+ulizice. Drugi ne žele da troše slobodno vreme i novac u okruženju gde nisu cenjeni, da bi firma gradila imidž. Mnogi (ex)zaposleni imaju loše iskustvo ali neće podeliti iz straha ili želje da zaborave. Radnici se tretiraju kao potrošna roba koja treba da bude zahvalna što je uopšte zaposlena.
Help Desk
Pozitivno
Samo odgovor nakon intervjua.
Zamerke
Plate preniske, doslovno prezivljavanje. Ne ceni se znanje jezika kao ni tehnicke vestine. Ne postoji mogucnost napretka, kao ni bonusi, svi smo isti bez obzira na znanje i trud. Za obroke za mesec dana se isplacuje toliko da mozes maksimum 3 dana da kupis obrok u kantini u firmi. Sve se gleda u milisekundu, a uslovi nikakvi! Smene lose.
Junior Marketing Manager
Pozitivno
Kolege su fine, prilike za internacionalna poznanstva su brojne. Za radnike korisničke podrške stvarno je super vajb i dobri su uslovi. Ja sam svoju priču sa firmom počela kao radnica korisničke, pa sam napredovala u marketing. Generalno je dobar vajb u kancu.
Zamerke
Povremeno bez nekog većeg razloga menadžment vrši pritisak i stvara tenziju. Forsiranje rada iz kancelarije je bilo nepotrebno.
Revizor za kriptovalute
Pozitivno
Eventualno bih mogao da izdvojim to što se lift nikada nije pokvario.
Zamerke
Ovo je firma koja najbezobraznije pokušava da uštedi svaki dinar na svojim zaposlenima. Diču se time da plata nikada ne kasni, uvredljivo zapostavljajući činjenicu da sve svoje radnike plaćaju sićom. Očekivanja od zaposlenih su generalno jeziva i dehumanizujuća, uslovi za bonus su sve veći, dok zauzvrat ne nude gotovo ništa. Pokušavaju raznim trikovima da privuku nove radnike, nedavno su organizovali *drum roll* Mplus Olimpijadu, sve sa ciljem da na društvenim mrežama kreiraju sliku srećnog radnika, dok na tim eminentnim manifestacijama uglavnom dolaze ljudi na višim pozicijama kojima je posao da brane interese firme, a ne zaposlenih. Prisutni su tu i nepotizam, elitizam, mikromenadžment i večito gaslajtovanje. Naveo bih sledeći primer koji paradigmatično oslikava sav besmisao Mplusa. Promovišu se na društvenim mrežama uz pitanje "Are you a foodie?" kao da firma nudi obroke ili grickalice, dok u realnosti tako nešto ne postoji. Foodie smo svi, gladni poštovanja, reda, transparentnosti, a bogami i novca.
Odgovor kompanije
Technical Service Representative
Pozitivno
Plata na ovom projektu korektna. Kolege korektne. Oprema zadovoljavajuća.
Zamerke
Bonusi ne postoje. Napredovanje (iznad L1) nije moguće. Nesposobnost da zadrže klijenta duži niz godina.
IT Help Desk
Bez ponude za posao
Intervju lak
Online intervju
Kako je izgledao proces
Pitanja sa intervjua
- Zbog čega ste aplicirali za ovaj posao
IT Help Desk / Support
Pozitivno
Kolege su super. Plata ne kasni. I nije jedna od onih robovlasnickih outsourcing firmi.
Zamerke
Menadzment varira od kampanje do kampanje. Rekte povisice.
Tehnologije
Customer Support
Pozitivno
Prijatni ljudi, kolegijalnost na nivou.
Zamerke
Organizacija smena po potrebi špiceva. Nedostatak ljudi.
Odgovor kompanije
Customer support
Pozitivno
Plata stiže na vreme i bukvalno to je to.
Zamerke
Uff... Odakle početi. 1. Mikro menadžment na next level, kad treba da vam se zameri na radu tu kreću od senior agenata do qa do team lead a do lika koji nisi znao da uopšte postoji. Kad ti treba pomoć nikoga nema da ti pomogne ili budu samo u fazonu IDK. Najgore je što ti micromanadžuju šta smeš a šta ne smeš da kažeš, koje reči smeš a ne smeš da upotrebljavaš a niko međusobno ne može da se dogovori šta smeš a šta ne smeš pa onda ti nagađajj. 2. Plata je stvarno bedna za količinu rada, nonstop si za kompom imaš 2 pauze i njih koristiš za wc jer van pauza nemaš vremena da odeš u wc, ako nisi prisutan ispred kompa neko te odmah kontaktira da vidi zašto nisi toliko i toliko minuta tu. Za ovoliku količinu posla je naravno kriva kompanija zbog nedostatka radne snage. 3. Greške ti se ne opraštaju. Čak i kad nemaš pojma da nešto nisi smeo jer te niko nije obavestio ili si dezinformisan udaraju ti negativne poene, qa ti bukvalno skida poene za neke gluposti. Da ne pričam o korisnicima koji su konstantno nezadovoljan i konstantno vređanje i psovanje od strane istih. Sve u svemu izbegavate.