O kompaniji
304
Iskustva
221
Plate
Poslovi
NCR Voyix logo

NCR Voyix

2.8 >1000

Iskustva

2.8 66%

Menadžment kompanije

2.6

Beneficije

2.7

Balans karijera-privatni život

3

Timska atmosfera

3.7

Zadovoljstvo projektima

2.9

Mogućnost napredovanja

2.7
Intervju
29.11.2024

IT Help Desk / Support

Prihvatio/la ponudu

Intervju lak

Kako je izgledao proces

Uglavnom samo treba imati neko osnovno znanje o kompjuterima i Microsoft office programima, i ukoliko okej pričate engleski manje više to je sve što je potrebno. Ostalo znanje se stiče u toku prvih mesec dana plaćene obuke.
Korisno? 2
Iskustvo
29.11.2024
3 Preporučuje

IT Help Desk / Support

Trenutno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Dobra firma za sticanje iskustva, ljudi su uglavnom okej.

Zamerke

Previše niske plate u odnosu na druge firme, dosta stvari zavisi koji menadžer ti zapadne u tvom timu tako da može da bude super ili da bude očajno, zato se uvek treba dobro raspitati sa ljudima koji rade u firmi pre zaposlenja.

Korisno? 4
Intervju
25.11.2024
Pozitivno iskustvo

IT Help Desk / Support

Prihvatio/la ponudu

Intervju lak

Trajalo je 4 nedelje

Kako je izgledao proces

Poziv od HR-a, posle sastanak sa TL i supervizorima. Primaju svakog sa ulice ko zna engleski.

Pitanja sa intervjua

  • Sta bi uradio da ti je monitor na vrnom ekranu?
Korisno? 1
Iskustvo
25.11.2024
2 Ne preporučuje

Service Desk L1

Trenutno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Siguran posao. Plata na vreme. Manje beneficije.

Zamerke

Loša plata. Malo se ceni dobar radnik.

Korisno? 6
Iskustvo
25.11.2024
1 Ne preporučuje

Help Desk Agent L1

Prethodno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Једина позитивна ствар је што можете упознати нове људе.

Zamerke

Мислим да не постоји ставка на којој не би замерио, пре свега менаџмент и ХР.

Korisno? 11
Iskustvo
22.11.2024
3

IT Help Desk / Support

Prethodno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Stalna plata, dobar posao za pocetak karijere.

Zamerke

Neiskusan i neprofesionalan menadzment, kao posledica masovnog odlazenja iz firme i nepotizma. Preuzimanje projekata radi projekata, bez dovoljne radne snage.

Korisno? 7
Iskustvo
06.11.2024
2

SALES OPS ANALYST

Trenutno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Prijatni timovi.

Zamerke

Manjak para. Manjak mogucnosti dodatne naknade. Nefleksibilnost nekih timova.

Korisno? 8
Intervju
28.10.2024
Pozitivno iskustvo

Help Desk Representative

Prihvatio/la ponudu

Intervju lak

Online intervju

Trajalo je 1 nedelju

Kako je izgledao proces

Razgovor na engleskom sa menadzerom, trajao je sat vremena. Testiranje. Prosli kroz moja prethodna iskustva, dobre i lose situacije i kako sam nalazio resenja za ista.
Korisno? 1
Iskustvo
25.10.2024
2 Ne preporučuje

Help Desk Representative

Prethodno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Sve zavisi u kom ste timu. Jedan deo timova stagnira i sve vreme se vrte ljudi u krug dok u drugim timovima postoji mogucnost za napredovanjem.

Zamerke

Losa komunikacija

Korisno? 6
Intervju
22.10.2024

IT Help Desk / Support

Prihvatio/la ponudu

Intervju lak

Online intervju

Trajalo je 3 nedelje

Kako je izgledao proces

Proces selekcije traje skoro mesec dana zbog mnogo čekanja, najviše background provere (moja je trajala 10 dana). Inače razgovor za posao prvo preko eksterne kompanije MPlus (nekadašnja Trizma), traje jako kratko, par osnovnih pitanja i informacije o kompaniji i poziciji. Nakon MPlus razgovora, razgovor za supervizorom tima za koji ste aplicirali, kratka pitanja, prvi deo je tehnički u smislu računarske opreme, delova računara, osnovih stvari vezano za mreże i sl. nakon čega idu situaciona pitanja, odnosno provera razmišljanja i ideja kako bi se problem rešio. Kako sam se zaposlio pre skoro 3 godine, postojao je još jedan deo gde se radio jako lak test iz engleskog jezika, ali ne mogu da se setim da li je to bilo pre razgovora sa MPlus(Trizma) kompanijom ili nakon toga.
Korisno? 0