O kompaniji
307
Iskustva
225
Plate
Poslovi
NCR Voyix logo

NCR Voyix

2.8 >1000

Iskustva

2.8 64%

Menadžment kompanije

2.5

Beneficije

2.6

Balans karijera-privatni život

2.9

Timska atmosfera

3.6

Zadovoljstvo projektima

2.8

Mogućnost napredovanja

2.6
Intervju
23.04.2025
Pozitivno iskustvo

IT Help Desk / Support

Prihvatio/la ponudu

Intervju srednje težine

Online intervju

Trajalo je 4 nedelje

Kako je izgledao proces

Razgovor sa HR-om, zatim testiranje znanja jezika, na kraju razgovor sa vođom tima/supervizorom/menadžerom. Na kraju background check ili nešto slično, ceo proces oko mesec dana traje.

Pitanja sa intervjua

  • Šta biste radili kad vidite BSOD?
  • Šta je IP adresa?
  • Čemu služi modem?
  • Štampač ne radi, šta biste prvo proverili?
  • Kako ste rešili neku tešku situaciju na prethodnom poslu?
Korisno? 1
Iskustvo
23.04.2025
Potvrđen Linkedin identitet
3 Ne preporučuje

Customer Support Agent

Trenutno zaposlen/a na neodređeno 2-4 godine

Pozitivno

Lokacija, aktivnosti, privatno osiguranje, prijava na pun iznos i plata koja ne kasni - trebalo bi da se podrazumeva, ali eto. Hibridni način rada - ako vam se posreći da upadnete u pravi tim. Stalno nešto učite - programi i procedure se menjaju redovno.

Zamerke

Prepuna ljudi koji su se samo u pravo vreme našli na pravom mestu, daleko od stručnjaka, rade po principu - sve može, ali drugi da to obavi. Napredovanje po ko zna kojoj osnovi - ortačkoj, ulizivačkoj... O konkretnom povećanju plate se sanja, povišica na kraju godine na osnovu truda ne pokrije ni troškove jedne večere.

Korisno? 0
Intervju
21.04.2025
Pozitivno iskustvo

Account Support Manager

Prihvatio/la ponudu

Intervju srednje težine

Online intervju

Trajalo je 1 nedelju

Kako je izgledao proces

Nema konkretnog procesa selekcije, bitno je da znate engleski jezik, i da ste radili na nekoj poziciji podrske ili call centra

Pitanja sa intervjua

  • Kakko baratate engleskim jezikom?
  • Da li znate sta je POS
  • Da li znate sta je PT
  • Da li ste ikada radili neku podrsku?
  • Da li mozemo da nastavimo na engleskom jeziku?
Korisno? 0
Iskustvo
12.04.2025
2 Ne preporučuje

IT Help Desk Representative II

Trenutno zaposlen/a na neodređeno 2-4 godine

Pozitivno

Jedino pozitivno ako se može računati je Hibridan način rada

Zamerke

Ima ih dosta Plata bedna, posla preko glave Losiji i uvlakaci idu na bolje pozicije dok bolji napustaju zbog plate 70k plata početna plata u ovom IT sektoru je smešna, ostale kompanije nude više.

Tehnologije

Microsoft SQL Server
Korisno? 6
Iskustvo
08.04.2025
3 Preporučuje

IT Help Desk / Support

Trenutno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Konkretno u mom timu, menadzment je dobar, nema toliko pritisaka - kad se radi konkretno. Kad se na vreme uzimaju mejlovi, postuju procedure, ne mora covek preterano da se cima, dovoljno je samo da radi svoj posao. Menadzment izlazi u susret koliko je moguce. Mnogo vise radim od kuce, nego iz kancelarije. Mislim da sam dvaput mesecno iz kancelarije samo - opet, ovo je samo do tima, drugi timovi rade i nocne smene od 22 uvece u kancelariji. Posao ume biti zanimljiv, nema programiranja i skriptovanja, ali se moze uciti o logovima, Cisco Meraki se koristi za NW troubleshoot.

Zamerke

Konkretno u mom timu je malo teze napredovati - manji je tim. Posto je manji tim, nekad ima i manje ljudi u smeni. Godisnji bonus od 3-5% je smesan, 3-4 hiljade na platu. Osim privatnog zdravstvenog, nema nekih beneficija.

