O kompaniji
47
Iskustva
21
Plate
Poslovi
M Plus Serbia logo

M Plus Serbia

1.9

Iskustva

1.9 36%

Menadžment kompanije

1.7

Beneficije

2

Balans karijera-privatni život

2

Timska atmosfera

2.7

Zadovoljstvo projektima

2

Mogućnost napredovanja

1.5
Intervju
07.06.2025

IT Helpdesk support

Bez ponude za posao

Intervju srednje težine

Online intervju

Trajalo je 1 nedelju

Kako je izgledao proces

Nažalost, moje iskustvo sa kompanijom Mplus tokom procesa zapošljavanja bilo je krajnje neprofesionalno. Nakon što sam aplicirao za jednu poziciju, kontaktirao me je njihov HR predstavnik i zakazao razgovor. Intervju je prošao odlično, uz obostrano pozitivan utisak, a rečeno mi je da ću dobiti povratnu informaciju do kraja te nedelje. Ipak, ni nakon dve nedelje nisam dobio nikakav odgovor. Ista osoba iz HR-a me potom kontaktirala ponovo – ovog puta za potpuno drugu poziciju – ne pokazujući svest da smo već obavili razgovor za prethodnu. To ukazuje na ozbiljan nedostatak interne komunikacije i organizacije. Na kraju sam, bez ikakvog obrazloženja, samo obavešten da nisam prošao selekciju. Ovakav pristup kandidatima, bez transparentnosti i osnovne profesionalne kurtoazije, ostavlja veoma loš utisak. U svaki proces zapošljavanja ulažem vreme, trud i ozbiljnost, što, nažalost, sa druge strane nije bilo uzvraćeno. Iskreno se nadam da će Mplus unaprediti svoj odnos prema kandidatima i u budućnosti pokazati veći nivo poštovanja i profesionalizma.

Pitanja sa intervjua

  • Kako biste ustanovili da li je kvar u uredjaju ili u lokalnoj mrezi?
Korisno? 2
Iskustvo
01.06.2025
1

Revizor za kriptovalute

Prethodno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Ako imaš 20 godina bolje nego pumpa

Zamerke

Ugovori se produžavaju na mesec dana, jer se neretko ljudi zapošljavaju samo da se reši nagomilani posao, nakon čega sledi otkaz. Tokom intenzivnog perioda obavezan je prekovremeni rad. Plata je mizerna, a važi za bolje u M Plusu. Postoji bonus, za koji se na svaki način trude da ga ukinu - čak su se hvalili ukidanjem bonusa trudnici. Nestručan menadžment i loša organizacija koja se uvek pravda zahtevima klijenta, a samo dokazuje spremnost da se nauštrb radnika gradi lični imidž kod višeg menadžmenta. Ne postoji plan razvoja veština i karijere, sve se svodi na birokratiju. Kriterijumi su nejasni - ukoliko im se ne dopadaš uvek mogu pronaći nešto da ti zamere, ukoliko im se dopadaš – podsticaće te ka napredovanju uprkos lošem radu. Prisutan je nepotizam, elitistički i patronizujući odnos prema agentima. Iako je posao u potpunosti remote, mogu napredovati samo ljudi koji dolaze u kancelariju = diskriminacija. Kritika/nezadovoljstvo se ne prihvata i svrstava te u 'konfliktne', napreduješ ako si 'yes man'. Na mrežama se prikazuju kao brižni, dok na kompanijske događaje dolaze samo menadžeri+ulizice. Drugi ne žele da troše slobodno vreme i novac u okruženju gde nisu cenjeni, da bi firma gradila imidž. Mnogi (ex)zaposleni imaju loše iskustvo ali neće podeliti iz straha ili želje da zaborave. Radnici se tretiraju kao potrošna roba koja treba da bude zahvalna što je uopšte zaposlena.

Korisno? 11
Iskustvo
01.06.2025
Potvrđen Linkedin identitet
1 Ne preporučuje

Help Desk

Trenutno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Samo odgovor nakon intervjua.

