O kompaniji
333
Iskustva
245
Plate
Poslovi
NCR Voyix logo

NCR Voyix

2.7 >1000

Iskustva

2.7 63%

Menadžment kompanije

2.5

Beneficije

2.5

Balans karijera-privatni život

2.9

Timska atmosfera

3.5

Zadovoljstvo projektima

2.8

Mogućnost napredovanja

2.6
Iskustvo
08.07.2025
1 Ne preporučuje

Help desk representative

Trenutno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Ne postoji

Zamerke

Menadžment očajan, nekompetentni ljudi na svim pozicijama, napredovanje nemoguće ako te ne guraju, koliko god da dobro radiš. Kao da im ide u korist da kvalitetni ljudi odlaze. Početni ugovor je uglavnom preko Mplus, za prelazak na Ncr ti uglavnom jave danas za sutra, prodaje se priča da ne možeš da napreduješ pre godinu dana ali neki to mogu i nakon 3 meseca koliko god da nisu stručni. Plata mizarna, osnovica ispod 80 000. Nadređeni znaju jezik manje od tebe. Izmišljene L2 pozicije koje često na kraju rade i ljudi koji su L1 iako nisu plaćeni za to. Hibridni rad više ne postoji

Korisno? 6
Intervju
01.07.2025
Negativno iskustvo

Customer Support

Bez ponude za posao

Online intervju

Kako je izgledao proces

Intervjuisali me preko telefona i uzivo. Sve odradejeno po P.S.-u. Jako teška i obimna procedura oko background checka. Zato sam i odustao jer nisam mogao da se bakćem sa svim tim perimetijama za neku mizernu platu.
Korisno? 6
Iskustvo
25.06.2025
1 Ne preporučuje

Senior Tech Support analyst

Trenutno zaposlen/a na neodređeno 4-7 godina

Pozitivno

Nema ih.

Zamerke

Hibridni model rada nije hibridan, ocajan menadzment i politika napredovanja.Gomila timova je u blagom raspadu, jer gomila ljudi prolazi i odlazi iz firme, stabilnost timova ne postoji, vec se seci nesto da bi se jedva krpilo nesto drugo.

Korisno? 9
Intervju
18.06.2025
Negativno iskustvo

IT Help Desk / Support

Prihvatio/la ponudu

Intervju težak

Kako je izgledao proces

Pozvana sam na razgovor Nakon slanja CV

Pitanja sa intervjua

  • Task manager kako da se dodje do njega IP adresa, sta je i čemu sluzi
Korisno? 0
Iskustvo
18.06.2025
Potvrđen Linkedin identitet
1 Ne preporučuje

Customer support specialist

Trenutno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

nista

Zamerke

Mala plata za rad koji traže Mobing na poslu Mogućnosti za napredak ne postoje Sve što može da bude zamerka kod ove kompanije postoji

Tehnologije

Java Java EE Java ME Java SE
Korisno? 9
Intervju
17.06.2025
Pozitivno iskustvo

IT Help Desk / Support

Prihvatio/la ponudu

Intervju lak

Trajalo je 3 nedelje

Kako je izgledao proces

Poslala sam Cv, nakon toga sam pozvana na razgovor gde su me pitali neka tehnička pitanja i osnovna.

Pitanja sa intervjua

  • Task manager kako da se dodje do njega IP adresa, sta je i čemu sluzi
Korisno? 0
Intervju
17.06.2025
Pozitivno iskustvo

Customer support specialist

Prihvatio/la ponudu

Intervju srednje težine

Trajalo je 2 nedelje

Kako je izgledao proces

Prvo upoznavanje i prica o iskustvu. Sve se dešava putem telefona. Provera engleskog u školi jezika. Zatim u kancelarijama NCR-a gde pitaju vise tehnickih pitanja o razumevanju za kompjutere

Pitanja sa intervjua

  • Task manager kako da se dodje do njega IP adresa, sta je i čemu sluzi
Korisno? 0
Intervju
13.06.2025
Pozitivno iskustvo

Customer support

Prihvatio/la ponudu

Intervju srednje težine

Trajalo je 4 nedelje

Kako je izgledao proces

Posle poslato Cv, kontaktira me je HR i zakazao tehnički intervju.

Pitanja sa intervjua

  • Pitanja tipa staje je switch, modem neka osnovna pitanja generalno o kompjuterima itd.
Korisno? 1
Iskustvo
13.06.2025
3 Preporučuje

Customer support

Trenutno zaposlen/a na neodređeno 1-2 godine

Pozitivno

Pozitivni ljudi tj. kolektiv. Ostalo nista, sem plata koje se isplaćuje redovno.

Zamerke

Rad u tri smene, male plate 700-900evra, organizacija smene loša. Nadredjen položaj poslodavac.

Tehnologije

Java
Korisno? 2
Intervju
13.06.2025
Pozitivno iskustvo

IT Help Desk / Support

Prihvatio/la ponudu

Intervju srednje težine

Kako je izgledao proces

Prvi interview, tu je osnovno upoznavanje i prica o iskustvu. Sve se dešava putem telefona. Provera engleskog u školi jezika Drugi interview u kancelarijama NCR-a gde pitaju vise tehnickih pitanja o razumevanju za kompjutere

Pitanja sa intervjua

  • Znanje engleskog
  • Iskustvo
  • Troubleshooting interneta?
Korisno? 0