Korisno? 3
Iskustvo
30.03.2025
5 Preporučuje

Help Desk

Trenutno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Svi su jako ljubazni i krajnje prijatni. Uvek će izaći u susret svakome. Takodje jako pozitivna stvar jer omogućen hibridni rad 3/2

Zamerke

Korisno? 0
Intervju
18.03.2025
Pozitivno iskustvo

Program Manager

Prihvatio/la ponudu

Intervju srednje težine

Online intervju

Trajalo je 4 nedelje

Kako je izgledao proces

1. Kontakt regrutera 2. Razgovor sa direktno nadređenima i timskim seniorima 3. Ponuda

Pitanja sa intervjua

  • Pitanja su bila bihevioralistička, jer pozicija obuhvata više rad sa timovima
  • Kako bi pristupio rešavanju problema da ti član tima delegira posao koji nije u opisu tvog radnog mesta?
  • Kako bi rešio problem miskomunikacije u silosnom okruženju poslovanja?
  • Kako pristupaš eskalacijama?
  • Koji je tvoj stav o prekovremenom radnom vremenu ukoliko to projekat/klijent zahteva?
Korisno? 0
Intervju
06.03.2025
Pozitivno iskustvo

Help Desk Representative

Prihvatio/la ponudu

Intervju lak

Online intervju

Trajalo je 3 nedelje

Kako je izgledao proces

Prvo se prolazi intervju sa nekadašnjom Trizmom tj MPlus-em, na kom je bilo još dvoje kandidata i bilo je krajnje haotično jer su svi bili zbunjeni i naizmenjčno odgovarali na pitanja. Nakon toga sledi poziv sa agentom iz MPlus-a i kasnije uživo intervju s menadžmentom tima. Sam intervju sa tim liderom i supervizorom nije predugo trajao i bila je opuštena ali malo neprofesionalna atmosfera. Nisam stekla neki utisak ozbiljnosti. Prva polovina je bila na engleskom a druga na srpskom. Klasična HR pitanja (reci mi nešto o sebi, zašto misliš da treba sa te zaposlimo) i nešto malo tehničkih (razlika izmedju hardware-a i software-a, razlika izmedju MAC i IP adrese itd). Relativno brz odgovor i ponuda za posao, nakon 1-2 nedelje.

Pitanja sa intervjua

  • Šta je hardware a šta software?
  • Šta je MAC,- šta IP adresa?
  • Da u radnji ne rade telefon, štampač i internet, šta je prioritet popraviti (poredjati po redosledu)?
  • Reci nešto više o sebi (radno iskustvo)
Korisno? 1
Intervju
05.03.2025
Pozitivno iskustvo

Service desk (call center)

Prihvatio/la ponudu

Intervju lak

Trajalo je 1 nedelju

Kako je izgledao proces

Jedan intervju sa dva tim lidera. Veoma opušten, prijateljski i komforan. Ponuda nakon nekoliko dana.
Korisno? 1
Iskustvo
24.02.2025
3 Ne preporučuje

Team lead

Trenutno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Kolektiv koji je sjajan, dosta dobrih ljudi zaista.

Zamerke

Kompanija se kreće u nekom mutnom smeru. Nakon Prodaje Digital Bankinga, kompanija je odlucila da ukine Cheers poene kao i da godisnje merite daje neko drugi zaposlenima a ne njihov nadređeni. Tako da ce svi dobiti flat rate povećanje. Bivsi CEO je dovukao NCRV na rub propasti, a ljudi unutar NCRV polako gube moral da rade. Posao se samo dodaje a plate su iste, bukvalno prodavac u Skroz Dobroj pekari ima vise nego Project Menadzer u NCRV-u. Firma je bez perspektive i ide trzistem kao slepi covek udarajuci stapom pa "sta nabode" uz put. Tako su naboli i DMB projekat koji je saranio 10+ timova i finansije, jer niko ne zna ko je potpisao tako los ugovor s njima. Kompanija je toliko u problemu da odredjene timove iz Srbije prebacuju na Filipine, Indiju isto, jer su jeftina radna snaga. A timove iz Amerike prebacuju u Srbiju. Sales tim iz amerike uvek sebe nagradi lepo, tako da svi imaju lepe titule i grejdove, a to sto pola stvari pogresno naruce to nije bitno. Pa tim skuplja opremu po šljivicima i livadama po mesec dana da je vrati. Kompanija je u deluziji i nema pojma sta radi, samo nesto menjaju i to na gore. Tako da bi preporucio ko god da ima ideje, samo prestane da ih daje jer ovi biraju samo najgluplje ideje.

Tehnologije

Microservices
Korisno? 20