O kompaniji
47
Iskustva
22
Plate
Poslovi
M Plus Serbia logo

M Plus Serbia

2

Iskustva

2 38%

Menadžment kompanije

1.8

Beneficije

2.1

Balans karijera-privatni život

2.1

Timska atmosfera

2.9

Zadovoljstvo projektima

2.1

Mogućnost napredovanja

1.6
Iskustvo
14.01.2025
1 Ne preporučuje

Help desk

Trenutno zaposlen/a na neodređeno 1-2 godine

Pozitivno

Redovna plata

Zamerke

VELIKO RAZOCARENJE! Ne prihvatajte nikakve poslove preko mplusa vezane za NCR, jer necete dobiti nikakvu podrsku. Za vas nece postojati HR niti bilo kakva podrska, ne mozete ni za sta da im se obratite, rade kako im kazu, sta god da ih pitate, vrte vas u krug. Treba vam milion odobrenja i za 1 slobodan dan kamoli nesto drugo. Firma koja sluzi kako bi se NCR lakse otarasio radnika i kako nd bi preuzeo nikakvu odgovornost.

Korisno? 20

Odgovor kompanije

Hvala što ste podelili svoje iskustvo. Drago nam je što prepoznajete stabilnost u isplatama zarada, jer znamo koliko je to važno. Razumemo da određene situacije mogu delovati izazovno, posebno kada radimo u okviru jasno definisanih smernica i procesa koje postavlja klijent. Trudimo se da u tim okvirima omogućimo što bolju podršku zaposlenima i unapredimo komunikaciju. Vaše povratne informacije su nam dragocene, jer nam pomažu da gradimo kvalitetnije radno okruženje za sve.
Korisno? 0
Iskustvo
23.12.2024
1 Ne preporučuje

Predstavnik korisnickog servisa

Trenutno zaposlen/a na neodređeno 7-10 godina

Pozitivno

Plata je svakog 10og u mesecu.

Zamerke

Za rad na srpskom jeziku,.plsta operatera je minimalac. Pritom vam ocenjuju pozive, kaznjavaju eventualne greske, godisnji odmor pisete godinu dana pre. Nema 13 te plate niti nekakvih bonusa.

Korisno? 47

Odgovor kompanije

Zahvaljujemo se na Vašem komentaru i na ukazanim zapažanjima. Naša kompanija se trudi da kontinuirano unapređuje sistem ocenjivanja rada, s ciljem da greške budu prepoznate kao prilike za učenje i profesionalni razvoj, a ne kao razlog za pritisak. Takođe, radimo na većoj fleksibilnosti u planiranju godišnjih odmora, kako bismo bolje izašli u susret potrebama zaposlenih. Fokusirani smo na uvođenje dodatnih benefita koji će doprineti zadovoljstvu zaposlenih. Vaše povratne informacije su nam dragocene u ovom procesu, jer nam pomažu da kontinuirano unapređujemo uslove rada.
Korisno? 0
Iskustvo
16.12.2024
5 Preporučuje

IT Help Desk / Support

Trenutno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Plata uvek na vreme, kolege su dobre, tim leas uvek tu da pomogne i da ti izađe u susret.

Zamerke

Plata se čeka između 1. I 10. U mesecu i nikad nije istog dana. Osim toga korektala skroz.

Korisno? 3

Odgovor kompanije

Hvala Vam što ste podelili svoje zapažanje. Trudimo se da isplata bude približno istog datuma. Drago nam je što ste ostatak vašeg iskustva ocenili kao korektan i posvećeni smo daljem unapređenju uslova rada i zadovoljstva naših zaposlenih.
Korisno? 1
Iskustvo
06.12.2024
1 Ne preporučuje

customer support

Prethodno zaposlen/a na neodređeno 2-4 godine

Pozitivno

Jedino za "pohvalu" je sto plata stize na vreme

Zamerke

Gore nego u drzavnoj firmi.. samo preko veze unapredjenja i to ocigledni prijatelji i rodbina od TL-a. Najgori sloj ljudi je trenutno na vrhu svakog projetka i tako ce ostati jer se guraju nesposobni ljudi putem nepotizma. Radili smo preko godinu dana sa velikim manjkom ljudi na koji nismo dobili odgovor svo to vreme, da bi u trenutku kada je backlog postao nerealan, onda odjednom moze tim da se trostruko uvelica. ZA IZBEGAVANJE!

