
NCR Voyix
Iskustva
Team lead
Pozitivno
Kolektiv koji je sjajan, dosta dobrih ljudi zaista.
Zamerke
Kompanija se kreće u nekom mutnom smeru. Nakon Prodaje Digital Bankinga, kompanija je odlucila da ukine Cheers poene kao i da godisnje merite daje neko drugi zaposlenima a ne njihov nadređeni. Tako da ce svi dobiti flat rate povećanje. Bivsi CEO je dovukao NCRV na rub propasti, a ljudi unutar NCRV polako gube moral da rade. Posao se samo dodaje a plate su iste, bukvalno prodavac u Skroz Dobroj pekari ima vise nego Project Menadzer u NCRV-u. Firma je bez perspektive i ide trzistem kao slepi covek udarajuci stapom pa "sta nabode" uz put. Tako su naboli i DMB projekat koji je saranio 10+ timova i finansije, jer niko ne zna ko je potpisao tako los ugovor s njima. Kompanija je toliko u problemu da odredjene timove iz Srbije prebacuju na Filipine, Indiju isto, jer su jeftina radna snaga. A timove iz Amerike prebacuju u Srbiju. Sales tim iz amerike uvek sebe nagradi lepo, tako da svi imaju lepe titule i grejdove, a to sto pola stvari pogresno naruce to nije bitno. Pa tim skuplja opremu po šljivicima i livadama po mesec dana da je vrati. Kompanija je u deluziji i nema pojma sta radi, samo nesto menjaju i to na gore. Tako da bi preporucio ko god da ima ideje, samo prestane da ih daje jer ovi biraju samo najgluplje ideje.
Tehnologije
Technical Support Specialist
Prihvatio/la ponudu
Intervju srednje težine
Trajalo je 2 nedelje
Kako je izgledao proces
Technical Support Specialist
Pozitivno
Dobar kolektiv, kolege uvek tu da pomognu
Zamerke
Radno vreme je uglavnom popodne zbog američke vremenske zone
Help Desk
Prihvatio/la ponudu
Intervju srednje težine
Online intervju
Trajalo je 3 nedelje
Kako je izgledao proces
Help Desk / Level 1 Agent
Pozitivno
Mogu se upoznati neki dobri i vredni ljudi, ima ih jako malo nazalost.
Zamerke
Mala plata, a previse se posla, informacija i zahteva trpa na L1 agente, svaka pozicija iznad L1 gleda da svali skoro sav moguc posao na njega kako oni ne bi to radili. Koliko informacija i novih stvari te uce je da te glava zaboli, da ne govorim o tome kako nijedna od tih informacija i znanja nije relevantna za dalji razvoj karijere (sem ako naravno ne zelite do penzije da govorite ljudima kako da poprave samousluzne kase i vage za voce i povrce, sto sumnjam da je neciji dream job). Bukvalno samo sto ne uzmu da te uce kako da rastavis i sastavis kasu i znas kako svaki sraf stoji. Uzasna organizacija posla, L1 agenti imaju posla i znanja da pokriju minimum 3 pozicije u firmi obzirom na to koliko im se posla natrpava sa visih pozicija. Klijent se vrednuje 15 puta vise od radnika, radnici su kao potrosna roba. Losa klimatizacija kancelarije, nenormalno je zagusljivo.
Business Analyst
Pozitivno
Lako napredovanje i skupljanje iskustva, ugovor na neodredjeno se brzo dobija.
Zamerke
Male plate u odnosu na ostale kompanije slicnih delatnosti. Nesrazmeran odnos plate i kolicine/tesine posla, pogotovo na pozicijama tehnicke podrske. Nedovoljno godisnjih bonusa. Nekompetentni i previse subjektivni nadredjeni, nedovoljno obuke na pozicijama.
Tehnologije
IT Help Desk / Support
Pozitivno
Plata ne kasni, privatno zdravstveno, fleksibilno radno vreme, rad od kuće ali zavisi od tima do tima.
Zamerke
Nepotizam i poltronstvo na svim nivoima, nemogućnost napredovanja ako nemate vezu u menadžmentu, godišnji bonusi smešni, da ne kažem sramotni, povećanje plate nikad a možda ni tad, mikro menadžment ne bave se suštinom posla i kako da se isti unapredi, klijent im je najbitniji, zaposleni su potrošna roba.
Tehnologije
IT Help Desk / Support
Pozitivno
Losi utisci. Malo ljudi u timu, previse posla. Neorganizovamo. Team lid ne zeli da ima bilo kakav kontakt sa agentima, ili se bar trude da tako izlgeda. Mizerna plata za ova vremena i obim posla.
Zamerke
Sve, od cele zgrade, od skupoce u zgradi, kao sto je kantina i masine za sokove. Bucno i lose izolovano
IT Help Desk / Support
Prihvatio/la ponudu
Intervju lak
Online intervju
Trajalo je 6 nedelja
Kako je izgledao proces
Help Desk Representative
Pozitivno
Intervju je protekao prilično opušteno, uz pitanja o tome kako bih reagovao u određenim situacijama, kao i nekoliko tehničkih pitanja. Tim je uvek bio spreman da pomogne, bez situacija gde bi neko odbio pružiti podršku. Tim lideri su uvek bili na strani zaposlenih, dok nemam mnogo uvida u rad menadžera. Posao se brzo savlada kroz praksu, iako se procedure često menjaju, pa niko nije u potpunosti u toku sa svim detaljima. Tokom peaka sezone, od novembra do januara, paradoksalno, posla ima najmanje.
Zamerke
Mala plata