O kompaniji
303
Iskustva
221
Plate
Poslovi
NCR Voyix logo

NCR Voyix

2.8 >1000

Iskustva

2.8 67%

Menadžment kompanije

2.6

Beneficije

2.7

Balans karijera-privatni život

3

Timska atmosfera

3.7

Zadovoljstvo projektima

2.9

Mogućnost napredovanja

2.7
Iskustvo
27.04.2025
2 Ne preporučuje

Help Desk Representative L1/L2

Trenutno zaposlen/a na neodređeno 2-4 godine

Pozitivno

Plata leže na vreme, kancelarija je čista i moderna. Ima dosta dobrih i vrednih ljudi, koji su kolegijalni. Hibridni rad od kuće i u kancelariji.

Zamerke

Odakle da počnem. Jedina stvar koja je bitna u celoj ovoj priči je u kom timu upadnete i koji posao radite, to može da vas slomi ili napravi. Ja sam upao u veoma dobar tim gde i tu ima dosta problema koji su generalni za ovu firmu. Nepotizam je glavna stvar, ne napreduje onaj ko radi i zna najviše, već onaj ko kuva kafu najbolje, NCR je jedina firma gde možes da radiš godinama i da znaš više od tim lidera a da ne postaneš senior kolega, zato što se ovde ne postaje senior iz iskustva, nego već ostali seniori glasaju ko sledeći napreduje, tako da ako si na njihovoj lošoj strani, možes samo odma da daš otkaz. Atmosfera u kancelariji je kao na pijaci, svako priča u glas, ljudi se deru, puštaju glasnu muziku, sve dok ti moraš da obavljaš poziv sa klijentima sa slušalicama od 10$ koje jedva rade, Plata je mizerna 70k za ovaj posao i količinu posla je kriminalno, povećanje plate se bazira na merit koji je od 1%-3% na godišnjem nivou, što znači da posle godinu dana dobiješ 2h dinara povećanje, prelazak u drugi tim ti povećava platu za 20%, ako pređeš na neku poziciju koja je grejd 10 sa grejd 7 umesto 60% povećanja daju ti 20%, tako da imas manju platu od kolege koje rade isti posao kao ti, tim lideri, supervizori su svei neobrazovani, pola ljudi ne zna engleski ili kako da radi posao, i sve ovo je sa činjenicom da je moj tim dobar. NE PREPORUČUJEM.

Korisno? 0
Intervju
23.04.2025
Pozitivno iskustvo

IT Help Desk / Support

Prihvatio/la ponudu

Intervju srednje težine

Online intervju

Trajalo je 4 nedelje

Kako je izgledao proces

Razgovor sa HR-om, zatim testiranje znanja jezika, na kraju razgovor sa vođom tima/supervizorom/menadžerom. Na kraju background check ili nešto slično, ceo proces oko mesec dana traje.

Pitanja sa intervjua

  • Šta biste radili kad vidite BSOD?
  • Šta je IP adresa?
  • Čemu služi modem?
  • Štampač ne radi, šta biste prvo proverili?
  • Kako ste rešili neku tešku situaciju na prethodnom poslu?
Korisno? 1
Iskustvo
23.04.2025
Potvrđen Linkedin identitet
3 Ne preporučuje

Customer Support Agent

Trenutno zaposlen/a na neodređeno 2-4 godine

Pozitivno

Lokacija, aktivnosti, privatno osiguranje, prijava na pun iznos i plata koja ne kasni - trebalo bi da se podrazumeva, ali eto. Hibridni način rada - ako vam se posreći da upadnete u pravi tim. Stalno nešto učite - programi i procedure se menjaju redovno.

Zamerke

Prepuna ljudi koji su se samo u pravo vreme našli na pravom mestu, daleko od stručnjaka, rade po principu - sve može, ali drugi da to obavi. Napredovanje po ko zna kojoj osnovi - ortačkoj, ulizivačkoj... O konkretnom povećanju plate se sanja, povišica na kraju godine na osnovu truda ne pokrije ni troškove jedne večere.

Korisno? 0
Intervju
21.04.2025
Pozitivno iskustvo

Account Support Manager

Prihvatio/la ponudu

Intervju srednje težine

Online intervju

Trajalo je 1 nedelju

Kako je izgledao proces

Nema konkretnog procesa selekcije, bitno je da znate engleski jezik, i da ste radili na nekoj poziciji podrske ili call centra

Pitanja sa intervjua

  • Kakko baratate engleskim jezikom?
  • Da li znate sta je POS
  • Da li znate sta je PT
  • Da li ste ikada radili neku podrsku?
  • Da li mozemo da nastavimo na engleskom jeziku?
Korisno? 0
Iskustvo
12.04.2025
2 Ne preporučuje

IT Help Desk Representative II

Trenutno zaposlen/a na neodređeno 2-4 godine

Pozitivno

Jedino pozitivno ako se može računati je Hibridan način rada

Zamerke

Ima ih dosta Plata bedna, posla preko glave Losiji i uvlakaci idu na bolje pozicije dok bolji napustaju zbog plate 70k plata početna plata u ovom IT sektoru je smešna, ostale kompanije nude više.