Korisno? 70

Odgovor kompanije

Hvala Vam na vremenu koje ste izdvojili da podelite svoje iskustvo. Žao nam je što ste se suočili s izazovima u pogledu napredovanja i organizacije posla. Vaše zapažanje o nedostatku resursa u timu i načinu na koji je situacija rešena shvatamo ozbiljno i koristimo kao podsticaj za unapređenje naših internih procesa. Zajedno sa klijentima radimo na alokaciji resursa. Trudimo se da unapredimo transparentnost i pravičnost, kako bismo omogućili jednak razvoj i napredovanje svim zaposlenima. Vaša povratna informacija nam je važna i koristićemo je kao smernicu za dalje korake u razvoju boljeg radnog okruženja. Hvala što ste svoje mišljenje podelili s nama.
Korisno? 1
Intervju
05.12.2024
Pozitivno iskustvo

Junior JKT Specijalista

Prihvatio/la ponudu

Intervju lak

Online intervju

Kako je izgledao proces

Želim da podelim svoje pozitivno iskustvo sa intervjua za poziciju u M Plus Serbia timu. Pre svega, želim da istaknem profesionalan i prijatan pristup HR tima i Team Leader-a. Intervju je bio odlično organizovan i imao je dve faze: 1. Razgovor sa HR-om: Ovaj deo je bio posvećen upoznavanju, mom predstavljanju i opuštenoj razmeni informacija o mom iskustvu i veštinama. Veoma prijatan i motivišući razgovor. 2. Tehnički intervju sa team leader-om: Fokus je bio na stručnim pitanjima vezanim za podršku i različite situacije koje se mogu desiti u svakodnevnom radu. Pitanja su bila praktična i usmerena na način rešavanja problema. Ono što me oduševilo jeste atmosfera tokom razgovora – otvorena, profesionalna i prijateljska. Još uvek čekam odgovor, ali moram da istaknem koliko je ovaj proces bio korektan i dobro organizovan. Hvala timu M Plus Serbia na prilici!
Korisno? 2

Odgovor kompanije

Hvala na deljenju pozitivnog iskustva! Drago nam je da je atmosfera bila prijatna a razgovor profesionalan. Trudimo se da svaki kandidat ima jasno i korektno iskustvo kroz sve faze selekcije, i sjajno je čuti da ste to prepoznali. Nadamo se da će vaš radni put u našem timu biti jednako pozitivan kao i sam intervju.
Korisno? 1
Iskustvo
02.12.2024
Potvrđen Linkedin identitet
3 Ne preporučuje

Agent korisnicke podrske

Prethodno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Redovna plata, isplata godisnjeg

Zamerke

Obim posla koji se zahteva od zaposlenog je prevelik. Moguce je sve nauciti, postici targete uz veliku muku, napor, sanjanje zelenih autobusa i polupismenih korisnika, koji su vecito nezadovoljni. Najvise im zameram to sto sam kao agent sa dobrim rezultatima bila tako bedno obavestena da mi ipak nece produziti ugovor. Toliko o postovanju agenata, a i o postovanju truda i rada. Sto se tice team lead-a, dva clana su divni ljudi, oboje. Druga dva ne zasluzuju tu poziciju. Sto se tice ostalih nadredjenih, tacnije RTO, vrlo korektni. Sve u svemu, agenti se u ovoj kompaniji posmatraju kao potrosna roba.

Tehnologije

SaaS
Korisno? 64

Odgovor kompanije

Zahvaljujemo se na vremenu koje ste odvojili da podelite svoje iskustvo. Vaš komentar nam pomaže da prepoznamo oblasti u kojima možemo napredovati, uključujući bolje balansiranje radnog opterećenja i efikasniju komunikaciju oko važnih odluka kao što je produžavanje ugovora. Drago nam je što ste istakli profesionalnost nekih članova našeg tima, ali smo svesni i potrebe za daljom edukacijom i podrškom u svim aspektima našeg menadžmenta. Radimo na tome da stvorimo okruženje u kojem se svi zaposleni osećaju cenjeno i poštovano, i nadamo se da ćemo u budućnosti moći da opravdamo veća očekivanja svih naših saradnika.
Korisno? 1
Iskustvo
27.11.2024
1 Ne preporučuje