Zamerke

Plate preniske, doslovno prezivljavanje. Ne ceni se znanje jezika kao ni tehnicke vestine. Ne postoji mogucnost napretka, kao ni bonusi, svi smo isti bez obzira na znanje i trud. Za obroke za mesec dana se isplacuje toliko da mozes maksimum 3 dana da kupis obrok u kantini u firmi. Sve se gleda u milisekundu, a uslovi nikakvi! Smene lose.

Korisno? 6
Iskustvo
30.05.2025
Potvrđen Linkedin identitet
5 Preporučuje

Junior Marketing Manager

Prethodno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Kolege su fine, prilike za internacionalna poznanstva su brojne. Za radnike korisničke podrške stvarno je super vajb i dobri su uslovi. Ja sam svoju priču sa firmom počela kao radnica korisničke, pa sam napredovala u marketing. Generalno je dobar vajb u kancu.

Zamerke

Povremeno bez nekog većeg razloga menadžment vrši pritisak i stvara tenziju. Forsiranje rada iz kancelarije je bilo nepotrebno.

Korisno? 0
Iskustvo
24.05.2025
1 Ne preporučuje

Revizor za kriptovalute

Prethodno zaposlen/a na neodređeno 2-4 godine

Pozitivno

Eventualno bih mogao da izdvojim to što se lift nikada nije pokvario.

Zamerke

Ovo je firma koja najbezobraznije pokušava da uštedi svaki dinar na svojim zaposlenima. Diču se time da plata nikada ne kasni, uvredljivo zapostavljajući činjenicu da sve svoje radnike plaćaju sićom. Očekivanja od zaposlenih su generalno jeziva i dehumanizujuća, uslovi za bonus su sve veći, dok zauzvrat ne nude gotovo ništa. Pokušavaju raznim trikovima da privuku nove radnike, nedavno su organizovali *drum roll* Mplus Olimpijadu, sve sa ciljem da na društvenim mrežama kreiraju sliku srećnog radnika, dok na tim eminentnim manifestacijama uglavnom dolaze ljudi na višim pozicijama kojima je posao da brane interese firme, a ne zaposlenih. Prisutni su tu i nepotizam, elitizam, mikromenadžment i večito gaslajtovanje. Naveo bih sledeći primer koji paradigmatično oslikava sav besmisao Mplusa. Promovišu se na društvenim mrežama uz pitanje "Are you a foodie?" kao da firma nudi obroke ili grickalice, dok u realnosti tako nešto ne postoji. Foodie smo svi, gladni poštovanja, reda, transparentnosti, a bogami i novca.

Korisno? 16

Odgovor kompanije

Poštovani, Hvala Vam što ste podelili svoje iskustvo. Žao nam je što ste imali negativan utisak o radu u našoj kompaniji. Svesni smo da rad u BPO industriji nosi određene izazove, ali upravo zato kontinuirano radimo na unapređenju uslova rada, komunikacije i transparentnosti u svim segmentima. Vaši komentari o platama, bonusima i očekivanjima od zaposlenih su nam važni i biće uzeti u obzir u daljoj evaluaciji internih politika. Naš cilj je da obezbedimo fer i održivo radno okruženje, u kojem se trud i posvećenost prepoznaju i nagrađuju. Takođe, trudimo se da svi naši interni događaji i inicijative budu inkluzivni i usmereni ka jačanju timskog duha, a ne samo predstavljanju slike ka spolja. Iako nam je žao što niste imali pozitivno iskustvo, zahvalni smo na iskrenom osvrtu. Svaka povratna informacija nam pomaže da budemo bolji poslodavac. Želimo Vam uspeh u daljoj karijeri. Srdačno, M Plus Serbia
Korisno? 1
Iskustvo
23.04.2025
3 Preporučuje

Technical Service Representative

Trenutno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Plata na ovom projektu korektna. Kolege korektne. Oprema zadovoljavajuća.

