O kompaniji
40
Iskustva
19
Plate
Poslovi
M Plus Serbia logo

M Plus Serbia

1.9

Iskustva

1.9 30%

Menadžment kompanije

1.6

Beneficije

2

Balans karijera-privatni život

1.9

Timska atmosfera

2.6

Zadovoljstvo projektima

2

Mogućnost napredovanja

1.5
Iskustvo
22.11.2024
1

Customer Support

Prethodno zaposlen/a na neodređeno 1-2 godine

Pozitivno

Ne postoje, sve sto su do sada pisali u ovoj sekciji ostali bivsi zapsoleni je minimum minimuma, tako da to nisu pozitivne stvari, cak ni ono minimalno nije postojalo u ovoj firmi

Zamerke

Za koji god segment bih se uhvatila, sve je NULA. Posla previse, toliko da ne stignes do wca da odes, gledaju minut vise dal si koristio pauzu za wc; premale plate za kolicinu posla i stres, ne postoji mogucnost napredovanja osim ako nisi dobar sa nadleznima. Unapredjuvali su ljude koji su bili zaposleni najmanje i ne znaju da rade posao i da vode tim. Ocekuju neke rezlutate, a procedure su takve da je to nemoguce ostvariti i da klijenti ne mogu biti zadovoljni, tako da je to ogledalo nadleznih i njihovog zalaganja u procedure i poboljsanje posla, a ne zaposlenih, jer oni samo prate procedure. Team lideri su dno dna, tretiraju zaposlene kao stoku i robove, misle da ako su dosli na tu poziciju preko nekoga mogu da prete otkazom, a ne znaju osnove komunikacije, ponasanja i slicno. Misle da treba da trpimo izivljavanja od klijenata a i nadleznih iz firme. HR ne znam cemu sluzi, osim da primaju platu, isto tako i za svaku drugu nadleznu osobu. SVE U SVEMU DNO DNA

Korisno? 54

Odgovor kompanije

Zahvaljujemo se na Vašoj iskrenosti i vremenu koje ste izdvojili da podelite svoja zapažanja. Žao nam je što su iskustva koja opisujete dovela do ovako negativnog utiska. Posebno nam je važno da dodatno razvijemo komunikaciju i liderstvo u timu, kako bi se obezbedio profesionalan i korektan odnos prema svim zaposlenima. Vaše sugestije nam ukazuju na ključne oblasti u kojima možemo nastaviti da unapređujemo radnu atmosferu i pružimo podršku našim zaposlenima. Hvala Vam što ste podelili svoje mišljenje s nama.
Korisno? 1
Iskustvo
09.10.2024
1 Ne preporučuje

Podrška

Prethodno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Skoro da nema

Zamerke

osim što je ulazni intervju bio lagan, i obuka solidna, sve nakon toga postaje noćna mora. Nemogućnost ustajanja sa stolice, nezainteresovanost za mentalno zdravlje zaposlenih, samo gomilanje posla i gušenje radnika. Tim lideri ne služe ničemu sem da se tako zovu, uopšte nisu tu za zaposlene, nemaju ovlašćenja da išta promene ili založe se za svoj tim, namešteni su tu samo da kude i da se zovu liderima, a 0 su. Takođe, sef i HR su nedopustivo neprofesionalni i drski, ne gledaju vas kao ljudsko biće, nego vam se podsmevaju za sve što kažete. Njima te pozicije u životu ne bi dao, a ko im je dao, to samo oni znaju kako su uopšte došli do tih mesta. Dokle će trajati, videćemo, drugima savetujem što dalje od ove firme.

