
NCR Voyix
Iskustva
IT Help Desk / Support
Prihvatio/la ponudu
Intervju lak
Kako je izgledao proces
IT Help Desk / Support
Pozitivno
Dobra firma za sticanje iskustva, ljudi su uglavnom okej.
Zamerke
Previše niske plate u odnosu na druge firme, dosta stvari zavisi koji menadžer ti zapadne u tvom timu tako da može da bude super ili da bude očajno, zato se uvek treba dobro raspitati sa ljudima koji rade u firmi pre zaposlenja.
IT Help Desk / Support
Prihvatio/la ponudu
Intervju lak
Trajalo je 4 nedelje
Kako je izgledao proces
Pitanja sa intervjua
- Sta bi uradio da ti je monitor na vrnom ekranu?
Service Desk L1
Pozitivno
Siguran posao. Plata na vreme. Manje beneficije.
Zamerke
Loša plata. Malo se ceni dobar radnik.
Help Desk Agent L1
Pozitivno
Једина позитивна ствар је што можете упознати нове људе.
Zamerke
Мислим да не постоји ставка на којој не би замерио, пре свега менаџмент и ХР.
IT Help Desk / Support
Pozitivno
Stalna plata, dobar posao za pocetak karijere.
Zamerke
Neiskusan i neprofesionalan menadzment, kao posledica masovnog odlazenja iz firme i nepotizma. Preuzimanje projekata radi projekata, bez dovoljne radne snage.
SALES OPS ANALYST
Pozitivno
Prijatni timovi.
Zamerke
Manjak para. Manjak mogucnosti dodatne naknade. Nefleksibilnost nekih timova.
Help Desk Representative
Prihvatio/la ponudu
Intervju lak
Online intervju
Trajalo je 1 nedelju
Kako je izgledao proces
Help Desk Representative
Pozitivno
Sve zavisi u kom ste timu. Jedan deo timova stagnira i sve vreme se vrte ljudi u krug dok u drugim timovima postoji mogucnost za napredovanjem.
Zamerke
Losa komunikacija
IT Help Desk / Support
Prihvatio/la ponudu
Intervju lak
Online intervju
Trajalo je 3 nedelje