
NCR Voyix
Iskustva
Help desk representative
Pozitivno
Ne postoji
Zamerke
Menadžment očajan, nekompetentni ljudi na svim pozicijama, napredovanje nemoguće ako te ne guraju, koliko god da dobro radiš. Kao da im ide u korist da kvalitetni ljudi odlaze. Početni ugovor je uglavnom preko Mplus, za prelazak na Ncr ti uglavnom jave danas za sutra, prodaje se priča da ne možeš da napreduješ pre godinu dana ali neki to mogu i nakon 3 meseca koliko god da nisu stručni. Plata mizarna, osnovica ispod 80 000. Nadređeni znaju jezik manje od tebe. Izmišljene L2 pozicije koje često na kraju rade i ljudi koji su L1 iako nisu plaćeni za to. Hibridni rad više ne postoji
Customer Support
Bez ponude za posao
Online intervju
Kako je izgledao proces
Senior Tech Support analyst
Pozitivno
Nema ih.
Zamerke
Hibridni model rada nije hibridan, ocajan menadzment i politika napredovanja.Gomila timova je u blagom raspadu, jer gomila ljudi prolazi i odlazi iz firme, stabilnost timova ne postoji, vec se seci nesto da bi se jedva krpilo nesto drugo.
IT Help Desk / Support
Prihvatio/la ponudu
Intervju težak
Kako je izgledao proces
Pitanja sa intervjua
- Task manager kako da se dodje do njega IP adresa, sta je i čemu sluzi
Customer support specialist
Pozitivno
nista
Zamerke
Mala plata za rad koji traže Mobing na poslu Mogućnosti za napredak ne postoje Sve što može da bude zamerka kod ove kompanije postoji
Tehnologije
IT Help Desk / Support
Prihvatio/la ponudu
Intervju lak
Trajalo je 3 nedelje
Kako je izgledao proces
Pitanja sa intervjua
- Task manager kako da se dodje do njega IP adresa, sta je i čemu sluzi
Customer support specialist
Prihvatio/la ponudu
Intervju srednje težine
Trajalo je 2 nedelje
Kako je izgledao proces
Pitanja sa intervjua
- Task manager kako da se dodje do njega IP adresa, sta je i čemu sluzi
Customer support
Prihvatio/la ponudu
Intervju srednje težine
Trajalo je 4 nedelje
Kako je izgledao proces
Pitanja sa intervjua
- Pitanja tipa staje je switch, modem neka osnovna pitanja generalno o kompjuterima itd.
Customer support
Pozitivno
Pozitivni ljudi tj. kolektiv. Ostalo nista, sem plata koje se isplaćuje redovno.
Zamerke
Rad u tri smene, male plate 700-900evra, organizacija smene loša. Nadredjen položaj poslodavac.
Tehnologije
IT Help Desk / Support
Prihvatio/la ponudu
Intervju srednje težine
Kako je izgledao proces
Pitanja sa intervjua
- Znanje engleskog
- Iskustvo
- Troubleshooting interneta?