Tehnologije

Microsoft SQL Server
Korisno? 5
Iskustvo
08.04.2025
3 Preporučuje

IT Help Desk / Support

Trenutno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Konkretno u mom timu, menadzment je dobar, nema toliko pritisaka - kad se radi konkretno. Kad se na vreme uzimaju mejlovi, postuju procedure, ne mora covek preterano da se cima, dovoljno je samo da radi svoj posao. Menadzment izlazi u susret koliko je moguce. Mnogo vise radim od kuce, nego iz kancelarije. Mislim da sam dvaput mesecno iz kancelarije samo - opet, ovo je samo do tima, drugi timovi rade i nocne smene od 22 uvece u kancelariji. Posao ume biti zanimljiv, nema programiranja i skriptovanja, ali se moze uciti o logovima, Cisco Meraki se koristi za NW troubleshoot.

Zamerke

Konkretno u mom timu je malo teze napredovati - manji je tim. Posto je manji tim, nekad ima i manje ljudi u smeni. Godisnji bonus od 3-5% je smesan, 3-4 hiljade na platu. Osim privatnog zdravstvenog, nema nekih beneficija.

Korisno? 3
Iskustvo
30.03.2025
5 Preporučuje

Help Desk

Trenutno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Svi su jako ljubazni i krajnje prijatni. Uvek će izaći u susret svakome. Takodje jako pozitivna stvar jer omogućen hibridni rad 3/2

Zamerke

Korisno? 0
Intervju
18.03.2025
Pozitivno iskustvo

Program Manager

Prihvatio/la ponudu

Intervju srednje težine

Online intervju

Trajalo je 4 nedelje

Kako je izgledao proces

1. Kontakt regrutera 2. Razgovor sa direktno nadređenima i timskim seniorima 3. Ponuda

Pitanja sa intervjua

  • Pitanja su bila bihevioralistička, jer pozicija obuhvata više rad sa timovima
  • Kako bi pristupio rešavanju problema da ti član tima delegira posao koji nije u opisu tvog radnog mesta?
  • Kako bi rešio problem miskomunikacije u silosnom okruženju poslovanja?
  • Kako pristupaš eskalacijama?
  • Koji je tvoj stav o prekovremenom radnom vremenu ukoliko to projekat/klijent zahteva?
Korisno? 0
Intervju
06.03.2025
Pozitivno iskustvo

Help Desk Representative

Prihvatio/la ponudu

Intervju lak

Online intervju

Trajalo je 3 nedelje

Kako je izgledao proces

Prvo se prolazi intervju sa nekadašnjom Trizmom tj MPlus-em, na kom je bilo još dvoje kandidata i bilo je krajnje haotično jer su svi bili zbunjeni i naizmenjčno odgovarali na pitanja. Nakon toga sledi poziv sa agentom iz MPlus-a i kasnije uživo intervju s menadžmentom tima. Sam intervju sa tim liderom i supervizorom nije predugo trajao i bila je opuštena ali malo neprofesionalna atmosfera. Nisam stekla neki utisak ozbiljnosti. Prva polovina je bila na engleskom a druga na srpskom. Klasična HR pitanja (reci mi nešto o sebi, zašto misliš da treba sa te zaposlimo) i nešto malo tehničkih (razlika izmedju hardware-a i software-a, razlika izmedju MAC i IP adrese itd). Relativno brz odgovor i ponuda za posao, nakon 1-2 nedelje.

Pitanja sa intervjua

  • Šta je hardware a šta software?
  • Šta je MAC,- šta IP adresa?
  • Da u radnji ne rade telefon, štampač i internet, šta je prioritet popraviti (poredjati po redosledu)?
  • Reci nešto više o sebi (radno iskustvo)
Korisno? 1
Intervju
05.03.2025
Pozitivno iskustvo

Service desk (call center)

Prihvatio/la ponudu

Intervju lak

Trajalo je 1 nedelju

Kako je izgledao proces

Jedan intervju sa dva tim lidera. Veoma opušten, prijateljski i komforan. Ponuda nakon nekoliko dana.
Korisno? 0