Customer Support

Prethodno zaposlen/a na neodređeno 2-4 godine

Pozitivno

nema sta tu pozitivno ni profesijonalnom ni ljudskom deo

Zamerke

Organizacija nepostojeca TL ..?? Who?What? Klinci sto nemaju poijima osnovne komunikacije, sto su mozda zaposleni po prvi put u zivotu bez iskustva i bez minimalne poslovne kulture..HR bolje da ga nema. Napreduju samo ti koji se druze s nadleznima a znanje uopste nebitno, neprihvatljivo!poteskoce svakodnevne, zamerke oko tvog rada a bez objasnjenje konkretno, stizanje targete NEMOGUCE APSOLUTNO NEMOGUCE! Komunikacija izmedju nas robovi i nadlezni NEPOSTOJACE..Firma uopste nema u vidu radnik i njegovu mentalnu stabilnost, stres level i burnout znaci nista i ne zanima nemaju razumevanje ni ljudskost a ni kapacitete da bi bili na te pozicije . TL koji te zovu na slobodne dane i traze ti da udjes po 4 sata u smeni sto ima puno posla, a znaju da te zovu i da ti se deru na telefonu alo pazi deru se..jer od tebe su ocekivali MNOGO VISE!!!Ma mnogo vise sta..kako? Apsolutno ljudi ako vidite oglas ma da koliko vam je tesko je ste vrv bez posla, znaci BEZITE, NE PRIJAVLJUTE SE, plate su zaista mizerne tako da bolje sedite kod kuce ovde ce samo da vam pojedu dzigere i da vam zivce kidaju!

Korisno? 70

Odgovor kompanije

Zahvaljujemo se na Vašim povratnim informacijama i iskrenosti. Veoma nam je žao što ste imali negativno iskustvo u vezi s komunikacijom, organizacijom i načinom na koji su ciljevi postavljani. Razumemo koliko su međuljudski odnosi i profesionalna podrška ključni za svakodnevni rad. Takođe, vaše zapažanje o stresu i važnosti mentalne stabilnosti prepoznajemo kao prioritet u daljem unapređivanju naše radne kulture. Vaš komentar će nam pomoći da radimo na ovim pitanjima i unapredimo iskustvo svih zaposlenih.
Korisno? 1
Iskustvo
22.11.2024
1

Customer Support

Prethodno zaposlen/a na neodređeno 1-2 godine

Pozitivno

Ne postoje, sve sto su do sada pisali u ovoj sekciji ostali bivsi zapsoleni je minimum minimuma, tako da to nisu pozitivne stvari, cak ni ono minimalno nije postojalo u ovoj firmi

Zamerke

Za koji god segment bih se uhvatila, sve je NULA. Posla previse, toliko da ne stignes do wca da odes, gledaju minut vise dal si koristio pauzu za wc; premale plate za kolicinu posla i stres, ne postoji mogucnost napredovanja osim ako nisi dobar sa nadleznima. Unapredjuvali su ljude koji su bili zaposleni najmanje i ne znaju da rade posao i da vode tim. Ocekuju neke rezlutate, a procedure su takve da je to nemoguce ostvariti i da klijenti ne mogu biti zadovoljni, tako da je to ogledalo nadleznih i njihovog zalaganja u procedure i poboljsanje posla, a ne zaposlenih, jer oni samo prate procedure. Team lideri su dno dna, tretiraju zaposlene kao stoku i robove, misle da ako su dosli na tu poziciju preko nekoga mogu da prete otkazom, a ne znaju osnove komunikacije, ponasanja i slicno. Misle da treba da trpimo izivljavanja od klijenata a i nadleznih iz firme. HR ne znam cemu sluzi, osim da primaju platu, isto tako i za svaku drugu nadleznu osobu. SVE U SVEMU DNO DNA

Korisno? 58

Odgovor kompanije

Zahvaljujemo se na Vašoj iskrenosti i vremenu koje ste izdvojili da podelite svoja zapažanja. Žao nam je što su iskustva koja opisujete dovela do ovako negativnog utiska. Posebno nam je važno da dodatno razvijemo komunikaciju i liderstvo u timu, kako bi se obezbedio profesionalan i korektan odnos prema svim zaposlenima. Vaše sugestije nam ukazuju na ključne oblasti u kojima možemo nastaviti da unapređujemo radnu atmosferu i pružimo podršku našim zaposlenima. Hvala Vam što ste podelili svoje mišljenje s nama.
Korisno? 1
Iskustvo
09.10.2024
1 Ne preporučuje