Korisno? 110

Odgovor kompanije

Hvala Vam što ste odvojili vreme da podelite svoje iskustvo sa nama. Žao nam je što ste doživeli situacije koje nisu bile u skladu s našim vrednostima i posvećenošću stvaranju podržavajućeg radnog okruženja. Razumemo da su aspekti koje ste istakli, poput nedostatka podrške tim lidera, izazvali nezadovoljstvo i frustraciju. Vaše povratne informacije su dragocene i pomoći će nam da prepoznamo gde možemo unaprediti procese, komunikaciju i odnos prema zaposlenima. Žao nam je što nismo ispunili Vaša očekivanja i cenimo Vašu iskrenost, jer nam to omogućava da se razvijamo i stvaramo bolje uslove za sve naše saradnike. Hvala Vam još jednom na deljenju Vašeg mišljenja.
Korisno? 1
Iskustvo
19.09.2024
1 Ne preporučuje

Predstavnik korisnicke podrske za Engleski jezik na Flixbus projektu

Prethodno zaposlen/a na neodređeno 1-2 godine

Pozitivno

jedini pozitivan utisak, koji se tako moze nazvati, jeste privatno zdravstveno osiguranje.

Zamerke

Zamerki ima previse. Sve je u rasulu, nadredjeni previse zatezu obruc, plata je smesna, 57000, a za ovakav posao i stres je premala. Mesta napredovanju nema, mogucnost za napredak, ukoliko se otvori neka pozicija, imaju miljenici sefova. Balans karijere i privatnog zivota je katastrofalan, menadment se u roku od godinu dana promenio totalno i ljudi ne znaju da rade svoj posao. Jako su neprijatni i previse forsiraju. Kolicina stresa i multitaskinga je prevelika, kada ste na lajv kanalu nemate trenutak slobodnog vremena, pogotovo ako su cetovi u pitanju, rade se tri odjednom. Nadredjeni non stop opominju i ubrzavaju nas rad, sto uliva dodatan stres. Moja preporuka je bilo koji drugi posao, samo ne ovaj. Iluziju da je ovo dobar posao stvara rad od kuce gde ste u svojoj konfor zoni, ali ovo je greska. Stres, nervoza, sve negativno ostaje tu, u kuci. Kako je napisano u prethodnom komentaru, ,,Pre bih se odlucila da cistim apartmane ili skupljam djubre na ulici nego da ponovo radim ovde."

Korisno? 142

Odgovor kompanije

Hvala Vam što ste podelili svoje iskustvo i dali nam konstruktivne povratne informacije. Žao nam je što su stres i obim posla bili tako veliki izazovi, kao i to što niste osetili dovoljno podrške od strane menadžmenta. Naša kompanija teži stvaranju profesionalnog i pozitivnog okruženja, i povratne informacije poput Vaše ukazuju nam na to gde možemo dodatno da unapredimo radne uslove, organizaciju i komunikaciju. Razmotrićemo Vaše sugestije i truditi se da ubuduće obezbedimo bolji balans između očekivanja i realnih mogućnosti zaposlenih. Hvala Vam što ste svoje mišljenje podelili sa nama.
Korisno? 0
Intervju
18.09.2024
Negativno iskustvo

Predstavnik korisnicke podrske za Engleski jezik na Flixbus projektu

Prihvatio/la ponudu

Intervju veoma lak

Online intervju

Trajalo je 1 nedelju

Kako je izgledao proces

Nista posebno, prica na engleskom, predstavljanje uslova kompanije, bilo nas je tri na intervjuu, receno nam je da nismo konkurencija vec kolege. Samo je jedno od nas primljeno.

Pitanja sa intervjua

  • Nije bilo tehnickih pitanja
Korisno? 9

Odgovor kompanije

Komentari poput Vašeg pomažu nam da bolje razumemo izazove sa kojima se suočavaju naši zaposleni, posebno u pogledu podrške od strane tim lidera i brige o dobrobiti zaposlenih. Učinićemo dodatne napore kako bismo osnažili naše timove, unapredili kulturu liderstva i pružili bolju podršku svim članovima kolektiva.
Korisno? 0
Iskustvo
21.08.2024
1 Ne preporučuje

Customer support agent

Prethodno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Obuka skroz korektna 5/5. Ugovor, Odmor, Bolovanje itd sve uredno sto je zapravo standard ali to je jedino sto mogu da navedem kao pozitivno.

