
M Plus Serbia
Iskustva
Customer Support
Pozitivno
Ne postoje, sve sto su do sada pisali u ovoj sekciji ostali bivsi zapsoleni je minimum minimuma, tako da to nisu pozitivne stvari, cak ni ono minimalno nije postojalo u ovoj firmi
Zamerke
Za koji god segment bih se uhvatila, sve je NULA. Posla previse, toliko da ne stignes do wca da odes, gledaju minut vise dal si koristio pauzu za wc; premale plate za kolicinu posla i stres, ne postoji mogucnost napredovanja osim ako nisi dobar sa nadleznima. Unapredjuvali su ljude koji su bili zaposleni najmanje i ne znaju da rade posao i da vode tim. Ocekuju neke rezlutate, a procedure su takve da je to nemoguce ostvariti i da klijenti ne mogu biti zadovoljni, tako da je to ogledalo nadleznih i njihovog zalaganja u procedure i poboljsanje posla, a ne zaposlenih, jer oni samo prate procedure. Team lideri su dno dna, tretiraju zaposlene kao stoku i robove, misle da ako su dosli na tu poziciju preko nekoga mogu da prete otkazom, a ne znaju osnove komunikacije, ponasanja i slicno. Misle da treba da trpimo izivljavanja od klijenata a i nadleznih iz firme. HR ne znam cemu sluzi, osim da primaju platu, isto tako i za svaku drugu nadleznu osobu. SVE U SVEMU DNO DNA
Odgovor kompanije
Podrška
Pozitivno
Skoro da nema
Zamerke
osim što je ulazni intervju bio lagan, i obuka solidna, sve nakon toga postaje noćna mora. Nemogućnost ustajanja sa stolice, nezainteresovanost za mentalno zdravlje zaposlenih, samo gomilanje posla i gušenje radnika. Tim lideri ne služe ničemu sem da se tako zovu, uopšte nisu tu za zaposlene, nemaju ovlašćenja da išta promene ili založe se za svoj tim, namešteni su tu samo da kude i da se zovu liderima, a 0 su. Takođe, sef i HR su nedopustivo neprofesionalni i drski, ne gledaju vas kao ljudsko biće, nego vam se podsmevaju za sve što kažete. Njima te pozicije u životu ne bi dao, a ko im je dao, to samo oni znaju kako su uopšte došli do tih mesta. Dokle će trajati, videćemo, drugima savetujem što dalje od ove firme.
Odgovor kompanije
Predstavnik korisnicke podrske za Engleski jezik na Flixbus projektu
Pozitivno
jedini pozitivan utisak, koji se tako moze nazvati, jeste privatno zdravstveno osiguranje.
Zamerke
Zamerki ima previse. Sve je u rasulu, nadredjeni previse zatezu obruc, plata je smesna, 57000, a za ovakav posao i stres je premala. Mesta napredovanju nema, mogucnost za napredak, ukoliko se otvori neka pozicija, imaju miljenici sefova. Balans karijere i privatnog zivota je katastrofalan, menadment se u roku od godinu dana promenio totalno i ljudi ne znaju da rade svoj posao. Jako su neprijatni i previse forsiraju. Kolicina stresa i multitaskinga je prevelika, kada ste na lajv kanalu nemate trenutak slobodnog vremena, pogotovo ako su cetovi u pitanju, rade se tri odjednom. Nadredjeni non stop opominju i ubrzavaju nas rad, sto uliva dodatan stres. Moja preporuka je bilo koji drugi posao, samo ne ovaj. Iluziju da je ovo dobar posao stvara rad od kuce gde ste u svojoj konfor zoni, ali ovo je greska. Stres, nervoza, sve negativno ostaje tu, u kuci. Kako je napisano u prethodnom komentaru, ,,Pre bih se odlucila da cistim apartmane ili skupljam djubre na ulici nego da ponovo radim ovde."
Odgovor kompanije
Predstavnik korisnicke podrske za Engleski jezik na Flixbus projektu
Prihvatio/la ponudu
Intervju veoma lak
Online intervju
Trajalo je 1 nedelju
Kako je izgledao proces
Pitanja sa intervjua
- Nije bilo tehnickih pitanja
Odgovor kompanije
Customer support agent
Pozitivno
Obuka skroz korektna 5/5. Ugovor, Odmor, Bolovanje itd sve uredno sto je zapravo standard ali to je jedino sto mogu da navedem kao pozitivno.
Zamerke
- Rukovodstvo - 2/5 (Vecinski neprijatni i forsiraju vas od starta) - Plata - pocetna je 60k i to je to, napredovanje kao individualac ne postoji, ljudi koji su na poziciji stite svoje miljenike iz grupa i daju im lakse kanale za rad. - Plata bar 30% placenija mora biti za ovakav rad. - Rad - Nenormalna kolicina stresa i multitaskinga, resavate probleme koji su izmedju kompanije i uglavnom Korisnika koji ne znaju ni da pricaju ni pisu. - Konstantno radite bar kroz 7,8 tabova u programu, a ukoliko ne stizete na vreme konstantno vas nadredjeno opominju i stvaraju jos veci stres. Targeti nerealni. - Konstantno stizu neki mejlovi, opomene, pracenje desavanja i van radnog vremena itd. Iluziju vam stvara to sto je posao “od kuce” pa mislite da ce biti lakse jer ste kuci u svojoj komfor zoni, a zapravo unosite stres i sve negativno u svoj dom. Pre bih se odlucila da cistim apartmane ili skupljam djubre na ulici nego da ponovo radim ovde.
Odgovor kompanije
Help Desk Specialist – English language
Bez ponude za posao
Intervju lak
Online intervju
Kako je izgledao proces
Pitanja sa intervjua
- Očekivana zarada (minimum za koliko bi ste pristali da radite)
- Radno iskustvo
- Razgovor na engleskom jeziku
Odgovor kompanije
Customer support agent
Pozitivno
Nema
Zamerke
Uzasno iskustvo Losa organizacija, preteski targeti,plata mizerna. Navodno mozes da se obratis za pomoc, dobijas pomoc od drugih agenata ( a ni oni nisu sigurno) 50000 različitih pravila firme koje treba jako brzo popamtiti. Razresen ugovorne obaveze 10tak dana pred istek istog,bez prethodnog najavljivanja. Koriste radnike u jeku sezone, a onda ih otpustuju. Mogućnost napredovanja 0 Sve u svemu, zaobidjite posao
Odgovor kompanije
Call center agent
Pozitivno
Rad od kuce Privatno osiguranje
Zamerke
Sve ostalo! Menadzment se trudi da fura neki svetski fazon a s druge strane su ostali zarobljeni u 20. veku. Svi su kao fazon mladi smo i kul, opustena atmosfera, mi smo jedna "velika porodica"
Odgovor kompanije
Call Centar
Pozitivno
Nema ih.
Zamerke
Nesposobno rukovodstvo, tim lideri, slabo placanje, nerealni uslovi za bonus. Nepostovanje radnika... Ima jos dosta negativnih strana
Odgovor kompanije
IT Administrator
Bez ponude za posao
Intervju lak
Online intervju
Trajalo je 2 nedelje
Kako je izgledao proces
Pitanja sa intervjua
- Vurtualizacija, Hyper-V, Windows Server