Zamerke

Bonusi ne postoje. Napredovanje (iznad L1) nije moguće. Nesposobnost da zadrže klijenta duži niz godina.

Korisno? 5
Intervju
02.04.2025
Pozitivno iskustvo

IT Help Desk

Bez ponude za posao

Intervju lak

Online intervju

Kako je izgledao proces

Nakon apliciranja na sajtu, pozvali su me veoma brzo, nakon nepunih sat vremena. Predstavili ukratko kompaniju. Zakazali smo intervju. Razgovor na intervjuu je trajao nekih pola sata, uključivao je više nas koji smo aplicirali za istu poziciju. Opet je predstavnik HR predstavio kompaniju. Mi smo sebe predstavlajli takođe. Mali deo intevjua je bio na engleskom jeziku. Rečeno nam je da ćemo dobiti povratnu informaciju nakon 2 nedelje, međutim niko se nije javio nakon tog perioda. Možda je bolje što me nisu pozvali s obzirom mnogobroje negativne komentare koje možete pročitati.

Pitanja sa intervjua

  • Zbog čega ste aplicirali za ovaj posao
Korisno? 8
Iskustvo
11.02.2025
3 Preporučuje

IT Help Desk / Support

Trenutno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Kolege su super. Plata ne kasni. I nije jedna od onih robovlasnickih outsourcing firmi.

Zamerke

Menadzment varira od kampanje do kampanje. Rekte povisice.

Tehnologije

Atlassian Bamboo Jira Amazon Aurora Amazon S3
Korisno? 7
Iskustvo
03.02.2025
4 Preporučuje

Customer Support

Trenutno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Prijatni ljudi, kolegijalnost na nivou.

Zamerke

Organizacija smena po potrebi špiceva. Nedostatak ljudi.

Korisno? 1

Odgovor kompanije

Hvala Vam što ste podelili svoje utiske! Drago nam je da ste prepoznali dobru atmosferu i timski duh – verujemo da su kolegijalnost i međusobna podrška ključni za uspešan rad. Kada je reč o organizaciji smena, trudimo se da pronađemo balans između operativnih potreba i fleksibilnosti za zaposlene. Svesni smo izazova u periodima povećanog obima posla i nastavljamo da radimo na unapređenju procesa kako bismo olakšali dinamiku rada i poboljšali iskustvo celog tima. Vaša povratna informacija nam je dragocena i cenimo što ste je podelili.
Korisno? 0
Iskustvo
17.01.2025
2 Ne preporučuje

Customer support

Prethodno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Plata stiže na vreme i bukvalno to je to.

Zamerke

Uff... Odakle početi. 1. Mikro menadžment na next level, kad treba da vam se zameri na radu tu kreću od senior agenata do qa do team lead a do lika koji nisi znao da uopšte postoji. Kad ti treba pomoć nikoga nema da ti pomogne ili budu samo u fazonu IDK. Najgore je što ti micromanadžuju šta smeš a šta ne smeš da kažeš, koje reči smeš a ne smeš da upotrebljavaš a niko međusobno ne može da se dogovori šta smeš a šta ne smeš pa onda ti nagađajj. 2. Plata je stvarno bedna za količinu rada, nonstop si za kompom imaš 2 pauze i njih koristiš za wc jer van pauza nemaš vremena da odeš u wc, ako nisi prisutan ispred kompa neko te odmah kontaktira da vidi zašto nisi toliko i toliko minuta tu. Za ovoliku količinu posla je naravno kriva kompanija zbog nedostatka radne snage. 3. Greške ti se ne opraštaju. Čak i kad nemaš pojma da nešto nisi smeo jer te niko nije obavestio ili si dezinformisan udaraju ti negativne poene, qa ti bukvalno skida poene za neke gluposti. Da ne pričam o korisnicima koji su konstantno nezadovoljan i konstantno vređanje i psovanje od strane istih. Sve u svemu izbegavate.

Korisno? 22