Zamerke

- Rukovodstvo - 2/5 (Vecinski neprijatni i forsiraju vas od starta) - Plata - pocetna je 60k i to je to, napredovanje kao individualac ne postoji, ljudi koji su na poziciji stite svoje miljenike iz grupa i daju im lakse kanale za rad. - Plata bar 30% placenija mora biti za ovakav rad. - Rad - Nenormalna kolicina stresa i multitaskinga, resavate probleme koji su izmedju kompanije i uglavnom Korisnika koji ne znaju ni da pricaju ni pisu. - Konstantno radite bar kroz 7,8 tabova u programu, a ukoliko ne stizete na vreme konstantno vas nadredjeno opominju i stvaraju jos veci stres. Targeti nerealni. - Konstantno stizu neki mejlovi, opomene, pracenje desavanja i van radnog vremena itd. Iluziju vam stvara to sto je posao “od kuce” pa mislite da ce biti lakse jer ste kuci u svojoj komfor zoni, a zapravo unosite stres i sve negativno u svoj dom. Pre bih se odlucila da cistim apartmane ili skupljam djubre na ulici nego da ponovo radim ovde.

Korisno? 147

Odgovor kompanije

Zahvaljujemo se na tome što ste sa nama podelili svoje iskustvo. Žao nam je što ste se tokom rada u našoj kompaniji suočili sa situacijama koje su izazvale nezadovoljstvo. Trudimo se da našim zaposlenima omogućimo profesionalno okruženje u kojem mogu da napreduju i osećaju se cenjeno. Svesni smo da priroda posla može biti zahtevna i posvećeni smo kontinuiranom unapređenju kako bismo dodatno olakšali rad zaposlenima i pružili veću podršku.Vaši komentari nam ukazuju na oblasti u kojima možemo dodatno unaprediti organizaciju, komunikaciju i podršku zaposlenima, kao i na značaj boljeg balansiranja ciljeva i resursa. Naša vrata su uvek otvorena za predloge, jer verujemo da je transparentnost ključ za rast i razvoj. Hvala Vam što ste svoje mišljenje podelili s nama i omogućili nam da radimo na unapređenju radnog iskustva za sve naše saradnike.
Korisno? 0
Intervju
20.08.2024

Help Desk Specialist – English language

Bez ponude za posao

Intervju lak

Online intervju

Kako je izgledao proces

Ukratko rečeno, skamerska kompanija koja gleda da ne plati radnika uopšte, intervju sam odlično prošao gde su mi rekli da super govorim engleski jezik, pitali su me za očekivanu zaradu (minimum za koliko bih pristao da radim), ja sam rekao 70 hiljada, pa mi je onda HR rekao da će mi javiti u toku nedelje kad se konsaltuje sa menadžmentom, prošlo je nešto više od dve nedelje i ništa mi nije javljeno.

Pitanja sa intervjua

  • Očekivana zarada (minimum za koliko bi ste pristali da radite)
  • Radno iskustvo
  • Razgovor na engleskom jeziku
Korisno? 106

Odgovor kompanije

Hvala što ste podelili svoje utiske. Razumemo Vašu zabrinutost zbog nedostatka odgovora nakon intervjua, ali ovaj tip situacije nije uobičajen za nas, tako da se izvinjavamo na propustu. Radimo na tome da proces selekcije bude što jasniji i transparentniji, te ćemo se potruditi da poboljšamo našu komunikaciju sa kandidatima. Hvala još jednom na komentaru i želimo Vam puno uspeha u daljem radu.
Korisno? 0
Iskustvo
19.08.2024
1 Ne preporučuje

Customer support agent

Trenutno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Nema

Zamerke

Uzasno iskustvo Losa organizacija, preteski targeti,plata mizerna. Navodno mozes da se obratis za pomoc, dobijas pomoc od drugih agenata ( a ni oni nisu sigurno) 50000 različitih pravila firme koje treba jako brzo popamtiti. Razresen ugovorne obaveze 10tak dana pred istek istog,bez prethodnog najavljivanja. Koriste radnike u jeku sezone, a onda ih otpustuju. Mogućnost napredovanja 0 Sve u svemu, zaobidjite posao

