
NCR Voyix
Iskustva
Help Desk Representative L1/L2
Pozitivno
Plata leže na vreme, kancelarija je čista i moderna. Ima dosta dobrih i vrednih ljudi, koji su kolegijalni. Hibridni rad od kuće i u kancelariji.
Zamerke
Odakle da počnem. Jedina stvar koja je bitna u celoj ovoj priči je u kom timu upadnete i koji posao radite, to može da vas slomi ili napravi. Ja sam upao u veoma dobar tim gde i tu ima dosta problema koji su generalni za ovu firmu. Nepotizam je glavna stvar, ne napreduje onaj ko radi i zna najviše, već onaj ko kuva kafu najbolje, NCR je jedina firma gde možes da radiš godinama i da znaš više od tim lidera a da ne postaneš senior kolega, zato što se ovde ne postaje senior iz iskustva, nego već ostali seniori glasaju ko sledeći napreduje, tako da ako si na njihovoj lošoj strani, možes samo odma da daš otkaz. Atmosfera u kancelariji je kao na pijaci, svako priča u glas, ljudi se deru, puštaju glasnu muziku, sve dok ti moraš da obavljaš poziv sa klijentima sa slušalicama od 10$ koje jedva rade, Plata je mizerna 70k za ovaj posao i količinu posla je kriminalno, povećanje plate se bazira na merit koji je od 1%-3% na godišnjem nivou, što znači da posle godinu dana dobiješ 2h dinara povećanje, prelazak u drugi tim ti povećava platu za 20%, ako pređeš na neku poziciju koja je grejd 10 sa grejd 7 umesto 60% povećanja daju ti 20%, tako da imas manju platu od kolege koje rade isti posao kao ti, tim lideri, supervizori su svei neobrazovani, pola ljudi ne zna engleski ili kako da radi posao, i sve ovo je sa činjenicom da je moj tim dobar. NE PREPORUČUJEM.
IT Help Desk / Support
Prihvatio/la ponudu
Intervju srednje težine
Online intervju
Trajalo je 4 nedelje
Kako je izgledao proces
Pitanja sa intervjua
- Šta biste radili kad vidite BSOD?
- Šta je IP adresa?
- Čemu služi modem?
- Štampač ne radi, šta biste prvo proverili?
- Kako ste rešili neku tešku situaciju na prethodnom poslu?
Customer Support Agent
Pozitivno
Lokacija, aktivnosti, privatno osiguranje, prijava na pun iznos i plata koja ne kasni - trebalo bi da se podrazumeva, ali eto. Hibridni način rada - ako vam se posreći da upadnete u pravi tim. Stalno nešto učite - programi i procedure se menjaju redovno.
Zamerke
Prepuna ljudi koji su se samo u pravo vreme našli na pravom mestu, daleko od stručnjaka, rade po principu - sve može, ali drugi da to obavi. Napredovanje po ko zna kojoj osnovi - ortačkoj, ulizivačkoj... O konkretnom povećanju plate se sanja, povišica na kraju godine na osnovu truda ne pokrije ni troškove jedne večere.
Account Support Manager
Prihvatio/la ponudu
Intervju srednje težine
Online intervju
Trajalo je 1 nedelju
Kako je izgledao proces
Pitanja sa intervjua
- Kakko baratate engleskim jezikom?
- Da li znate sta je POS
- Da li znate sta je PT
- Da li ste ikada radili neku podrsku?
- Da li mozemo da nastavimo na engleskom jeziku?
IT Help Desk Representative II
Pozitivno
Jedino pozitivno ako se može računati je Hibridan način rada
Zamerke
Ima ih dosta Plata bedna, posla preko glave Losiji i uvlakaci idu na bolje pozicije dok bolji napustaju zbog plate 70k plata početna plata u ovom IT sektoru je smešna, ostale kompanije nude više.
Tehnologije
IT Help Desk / Support
Pozitivno
Konkretno u mom timu, menadzment je dobar, nema toliko pritisaka - kad se radi konkretno. Kad se na vreme uzimaju mejlovi, postuju procedure, ne mora covek preterano da se cima, dovoljno je samo da radi svoj posao. Menadzment izlazi u susret koliko je moguce. Mnogo vise radim od kuce, nego iz kancelarije. Mislim da sam dvaput mesecno iz kancelarije samo - opet, ovo je samo do tima, drugi timovi rade i nocne smene od 22 uvece u kancelariji. Posao ume biti zanimljiv, nema programiranja i skriptovanja, ali se moze uciti o logovima, Cisco Meraki se koristi za NW troubleshoot.
Zamerke
Konkretno u mom timu je malo teze napredovati - manji je tim. Posto je manji tim, nekad ima i manje ljudi u smeni. Godisnji bonus od 3-5% je smesan, 3-4 hiljade na platu. Osim privatnog zdravstvenog, nema nekih beneficija.
Help Desk
Pozitivno
Svi su jako ljubazni i krajnje prijatni. Uvek će izaći u susret svakome. Takodje jako pozitivna stvar jer omogućen hibridni rad 3/2
Zamerke
Program Manager
Prihvatio/la ponudu
Intervju srednje težine
Online intervju
Trajalo je 4 nedelje
Kako je izgledao proces
Pitanja sa intervjua
- Pitanja su bila bihevioralistička, jer pozicija obuhvata više rad sa timovima
- Kako bi pristupio rešavanju problema da ti član tima delegira posao koji nije u opisu tvog radnog mesta?
- Kako bi rešio problem miskomunikacije u silosnom okruženju poslovanja?
- Kako pristupaš eskalacijama?
- Koji je tvoj stav o prekovremenom radnom vremenu ukoliko to projekat/klijent zahteva?
Help Desk Representative
Prihvatio/la ponudu
Intervju lak
Online intervju
Trajalo je 3 nedelje
Kako je izgledao proces
Pitanja sa intervjua
- Šta je hardware a šta software?
- Šta je MAC,- šta IP adresa?
- Da u radnji ne rade telefon, štampač i internet, šta je prioritet popraviti (poredjati po redosledu)?
- Reci nešto više o sebi (radno iskustvo)
Service desk (call center)
Prihvatio/la ponudu
Intervju lak
Trajalo je 1 nedelju