
NCR Voyix
Iskustva
Customer Support Agent
Pozitivno
Redovna plata , skoro mesec dana godišnjeg odmora, vecina kolega je super
Zamerke
Rad u tri smene, retko povećanje plate, plata slaba u odnosu na konkurenciju, veci obim posla
Tehnologije
IT Help Desk / Support
Prihvatio/la ponudu
Intervju lak
Online intervju
Trajalo je 3 nedelje
Kako je izgledao proces
IT Administrator
Prihvatio/la ponudu
Intervju srednje težine
Kako je izgledao proces
Pitanja sa intervjua
- Znanje engleskog
- Radno iskustvo
- Koliko planiram da radim kod njih
IT Administrator
Pozitivno
Atmosfera je dobra, postoji mogućnost napredovanja
Zamerke
Menadžment mnogo vrsi pritisak. Nedovoljno vremena za projekte, plate su slabe
Tehnologije
Business analyst
Prihvatio/la ponudu
Intervju srednje težine
Trajalo je 4 nedelje
Kako je izgledao proces
Software Configuration Specialist
Pozitivno
Dosta stvari zavisi od tima u kojem se nalazite. Imao sam srece da je moj tim imao dosta mogucnosti za moj napredak, dobar menadzment i kolege. NCR je dobro iskoristiti kao odskocnu dasku za neku bolju firmu
Zamerke
Leadership kompanije je jako los sto se tice odnosa prema radnoj snazi. Ne trude se nimalo da zadrze seniornije radnike koji su u firmi/timu par godina. Plate u vecini timova jako niske. U poslednjih godinu dana je oduzeto 90% beneficija.
IT senior
Prihvatio/la ponudu
Intervju lak
Online intervju
Trajalo je 2 nedelje
Kako je izgledao proces
Customer Support L1 Agent
Pozitivno
Ništa.
Zamerke
Robovlasnička firma, moderni oblik ropstva. Rad za ispod svakog minimuma, ogromna količina posla, rad u tri smene, stres, mobing, maltretiranje radnika, šikaniranje i otpuštanja. Za šta? Za 70.000 dinara? Sramota, jad, očaj i beda.
Project Manager
Pozitivno
Plata uvek na vreme, privatno zdravstveno i svi praznici ispoštovani ili duplo plaćeni. 2 slobodna dana i 4 nedelje godišnjeg odmora. Odlicno iskustvo za dalje poslove
Zamerke
Niže plate nego u industriji. Zavisno od tima gde se ode, previše posla i često posao nije dinamičan nego se radi jedno te ista stvar.
Customer support specialist
Prihvatio/la ponudu
Intervju lak
Trajalo je 2 nedelje
Kako je izgledao proces
Pitanja sa intervjua
- Troubleshooting interneta?
- Task manager kako da se dodje do njega
- IP adresa, sta je i čemu sluzi
- Kako doci do CMD i osnovne funkcije