
Mebit D.O.O.
Iskustva
Customer Support Agent
Pozitivno
Zaista jedan od retkih poslodavaca koji se trudi da svojim zaposlenima pruzi najbolje moguce uslove, u mom slucaju zapravo jedini do sada. Osluskuju potrebe i usvajaju predloge, zaista kompanija koja postuje svoje zaposlene onako kako dolikuje.
Zamerke
Ne bi bila zamerka kompaniji, takva je proslo priroda posla za vecinu pozicija, ali nocna smena cesto ume biti preopterecujuca, sem ako niste navikli na takav stil zivota.
Customer Support Team Leader
Pozitivno
Želim da spomenem i pohvalim konstantna unapređenja radnih uslova - iz godine u godinu zaista postaju sve bolji, sve pohvale. Radno okruženje je izuzetno prijatno i uvek vlada prijateljska atmosfera u kancelariji. Kolege su uvek spremne da pomognu u skaldu sa mogucnostima kao i da pruže asistenciju kad god je potrebna. Pored ovoga, oprema u kancelariji je vrhunska, a dodatni benefiti poput snack bara, pića i kafe čine svakodnevni rad još prijatnijim. Takođe, način na koji je organizovano slobodno vreme na poslu je zaista za svaku pohvalu – game room sa bilijarom, pikadom, foteljom za relaksaciju i prostorom za opušteno druženje predstavljaju sjajan način da se zaposleni opuste i druže kako bi napunili baterije. Pored svega ovoga, često se organizuju team building događaji koji dodatno jačaju timski duh i pozitivnu atmosferu, a rođendanske nagrade su zaista pažljivo osmišljene i pokazuju koliko kompanija ceni svakog zaposlenog. Finansijski uslovi su odlični – plate su konkurentne, a postoji jasan prostor za napredovanje i razvoj, kako kroz napredovanje po pozicijama, tako i kroz povećanja plate unutar iste pozicije. Bonusi su dodatni motivator, a 10 personalnih dana godišnje i fleksibilnost u organizaciji smena (u skladu sa mogućnosti ostatka tima) pokazuju koliko kompanija vodi računa o balansu između posla i privatnog života.
Zamerke
Zahvaljujući odličnom menadžment timu i timskoj saradnji, uspešno smo prevazilazili svaki izazov.
Moderator
Prihvatio/la ponudu
Intervju veoma lak
Trajalo je 4 nedelje
Kako je izgledao proces
Moderator
Pozitivno
Mislim da ne postoji ovako dobra kompanija koja pruža ovako dobre uslove rada, svi su ljubazni, kulturni, profesionalni počev od gazde pa sve do čistačice.
Zamerke
Ne postoje
Assistant Senior Support
Pozitivno
Kompanija Mebit je najprostije rečeno, iznenađenje najpozitivnije vrste. Ukoliko vam je ovo prvi radni angažman, možda nećete verovati, ali ako imate bilo koji reper značenje prve rečenice biće vam očigledno "na prvu". Da li su poslovi koje valja obavljati idealni za svakog? Naravno da ne. Neću se ni praviti da kroz solidno bogato radno iskustvo nisam imao poslove koji su me ispunjavali više, ali nestalnost, nestabilnost, nedostatak regulative i neispunjena osnovna radnička prava su na kraju bili glavni faktor napuštanja istih. Ovde, nisam naleteo na takve probleme. Posao je sasvim OK, samo treba pratiti instrukcije iskusnijih kolega i truditi se da shvatite lično sve što vam iskoči na ekran. Postoji set pravila, kao i mnoštvu drugih kompanija, ali ako ste makar malo "normalna" osoba, ispoštovaćete ih bez i da se trudite. Zarada je fina, mogućnosti za napredovanje, što horizontalno, što vertikalno, postoje i što je najvažnije da, dostižni su. Nisu samo slogan. Mogao bih da drobim još dosta (in-house hrana i zabava, stimulacije, team-building događaji, rođendanske nagrade...), ali glavno sam već kazao i nalazi se gore. ?
Zamerke
Jedina zamerka koju trenutno imam je vezana za sprovođenje izvesnih "disciplinskih" mera. Svakako možda grešim usled nedostatka informacija, ali tako deluje. Naime, umesto utvrđivanja greške pojedinca i sankcija prema pojedincu usled pomenute greške, neretko se "mere i kritike" primenjuju paušalno, na sve koji možda nisu skrivili ništa slično. Naravno, naglašavam da ovo niti u jednom segmentu ne umanjuje pozitivne aspekte (ne, niko mi nije rekao da to moram da kažem), već je zamerka izvučena čisto iz ličnog iskustva i na osnovu subjektivnog mišljenja.
