
M Plus Serbia
Iskustva
Customer Support
Pozitivno
Prijatni ljudi, kolegijalnost na nivou.
Zamerke
Organizacija smena po potrebi špiceva. Nedostatak ljudi.
Customer support
Pozitivno
Plata stiže na vreme i bukvalno to je to.
Zamerke
Uff... Odakle početi. 1. Mikro menadžment na next level, kad treba da vam se zameri na radu tu kreću od senior agenata do qa do team lead a do lika koji nisi znao da uopšte postoji. Kad ti treba pomoć nikoga nema da ti pomogne ili budu samo u fazonu IDK. Najgore je što ti micromanadžuju šta smeš a šta ne smeš da kažeš, koje reči smeš a ne smeš da upotrebljavaš a niko međusobno ne može da se dogovori šta smeš a šta ne smeš pa onda ti nagađajj. 2. Plata je stvarno bedna za količinu rada, nonstop si za kompom imaš 2 pauze i njih koristiš za wc jer van pauza nemaš vremena da odeš u wc, ako nisi prisutan ispred kompa neko te odmah kontaktira da vidi zašto nisi toliko i toliko minuta tu. Za ovoliku količinu posla je naravno kriva kompanija zbog nedostatka radne snage. 3. Greške ti se ne opraštaju. Čak i kad nemaš pojma da nešto nisi smeo jer te niko nije obavestio ili si dezinformisan udaraju ti negativne poene, qa ti bukvalno skida poene za neke gluposti. Da ne pričam o korisnicima koji su konstantno nezadovoljan i konstantno vređanje i psovanje od strane istih. Sve u svemu izbegavate.
Help desk
Pozitivno
Redovna plata
Zamerke
VELIKO RAZOCARENJE! Ne prihvatajte nikakve poslove preko mplusa vezane za NCR, jer necete dobiti nikakvu podrsku. Za vas nece postojati HR niti bilo kakva podrska, ne mozete ni za sta da im se obratite, rade kako im kazu, sta god da ih pitate, vrte vas u krug. Treba vam milion odobrenja i za 1 slobodan dan kamoli nesto drugo. Firma koja sluzi kako bi se NCR lakse otarasio radnika i kako nd bi preuzeo nikakvu odgovornost.
Predstavnik korisnickog servisa
Pozitivno
Plata je svakog 10og u mesecu.
Zamerke
Za rad na srpskom jeziku,.plsta operatera je minimalac. Pritom vam ocenjuju pozive, kaznjavaju eventualne greske, godisnji odmor pisete godinu dana pre. Nema 13 te plate niti nekakvih bonusa.
Odgovor kompanije
IT Help Desk / Support
Pozitivno
Plata uvek na vreme, kolege su dobre, tim leas uvek tu da pomogne i da ti izađe u susret.
Zamerke
Plata se čeka između 1. I 10. U mesecu i nikad nije istog dana. Osim toga korektala skroz.
Odgovor kompanije
customer support
Pozitivno
Jedino za "pohvalu" je sto plata stize na vreme
Zamerke
Gore nego u drzavnoj firmi.. samo preko veze unapredjenja i to ocigledni prijatelji i rodbina od TL-a. Najgori sloj ljudi je trenutno na vrhu svakog projetka i tako ce ostati jer se guraju nesposobni ljudi putem nepotizma. Radili smo preko godinu dana sa velikim manjkom ljudi na koji nismo dobili odgovor svo to vreme, da bi u trenutku kada je backlog postao nerealan, onda odjednom moze tim da se trostruko uvelica. ZA IZBEGAVANJE!
Odgovor kompanije
Junior JKT Specijalista
Prihvatio/la ponudu
Intervju lak
Online intervju
Kako je izgledao proces
Odgovor kompanije
Agent korisnicke podrske
Pozitivno
Redovna plata, isplata godisnjeg
Zamerke
Obim posla koji se zahteva od zaposlenog je prevelik. Moguce je sve nauciti, postici targete uz veliku muku, napor, sanjanje zelenih autobusa i polupismenih korisnika, koji su vecito nezadovoljni. Najvise im zameram to sto sam kao agent sa dobrim rezultatima bila tako bedno obavestena da mi ipak nece produziti ugovor. Toliko o postovanju agenata, a i o postovanju truda i rada. Sto se tice team lead-a, dva clana su divni ljudi, oboje. Druga dva ne zasluzuju tu poziciju. Sto se tice ostalih nadredjenih, tacnije RTO, vrlo korektni. Sve u svemu, agenti se u ovoj kompaniji posmatraju kao potrosna roba.
Tehnologije
Odgovor kompanije
Customer Support
Pozitivno
nema sta tu pozitivno ni profesijonalnom ni ljudskom deo
Zamerke
Organizacija nepostojeca TL ..?? Who?What? Klinci sto nemaju poijima osnovne komunikacije, sto su mozda zaposleni po prvi put u zivotu bez iskustva i bez minimalne poslovne kulture..HR bolje da ga nema. Napreduju samo ti koji se druze s nadleznima a znanje uopste nebitno, neprihvatljivo!poteskoce svakodnevne, zamerke oko tvog rada a bez objasnjenje konkretno, stizanje targete NEMOGUCE APSOLUTNO NEMOGUCE! Komunikacija izmedju nas robovi i nadlezni NEPOSTOJACE..Firma uopste nema u vidu radnik i njegovu mentalnu stabilnost, stres level i burnout znaci nista i ne zanima nemaju razumevanje ni ljudskost a ni kapacitete da bi bili na te pozicije . TL koji te zovu na slobodne dane i traze ti da udjes po 4 sata u smeni sto ima puno posla, a znaju da te zovu i da ti se deru na telefonu alo pazi deru se..jer od tebe su ocekivali MNOGO VISE!!!Ma mnogo vise sta..kako? Apsolutno ljudi ako vidite oglas ma da koliko vam je tesko je ste vrv bez posla, znaci BEZITE, NE PRIJAVLJUTE SE, plate su zaista mizerne tako da bolje sedite kod kuce ovde ce samo da vam pojedu dzigere i da vam zivce kidaju!
Odgovor kompanije
Customer Support
Pozitivno
Ne postoje, sve sto su do sada pisali u ovoj sekciji ostali bivsi zapsoleni je minimum minimuma, tako da to nisu pozitivne stvari, cak ni ono minimalno nije postojalo u ovoj firmi
Zamerke
Za koji god segment bih se uhvatila, sve je NULA. Posla previse, toliko da ne stignes do wca da odes, gledaju minut vise dal si koristio pauzu za wc; premale plate za kolicinu posla i stres, ne postoji mogucnost napredovanja osim ako nisi dobar sa nadleznima. Unapredjuvali su ljude koji su bili zaposleni najmanje i ne znaju da rade posao i da vode tim. Ocekuju neke rezlutate, a procedure su takve da je to nemoguce ostvariti i da klijenti ne mogu biti zadovoljni, tako da je to ogledalo nadleznih i njihovog zalaganja u procedure i poboljsanje posla, a ne zaposlenih, jer oni samo prate procedure. Team lideri su dno dna, tretiraju zaposlene kao stoku i robove, misle da ako su dosli na tu poziciju preko nekoga mogu da prete otkazom, a ne znaju osnove komunikacije, ponasanja i slicno. Misle da treba da trpimo izivljavanja od klijenata a i nadleznih iz firme. HR ne znam cemu sluzi, osim da primaju platu, isto tako i za svaku drugu nadleznu osobu. SVE U SVEMU DNO DNA