
NCR Voyix
Iskustva
Linux and Network Ops Engineer
Bez ponude za posao
Intervju lak
Online intervju
Kako je izgledao proces
Software Developer
Odbio/la ponudu
Intervju srednje težine
Online intervju
Trajalo je 4 nedelje
Kako je izgledao proces
Pitanja sa intervjua
- Možeš li da objasniš razliku između Stack-a i Reda?
- Možete li da objasnite principe objektivno orijentisanog programiranja i date primer kada bi ste ih koristili u projektu?
Help desk
Odbio/la ponudu
Intervju srednje težine
Online intervju
Trajalo je 5 nedelja
Kako je izgledao proces
Help desk
Pozitivno
Lep ambient ofisa, Dobre stolice.
Zamerke
1. Losi ljudi, nepotizam, shlihtanje supervizorima, Toksicna atmosfera, preveliki multitasking, preveliki obim posla za platu koju daju, stres, losa obuka- (nikakva), losi programi zastareli, smene se namestaju, nema ravnopravne podele.Nemogucnost napredovanja.Ljudi samo odlaze smenjuju se kao na traci.Nepostivanje zaposlenih od strane Amera. Najgorem neprijatelju ne bih preporucio. Ako ikako mozete zaobidjite. I da , smestanje otkaza, od strane supervizora.
Android developer
Bez ponude za posao
Intervju srednje težine
Online intervju
Trajalo je 4 nedelje
Kako je izgledao proces
PS Quality Engineer
Pozitivno
Veoma prijatna atmosfera, kolege su sjajne, voljne da pomognu, projekti su ok, službena putovanja su inetersantna
Zamerke
Glomazan sistem, plata bi mogla biti bolja, nema teambuldinga, za ove 2 godine jedna večera je organizovana
Tehnologije
Customer support specialist II
Pozitivno
Hibridni nacin rada. Kvalitetno uredjen ofis. Tim je uvek tu da pomogne tek zaposlenima. Sistem za koji asistirate klijentima nije komplikovan i ucite ga kroz obuku koja je placena u potpunosti. Sve sto potpisete u ugovoru pri sklapanju posla ce biti isto tako ispostovano.
Zamerke
Cesto nema mnogo mesta za napredak u okviru tima u koji ste upali a i te vise pozicije ne donose mnogo vecu platu. Ako hocete da aplicirate u okviru kompanije za otvorenu poziciju u drugom timu mora da prodje 1.5-o godina kako ste zaposleni a i nakon toga nadredjeni znaju da rade sve da odustanete od toga jet tim gubi vrednog coveka iz tima(zavisi od tima). Cesto u dokumentaciji softvera zna da fale stvari koji bi vam bile od pomoci pri resavanju nekog problema i jedino ih mozete cuti od iskusnijih kolega ili da trazite po tiketima da li je neko imao resenje za tu specificnu situaciju sto zna da predstavlja problem jer ne mozete klijenta koji zove da drzite dugo na pozivu. Ako su vam klijenti iz Amerike ili Australije rade se skoro iskljucovo druga smena ili nocna koja se menja na mesecnom nivou, sto utice cesto lose na vas privatni zivot.
Field service coordinator
Pozitivno
Dobar HR tim. Generalno su bili pažljivi prema zaposlenima i ne morate da razmišljate o tome dal će plata kasniti, dal možete da otvorite bolovanje ili uzmete slobodne dane. Firma pazi na principe poslovanja. Postoji prostora da se napreduje ako se dobro pokažete a ako radite dobro svoj posao ljudi ce to ceniti
Zamerke
Preveliki osećaj urgentnosti za sve. Brojanje pauze u sekund. Kolege pričaju samo o poslu.
Tehnologije
QA Tester
Pozitivno
Privatno zdravstvo, redovna isplata, nema rada prekovremena , veoma dobra oprema za rad, kolegijalni ljudi, dobra atmosfera za rad. Odlicna organizacija termine za odmore, mogucnost ici na poslovna putovanja.
Zamerke
niska plata za taj sektor , menadzment nezna sta radi. Preveliko eksperimentisanje sa novim tehnologijama ne postoji, teambuilding akcije ne postoje u sustini. sve u svemu ne preporucujem ovu it kompaniju.
Customer Support
Pozitivno
Dobro za pocetnike i oni koji zele da se afirmisu u customer support rolama
Zamerke
Previse neorganizovanosti. Cesta promena ljudi u timovima.