Podrška

Prethodno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Skoro da nema

Zamerke

osim što je ulazni intervju bio lagan, i obuka solidna, sve nakon toga postaje noćna mora. Nemogućnost ustajanja sa stolice, nezainteresovanost za mentalno zdravlje zaposlenih, samo gomilanje posla i gušenje radnika. Tim lideri ne služe ničemu sem da se tako zovu, uopšte nisu tu za zaposlene, nemaju ovlašćenja da išta promene ili založe se za svoj tim, namešteni su tu samo da kude i da se zovu liderima, a 0 su. Takođe, sef i HR su nedopustivo neprofesionalni i drski, ne gledaju vas kao ljudsko biće, nego vam se podsmevaju za sve što kažete. Njima te pozicije u životu ne bi dao, a ko im je dao, to samo oni znaju kako su uopšte došli do tih mesta. Dokle će trajati, videćemo, drugima savetujem što dalje od ove firme.

Korisno? 115

Odgovor kompanije

Hvala Vam što ste odvojili vreme da podelite svoje iskustvo sa nama. Žao nam je što ste doživeli situacije koje nisu bile u skladu s našim vrednostima i posvećenošću stvaranju podržavajućeg radnog okruženja. Razumemo da su aspekti koje ste istakli, poput nedostatka podrške tim lidera, izazvali nezadovoljstvo i frustraciju. Vaše povratne informacije su dragocene i pomoći će nam da prepoznamo gde možemo unaprediti procese, komunikaciju i odnos prema zaposlenima. Žao nam je što nismo ispunili Vaša očekivanja i cenimo Vašu iskrenost, jer nam to omogućava da se razvijamo i stvaramo bolje uslove za sve naše saradnike. Hvala Vam još jednom na deljenju Vašeg mišljenja.
Korisno? 1
Iskustvo
19.09.2024
1 Ne preporučuje

Predstavnik korisnicke podrske za Engleski jezik na Flixbus projektu

Prethodno zaposlen/a na neodređeno 1-2 godine

Pozitivno

jedini pozitivan utisak, koji se tako moze nazvati, jeste privatno zdravstveno osiguranje.

Zamerke

Zamerki ima previse. Sve je u rasulu, nadredjeni previse zatezu obruc, plata je smesna, 57000, a za ovakav posao i stres je premala. Mesta napredovanju nema, mogucnost za napredak, ukoliko se otvori neka pozicija, imaju miljenici sefova. Balans karijere i privatnog zivota je katastrofalan, menadment se u roku od godinu dana promenio totalno i ljudi ne znaju da rade svoj posao. Jako su neprijatni i previse forsiraju. Kolicina stresa i multitaskinga je prevelika, kada ste na lajv kanalu nemate trenutak slobodnog vremena, pogotovo ako su cetovi u pitanju, rade se tri odjednom. Nadredjeni non stop opominju i ubrzavaju nas rad, sto uliva dodatan stres. Moja preporuka je bilo koji drugi posao, samo ne ovaj. Iluziju da je ovo dobar posao stvara rad od kuce gde ste u svojoj konfor zoni, ali ovo je greska. Stres, nervoza, sve negativno ostaje tu, u kuci. Kako je napisano u prethodnom komentaru, ,,Pre bih se odlucila da cistim apartmane ili skupljam djubre na ulici nego da ponovo radim ovde."

Korisno? 144

Odgovor kompanije

Hvala Vam što ste podelili svoje iskustvo i dali nam konstruktivne povratne informacije. Žao nam je što su stres i obim posla bili tako veliki izazovi, kao i to što niste osetili dovoljno podrške od strane menadžmenta. Naša kompanija teži stvaranju profesionalnog i pozitivnog okruženja, i povratne informacije poput Vaše ukazuju nam na to gde možemo dodatno da unapredimo radne uslove, organizaciju i komunikaciju. Razmotrićemo Vaše sugestije i truditi se da ubuduće obezbedimo bolji balans između očekivanja i realnih mogućnosti zaposlenih. Hvala Vam što ste svoje mišljenje podelili sa nama.
Korisno? 0