
NCR Voyix
Iskustva
IT Help Desk / Support
Prihvatio/la ponudu
Intervju srednje težine
Online intervju
Trajalo je 4 nedelje
Kako je izgledao proces
Pitanja sa intervjua
- Šta je IP adresa
- Kako bi se ponašao u situaciji da te neko vredja preko telefona
- Šta bi uradio da te neko iz tima vredja i ponižava
- Šta je BSOD
- Da li računar može da radi bez grafičke karte
- Koje komponente su neophodne da bi računar radio
Help desk
Pozitivno
Lep ambijent, čisto i uredno, toplo, slatkiši četvrtkom, bezbedno.
Zamerke
Nema parking mesta, menza preskupa, veoma komplikovana procredura za odobravanje godišnjeg odmora, nezainteresovanost kompanije za tvoje potrebe, radiš za 5 ljudi a plaćen si za jednog, ukratko ukoliko cenite i poštujete sebe i svoj trud ne gubite vreme ovde, ovde si samo broj, roba, lako zamenljiv… Zaboravi na slobodno vreme, zaboravi na zabavu, zaboravi na sve što te čini srećnim jer ovde sve to umire. Iscrpljivanje jeftine radne snage = NCR
Helpdesk representative
Pozitivno
Plata na vreme, mogućnost uzimanja bolovanja kada ste bolesni.
Zamerke
Premala plata za ovaj posao, plata koju daju je oko 580 evra, što je premalo, od vas se očekuje da vam je jezik na nivou C1, da nemate život zbog ludačkih smena, takodje radi se i noćna smena za platu koja je samo malo iznad minimalca, veću platu imaju prodavci u buticima. Takodje jako veliki problem je parking. Mislim da je ovo jedina kompanija u Srbiji koja je napravila parking koji stoji prazan a ne dozovljava svojim zaposlenima koji su na nižim pozicijama da parkiraju auto. Katastrofa je blaga reč.
Technical support specialist II
Pozitivno
Plata je na vreme.
Zamerke
Mikromenadzment. Menadzeri utripovali da su Patrik Bejtmen. Nedostatak kolegijalnosti, timskog rada, nedostatak podrske tokom rada. Nedovoljno placen, tvoj rad se i ne primecuje, osim ukoliko nije neka zamerka. Nejasne instrukcije, obuka i treninzi prakticno ne postoje. Ambijent pun ogovaranja i smicalica. Zaobici u sirokom krugu ili najgorem slucaju kao prelazno resenje za nesto normalno.
Project Manager
Pozitivno
Sloboda u smislu niko te ne mikromenadzuje. Teško se dobija otkaz. Ako si bas budala dobićeš ga. To je mac sa dve oštrice jel ćeš onda imati u timu ljude koje daju samo 50% kapaciteta.
Zamerke
Loša povezanost senior menagment u Srbiji sa onim šta radiš za stakeholdere, mala uzana transparentnost u poslovanju. Sporo napredovanje. Dosta ljudi radi samo da im prodje vreme.
Tehnologije
Help desk representative
Pozitivno
Plata na vreme,privatno osiguranje
Zamerke
Mala plata,odnos menadžmenta prema zaposlenima ,napredovanje samo ako dobre kafe donosiš
AIM-ATM Incident Management
Pozitivno
Idalje sam na obuci koja vec traje dve nedelje i trajace jos dve. Za sada najkomplikovaniji deo su programi u kojima cemo raditi ali stvarno su svi i vise nego od pomoci a pogotovo dodeljeni trener. Svaka cast coveku kako zna da objasni. Imaju svi i strpljenja i razumevanja i osigurali su se da svi na obuci znamo da imamo uvek imamo kome da se obratimo za bilo sta. Jako transparentno i jasno. Opusteno i prijateljsko okruzenje, jedan od boljih timova. Za sada je kapacitet tima popunjen ali ako vidite u buducnosti da je otvorena pozicija preporucujem je. Relativno brzo se napreduje, ima ljudi koji primecuju vas trud i rad, cene ga i nagradjuju. Ovo cete verovatno svuda cuti ali jako jako jako zavisi iskustvo od toga u kakav cete tim upasti. Ja sam imala srece.
Zamerke
Klasika. U pitanju je korporacija gde ste samo broj sto se tice bilo koga van vaseg tima. Nocne smene su naravno minus ali i to je dodatno placeno. Samo 20 dana godisnjeg. U principu sve beneficije se dobijaju tek kada predjete na ugovor sa NCRom (kada istekne ugovor sa firmom preko koje ste se zaposlili M+,...sto je nakon oko 6 meseci). Tesko da cete upecati parking za zaposlene jer ima 400 mesta a 5000 zaposlenih. Nisu se bas pretrgli sa pocetnom platom. Morate bas da budete organizovani da bi ste uskladili i privatni zivot. Tesko je ali je moguce.
AIM-ATM Incident Management
Prihvatio/la ponudu
Intervju veoma lak
Online intervju
Trajalo je 8 nedelja
Kako je izgledao proces
Pitanja sa intervjua
- Nije bilo tehnickog intervjua
Service desk
Pozitivno
Benefiti + Kolegijalnost + Komznikacija između menadžmenta i zaposlenih ++ Fleksibilnost +++ Rad od kuće +++
Zamerke
Odnos plata sa inflacijom ------ Bonusi i uvećanje na 6-12+ meseci vrlo niski -10 Sklonost za unapređenja -- Realnost slike u vezi sa izazovima
Tehnologije
IT Help Desk / Support
Prihvatio/la ponudu
Intervju lak
Online intervju
Trajalo je 2 nedelje
Kako je izgledao proces
Pitanja sa intervjua
- Koja su iskustva?
- Opiši svoja prethodna iskustva (na engleskom).
- Koja su tvoja očekivanja?
- Da li se vidiš u ovoj kompaniji u narednih 3-5 godina?