Tehnologije
Customer Service Quality Assurance Specialist
Pozitivno
Želim da podelim svoje iskreno pozitivno iskustvo u kompaniji u kojoj radim. Ono što ovu firmu zaista izdvaja jeste to što pruža stvarne mogućnosti za napredovanje, kroz jasno definisane pozicije, kvalitetne treninge, stalne konsultacije i podršku. Od samog početka oseća se da je razvoj zaposlenih jedan od prioriteta, a radna atmosfera je izuzetno prijatna i podsticajna. Pored profesionalnog rasta, mnogo pažnje se posvećuje i dobrobiti zaposlenih. Imamo odlične uslove rada: timbildinge, kuhinju u firmi koja sprema obroke, raznovrsne opcije za piće, kao i sadržaje za opuštanje: PS5, F1 simulator, bilijar, stoni fudbal, električne masažne stolice i još mnogo toga. Ono što meni lično najviše znači jeste to što se rad, trud i zalaganje zaista cene. Svako ko želi da napreduje ima priliku i podršku da to i ostvari. Ukratko, ponosan sam što sam deo ovakvog tima i radujem se svemu što nas još čeka!
Zamerke
Verovatno zvuči ne zamislivo, ali nisam imao apsolutno ni jedno negativno iskustvo ovde! Zato sam još ovde, hehe.
Junior support
Pozitivno
Pozitivni utisci se odnose na nekoliko segmenata: pozitivan i profesionalan odnos menadžmenta prema zaposlenima, pozitivnu atmosferu u radnom okruženju, izraženu kolegijalnost medu zaposlenima, način na koji je organizovan plan ishrane zaposlenih, kao i bogat i raznovrstan meni sa izborom obroka svakog dana, dva slobodna dana u toku nedelje uz mogućnost korišćenja dodatnih slobodnih, takozvanih personalnih dana, uz korišćenje godišnjeg odmora od 20 dana, mogućnost napredovanja i još mnogo drugih benefita.
Zamerke
Zamerke se odnose isključivo na dužinu trajanja treće smene, odnosno na trajanje od dve nedelje jer to predstavlja veliki ograničavajući faktor majkama sa malom decom.
Team leader
Pozitivno
Dobri uslovi, plata odlicna, mlado i dinamicno okruzenje, dinamican i zanimljiv posao.
Zamerke
Nema
Customer support agent
Pozitivno
Kompanija koja se trudi da ugodi svojim zaposlenima, pozitivno radno okruženje, mnogobrojni benefiti, fleksibilnost sa pauzama.
Zamerke
Malo je nezgodno radno vreme, jer je 24/7 servis koji obuhvata rad vikendima, praznikom i u sve 3 smene.
Team Leader
Pozitivno
Verujem da je najveci benefit plata i sigurnost posla. Klijenti za koje radimo su vec dugo na trzistu i jedni od vodecih u svojoj oblasti poslovanja, tako da je dugorocno zaposlenje aman zagarantovano. Plata je sasvim korektna za posao koji se obavlja, daleko iznad proseka. Posao moze biti naporan zbog same kolicine posla, obiman je i potrebno je solidno znanje i razmisljanje uz obavezne dobre vestine komunikacije, ali nije komplikovan. Obuka novih radnika je na zavidnom nivou, uz to sto takodje imaju konstantu pomoc i podrsku seniora kad krenu sa radom kao i redovan feedback o svom radu od QA agenata. Sto se napredovanja tice, vrlo je jednostavno, koliko se neko trudi i zalaze i uci tako i napreduje. Ako neko hoce da nauci ima sve mogucnosti, pitanje je samo koliko ce da se angazuje oko toga. Dodatni benefiti su topli obrok koji obezbedjuje firma, redovne tim bilding aktivnosti, pice i grickalice, rodjendanski poklon, privatno zdravstveno osiguranje, velika pauza od sat vremena u toku rada plus par kracih, ukoliko su takve potrebe posla mogucnost dodatne zarade za prekovremeni rad, pored godisnjeg odmora jos dodatnih 10 personalnih dana kao i mogucnost bonusa. Prijateljsko okruzenje gde uvek mozete da se obratite nadredjenima za pomoc ili zakazete razgovor sa HR ukoliko imate neke neodumice.
Zamerke
Kompanija se trudi da ponudi sto bolje uslove za zaposlene, naravno nije uvek moguce obezbediti odredjene pogodnosti zbog prirode posla i ne moze uvek da izadje u susret odredjenim zahtevima. Konkretnih zamerki nema, firma ima nekoliko stotina zaposlenih i greske se desavaju, naravno sve se resava uz dobru volju i komunikaciju.