Korisno? 109

Odgovor kompanije

Hvala Vam što ste izdvojili vreme da podelite svoje mišljenje. Žao nam je što se niste osećali podržano u vezi s targetima, organizacijom i ugovornim obavezama. Naš cilj je da radni procesi budu što transparentniji i lakši za sve članove tima. Svesni smo da rad u našoj industriji može biti dinamičan i zahtevan, ali se trudimo da olakšamo prilagođavanje zaposlenima kroz obuke i podršku od strane kolega i lidera. Napominjemo da su naši tim lideri dostupni za konsultacije i rešavanje pitanja koja mogu doprineti većoj efikasnosti i smanjenju stresa. Razumemo važnost pružanja podrške tokom izazovnih situacija. Naš cilj je da svi članovi tima imaju priliku za profesionalni razvoj i bolje balansiranje radnih zadataka, i zahvaljujemo Vam što ste nam ukazali na ove aspekte. Vaši komentari su nam značajan podsticaj za dalja unapređenja.
Korisno? 0
Iskustvo
15.08.2024
1 Ne preporučuje

Call center agent

Prethodno zaposlen/a na neodređeno 4-7 godina

Pozitivno

Rad od kuce Privatno osiguranje

Zamerke

Sve ostalo! Menadzment se trudi da fura neki svetski fazon a s druge strane su ostali zarobljeni u 20. veku. Svi su kao fazon mladi smo i kul, opustena atmosfera, mi smo jedna "velika porodica"

Korisno? 115

Odgovor kompanije

Hvala Vam što ste podelili svoje utiske. Žao nam je ako atmosfera koju želimo da kreiramo nije u potpunosti odgovarala Vašim očekivanjima. Naš cilj je da negujemo profesionalno, ali istovremeno podržavajuće okruženje koje podstiče timsku saradnju i osećaj pripadnosti. Komentari poput Vašeg pomažu nam da bolje razumemo kako naša kultura deluje na zaposlene i na koje aspekte treba da obratimo dodatnu pažnju. Radimo na tome da izgradimo atmosferu koja balansira moderan pristup i praktična rešenja, a Vaša povratna informacija nam je od velikog značaja u tom procesu.
Korisno? 0
Iskustvo
13.08.2024
1 Ne preporučuje

Call Centar

Prethodno zaposlen/a na određeno 1-2 godine

Pozitivno

Nema ih.

Zamerke

Nesposobno rukovodstvo, tim lideri, slabo placanje, nerealni uslovi za bonus. Nepostovanje radnika... Ima jos dosta negativnih strana

Korisno? 98

Odgovor kompanije

Zahvaljujemo na Vašem komentaru. Vaš uvid u proces rada nam pomaže da identifikujemo područja na kojima moramo uložiti više truda. Svesni smo da su komunikacija i poštovanje ključevi dobrog radnog okruženja i radimo na tome da obezbedimo bolju ravnotežu između ciljeva kompanije i interesa zaposlenih. Vaša povratna informacija će nam pomoći da unapredimo radne uslove i osiguramo da se svi zaposleni osećaju cenjeno.
Korisno? 0
Intervju
07.05.2024

IT Administrator

Bez ponude za posao

Intervju lak

Online intervju

Trajalo je 2 nedelje

Kako je izgledao proces

Iako sam uložio dosta vremena i truda u obavljanje tehničkih zahteva intervjua, primetio sam nedostatak odgovora, što je rezultiralo gubljenjem vremena. Platu se nisu usudili da kazu koliko nude, sto me je dodatno zaprepastilo. Jer fer je da se kaze to nekako. Zakljucak, gubljenje vremena na caskanja.

Pitanja sa intervjua

  • Vurtualizacija, Hyper-V, Windows Server
Korisno? 81

Odgovor kompanije

Hvala što ste podelili svoje iskustvo. Zarada u ovom slučaju nije bila iskomunicirana zbog specifičnih zahteva klijenta, ali se trudimo da pružimo kandidatima sve informacije koje možemo, kako bi imali što jasniju sliku. Vaš komentar nam znači i bićemo fokusirani na poboljšanje komunikacije, sa težnjom da procesi selekcije budu što jasniji i efikasniji. Hvala još jednom na povratnoj informaciji!
Korisno? 0