O kompaniji
374
Iskustva
272
Plate
1
Poslovi
NCR Voyix logo

NCR Voyix

2.9 >1000

Iskustva

2.9 68%

Menadžment kompanije

2.7

Beneficije

2.8

Balans karijera-privatni život

3.1

Timska atmosfera

3.6

Zadovoljstvo projektima

3

Mogućnost napredovanja

2.7
Arhiva | Iskustvo
31.01.2016
2 Preporučuje

Helpdesk Support

Prethodno zaposlen/a na neodređeno 1-2 godine

Pozitivno

Redovna plata, fiksno radno vreme, prijavljen redovno, pošteno se plaća noćni rad i rad za praznike. Isplata dana od godišnjeg odmora ukoliko ga niste iskoristili.

Zamerke

Nemogućnost učenja i usavršavanja u struci (govorim o IT struci), nemogućnost napredovanja (sem ukoliko ti neki nadređeni nije bliži rod ili neki prijatelj), primetan nepotizam, nekolegijalnost od strane tim lidera i supervizora. Stresno i bučno okruženje (100+ ljudi radi u istoj prostoriji). Povišice ne postoje, niti nagrade za inovaciju i trud.

Korisno? 27
Arhiva | Iskustvo
13.10.2015
1 Ne preporučuje

1st level Service Desk Support

Prethodno zaposlen/a na neodređeno 1-2 godine

Pozitivno

Ništa pozitivno.

Zamerke

Loša organizacija. Loš menadžement. Loši međuljudski odnosi u firmi. Kolege smeštaju jedni drugima iza leđa. Večita konkurencija među kolegama.

Korisno? 67
Arhiva | Intervju
17.09.2015
Pozitivno iskustvo

Podrška klijentima

Prihvatio/la ponudu

Intervju veoma lak

Trajalo je 3 nedelje

Kako je izgledao proces

Intervju je bio na engleskom, telefonskim putem, trajao je 15-20 minuta.
Korisno? 95
Arhiva | Iskustvo
17.09.2015
3 Ne preporučuje

Podrška klijentima

Trenutno zaposlen/a na određeno 1-2 godine

Pozitivno

Redovna plata, mogućnost rada od kuće.

Zamerke

Loše radno vreme, slaba mogućnost napredovanja, loša organizacija, nema timskog duha, loša motivacija zaposlenih

Korisno? 93