
NCR Voyix
Iskustva
IT Help Desk / Support
Prihvatio/la ponudu
Intervju srednje težine
Online intervju
Trajalo je 2 nedelje
Kako je izgledao proces
Help Desk Representative
Pozitivno
Iskustvo je pozitivno, obuka od mesec dana, kolege koje su spremne da pomognu i veoma su druželjubive, ne gaji se negativna energija. Nadređeni su sasvim okej i Tim Lideri koji su posebno dobri, uvek uskoče u pomoć i određeni se trude oko svojih ljudi, Supervizori bar iz mog iskustva korektni sa rasporedom, nemam previše komunikaciju sa njima, ali kad imam korektna je.
Zamerke
Realno plate za ovu poziciju bi trebali biti malo veće.
IT support
Pozitivno
Organizacija i zalaganje menadžera za potrebe pojedinca. Plata i obim posla
Zamerke
Sporo napredovanje
Tehnologije
IT Help Desk / Support
Prihvatio/la ponudu
Intervju lak
Online intervju
Trajalo je 2 nedelje
Kako je izgledao proces
Pitanja sa intervjua
- Mreže
Help Desk Representative
Pozitivno
Odličan tim, odlični uslovi u kancelariji za rad, rad od kuće dva dana nedeljno
Zamerke
Plata bi mogla biti malo veća
Help Desk Representative / Aloha
Pozitivno
U timu u kom sam su ljudi super i uvek spremni da pomognu i izadju u susret, posebno tim lideri. Privatno zdravstveno je skroz korektno uz ucesce 10%.
Zamerke
Bonusi ne postoje, povisice takodje, mogucnost napredovanja gotovo nikakva (i to je opcija tek posle 18 meseci rada), kroz 2-3 meseca se prodje skoro sve i posle se vrte isti problemi u krug i postaje monotono i dosatno.
Tehnologije
Hardware Data Center Technical Support Specialist
Bez ponude za posao
Intervju lak
Online intervju
Trajalo je 4 nedelje
Kako je izgledao proces
Pitanja sa intervjua
- Da sam menadzer firme, sta bih promenila u firmi?
- Gde vidim sebe za godinu dana? Kako sam uspela da resim probleme, konkretno na radnim zadacima? Verovatno je bilo jos par pitanja,ali ne mogu da se setim.
FSC
Pozitivno
Plata ne kasni , udobne stolice
Zamerke
Radim u FSC-ju godinama , u pocetku su mi obecavali unapredjenje , medjutim nema ga jos uvek iako sam po recima mog TLa jedan od najsposobnijih u timu , posle deobe NCRa u Atleos i Voyix je zapratilo i dosta promena u firmi , losih , nedavno smo saznali da novi zaposleni imaju u startu vecu platu od nas koji smo tu godinama i koji imamo par merita vec, nije greska , vec je namerno planski uradjeno u redovima upper managementa , ne znam za ostale timove , ali FSC zeli da ustedi troskove firme tako sto su povecali platu samo new hired radnicima ( mi obucavamo te novozaposlene) niti imaju u planu da izravnjaju , prosto im je moto ukoliko vam se ne svidja dajte otkaz , iskreno sam se duboko razocarao jer je ovo firma kojoj sam dao svoj drustveni i porodicni zivot ( smene su uzasne , prosto nemate vremena ni za sta ) . Jako neprofesionalno i jako primitivno odradjeno sa njihove strane , ne cene rad i ne postuju starije i iskusne radnike , promenio sam 7 firmi u svom zivotu ( bile su dosta manje ) i nigde nisam video i doziveo da radnik koga obucavam da radi isti posao kao ja ima vecu platu od mene dok traje obuka , posle obuke verovatno jos veca
IT Help Desk / Support
Prihvatio/la ponudu
Intervju lak
Online intervju
Trajalo je 4 nedelje
Kako je izgledao proces
Pitanja sa intervjua
- Šta je BSOD(blue screen of death)?
Help desk representative
Pozitivno
Hibridni način rada, nove kancelarije, nova oprema za rad, mogućnost napredovanja posle godinu dana.
Zamerke
Nedovoljna kompenzacija, team building ne postoji, ne postoje bonusi, performance review je godišnje i povišica poprilično bedna.