
NCR Voyix
Iskustva
Technical Associate
Prihvatio/la ponudu
Intervju srednje težine
Trajalo je 20 nedelja
Kako je izgledao proces
Pitanja sa intervjua
- Da li si razumeo opis posla u potpunosti?
Backend Software Engineer
Prihvatio/la ponudu
Intervju lak
Trajalo je 4 nedelje
Kako je izgledao proces
Pitanja sa intervjua
- Nešto o SQL i NoSQL bazama, kao i poređenje
- Da li znam šta je Dependency Injection u ASP.NET Core-u
- Http status kodovi
Network support
Pozitivno
Redovna plata, veliki plus za CV.
Zamerke
Nema napredovanja, mala plata, ne postoje nikakvi programi za edukaciju.
Technical support agent
Pozitivno
U ovoj kompaniji može dosta toga da se nauči, naročito kada se radi u call centru, s obzirom na to da svakog dana na pozivima saznaješ nešto novo i učiš da se snalaziš u raznim situacijama. Pozitivna strana je konstantna upotreba stranih jezika, što dovodi do značajnog povećanja komunikativnih i jezičkih sposobnosti. Nakon rada u ovoj kompaniji, naučila sam da budem snalažljivija i razvila sam multitiasking, odnosno mogućnost obavljanja više stvari istovremeno.
Zamerke
Veoma se teško napreduje i menadžment ne vodi dovoljno računa o svojim zaposlenima. Problematičan je bio i rad u tri smene, a naročito rad u noćnoj smeni mesec dana povezano, kao i rad vikendima.
Incident Management Agent
Pozitivno
Odlican kolektiv Prijava Redovna plata
Zamerke
Slabe mogucnosti napredovanja
Agent tehničke podrške
Pozitivno
Na ovom radnom mestu možete unaprediti svoje veštine vezane za komunikaciju zbog stalnog kontakta sa klijentima. Tokom rada u ovoj kompaniji naučite šta je multitasking, postanete snalažljiviji i naučite da se nosite sa svakodnevnim izazovima, koji podrazumevaju i stres na poslu.
Zamerke
Glavna zamerka je loša ili čak neprisutna komunikacija menadžera i supervizora sa agentima tehničke podrške, mada pretpostavljam da se to razlikuje od tima do tima. Agenti ne dobijaju povratnu informaciju od nadređenih i često su prepušteni sami sebi u složenim situacijama. Još jedna zamerka je i nedovoljna organizovanost na nivou tima.
NOC level 1 support specialist
Pozitivno
Sve redovno i sve po ugovoru od 1.og dana, plus benefit u vezi decijijh paketica
Zamerke
Losa obuka i to nocu preko Teams-a, na pitanja ne odgovara se precizno, tesko da moze da se nauci ono sto se radi a i kad se nauci dosta je abstraktno i nema nekog smisla to sto se radi... Devojke su postedjene nocnih smena a muskarci nisu, polna diskriminacija na nivou
NOC level 1 support
Pozitivno
Plata na vreme, rad od kuce, mozes eventualno za smenu da se dogovoris
Zamerke
Obuka, ali ljudi BUKVALNO, noću od 23h do 7h i to preko Teamsa, i obuka na nivou: ej ti to sve znaš samo da obnovimo časkom i eto, ne spominjući osnovne pojmove i značenja toga što priča na obuci, i nakon mesec dana obuke ničega, odnosno sticanja nikakvog korisnog znanja, očekivali su da se radi u fulu kao neko nakon 2 godina rada koji prima platu od 1000+ evra a ne jedva preko 600e... Niko ništa neće da objasni, saradnja među kolegama nula, a posao je najobičnije Online mastiljarenje na engleskom potpuno abstraktno, bez razumevanja. Bio sam u fazonu: dala baba dinar da udje u kolo, 2 da izadje. Ne preporučujem ovo nikom, ni onom za preživljavanje
Big Data Analyst
Prihvatio/la ponudu
Intervju srednje težine
Trajalo je 12 nedelja
Kako je izgledao proces
Big Data Analyst
Pozitivno
Kompanija je odlicna za razvoj mladih ljudi, pruza mogucnost napredovanja na softverima i skilovima koju se zahtevaju na trzistu.
Zamerke
Nadredjeni, kao i u ostalim kompanijama obicno nisu dorasli svojim pozicijama. Plata je donja granica u industriji.