
NCR Voyix
Iskustva
Service Desk Agent
Pozitivno
Ništa.
Zamerke
Zaposlio sam se u kompaniji NCR verujući da je reč o firmi sa dobrom reputacijom, budući da je međunarodno prisutna i široko poznata. Nažalost, vrlo brzo nakon što sam počeo da radim, shvatio sam da je realnost daleko od onoga što sam očekivao. Timovi su generalno loše organizovani, obim posla je prevelik, a tim lider često pokazuje bahato ponašanje i ne poseduju relevantno znanje za posao koji obavljaja. Menadžment je pasivan i nezainteresovan za rešavanje svakodnevnih operativnih problema. Jedan od primera neprofesionalnosti koji sam lično doživeo jeste situacija u kojoj članica menadžmenta turpija i lakira nokte usred kancelarije. Ponašanje koje smatram krajnje neprimerenim u poslovnom okruženju. Međutim, ključni razlog zbog kojeg sam odlučio da napustim kompaniju jeste činjenica da mi tokom gotovo celog prvog meseca rada zdravstvena knjižica nije bila overena, što znači da nisam bio prijavljen. Na taj način prekršeni su i zakon i ugovorne obaveze, što smatram apsolutno nedopustivim. Moja iskrena preporuka svima koji razmatraju zaposlenje u NCR-u jeste da pažljivo razmisle. Plata od 70.000 dinara, bez prijave, bez osnovnih radnih prava i bez poštovanja prema zaposlenima jednostavno nije vredna toga. Radnik se u toj firmi tretira kao potrošna roba. Često i gore.
Customer Support Agent L1
Pozitivno
Pojedine kolege.
Zamerke
Nažalost, moje iskustvo u ovoj kompaniji bilo je izrazito negativno. Nepotizam i favoritizam su svakodnevna pojava, a sve zavisi od toga u koji tim upadnete. Ja sam završio u jednom od najgorih, gde je tim lider bio krajnje neprofesionalan – često je psovao, pretio zaposlenima i hvalio se time kako je kolege slao na HR eskalaciju, nakon čega su dobijali otkaz. Obim posla je ogroman, dok je plata veoma niska – svega 70.000 dinara. Na jednom pozivu možete biti i po nekoliko sati, bez ikakve podrške. Smene su loše organizovane, a menadžment ne pokazuje nikakvu želju da se situacija popravi. Napredovanje bez veza i ulizivanja je praktično nemoguće. Timska atmosfera je loša, a većina kolega nema prethodno relevantno iskustvo, što dodatno otežava rad. Ukratko: radno okruženje je veoma toksično, uslovi su loši, a napredak i podrška skoro da ne postoje. Ne bih preporučio ovu firmu nikome ko traži zdravo i profesionalno radno mesto.
Customer support
Pozitivno
Posao nije pretezak,jedina pozitivna stvar je rad od kuce.
Zamerke
Skoro sve,organizacija smena je užasna,takođe menadzment uglavnom ne zna nista da pomogne ili se dugo čeka na odgovor dok oni pogledaju to što ne znaju i na kraju daju pogresan odgovor. Takođe daju su priotiteti zaposlenima koji uglavnom nista ne rade i imaju prekomerno prijateljski odnos sa team liderima i supervizorima,dok zaposleni koji vredno rade budu diskriminisani. Programi za rad su takođe losi. Uglavnom dosta zamerki.
Help Desk Representative L1/L2
Pozitivno
Plata leže na vreme, kancelarija je čista i moderna. Ima dosta dobrih i vrednih ljudi, koji su kolegijalni. Hibridni rad od kuće i u kancelariji.
Zamerke
Odakle da počnem. Jedina stvar koja je bitna u celoj ovoj priči je u kom timu upadnete i koji posao radite, to može da vas slomi ili napravi. Ja sam upao u veoma dobar tim gde i tu ima dosta problema koji su generalni za ovu firmu. Nepotizam je glavna stvar, ne napreduje onaj ko radi i zna najviše, već onaj ko kuva kafu najbolje, NCR je jedina firma gde možes da radiš godinama i da znaš više od tim lidera a da ne postaneš senior kolega, zato što se ovde ne postaje senior iz iskustva, nego već ostali seniori glasaju ko sledeći napreduje, tako da ako si na njihovoj lošoj strani, možes samo odma da daš otkaz. Atmosfera u kancelariji je kao na pijaci, svako priča u glas, ljudi se deru, puštaju glasnu muziku, sve dok ti moraš da obavljaš poziv sa klijentima sa slušalicama od 10$ koje jedva rade, Plata je mizerna 70k za ovaj posao i količinu posla je kriminalno, povećanje plate se bazira na merit koji je od 1%-3% na godišnjem nivou, što znači da posle godinu dana dobiješ 2h dinara povećanje, prelazak u drugi tim ti povećava platu za 20%, ako pređeš na neku poziciju koja je grejd 10 sa grejd 7 umesto 60% povećanja daju ti 20%, tako da imas manju platu od kolege koje rade isti posao kao ti, tim lideri, supervizori su svei neobrazovani, pola ljudi ne zna engleski ili kako da radi posao, i sve ovo je sa činjenicom da je moj tim dobar. NE PREPORUČUJEM.
IT Help Desk / Support
Prihvatio/la ponudu
Intervju srednje težine
Online intervju
Trajalo je 4 nedelje
Kako je izgledao proces
Pitanja sa intervjua
- Šta biste radili kad vidite BSOD?
- Šta je IP adresa?
- Čemu služi modem?
- Štampač ne radi, šta biste prvo proverili?
- Kako ste rešili neku tešku situaciju na prethodnom poslu?
Customer Support Agent
Pozitivno
Lokacija, aktivnosti, privatno osiguranje, prijava na pun iznos i plata koja ne kasni - trebalo bi da se podrazumeva, ali eto. Hibridni način rada - ako vam se posreći da upadnete u pravi tim. Stalno nešto učite - programi i procedure se menjaju redovno.
Zamerke
Prepuna ljudi koji su se samo u pravo vreme našli na pravom mestu, daleko od stručnjaka, rade po principu - sve može, ali drugi da to obavi. Napredovanje po ko zna kojoj osnovi - ortačkoj, ulizivačkoj... O konkretnom povećanju plate se sanja, povišica na kraju godine na osnovu truda ne pokrije ni troškove jedne večere.
Account Support Manager
Prihvatio/la ponudu
Intervju srednje težine
Online intervju
Trajalo je 1 nedelju
Kako je izgledao proces
Pitanja sa intervjua
- Kakko baratate engleskim jezikom?
- Da li znate sta je POS
- Da li znate sta je PT
- Da li ste ikada radili neku podrsku?
- Da li mozemo da nastavimo na engleskom jeziku?
IT Help Desk Representative II
Pozitivno
Jedino pozitivno ako se može računati je Hibridan način rada
Zamerke
Ima ih dosta Plata bedna, posla preko glave Losiji i uvlakaci idu na bolje pozicije dok bolji napustaju zbog plate 70k plata početna plata u ovom IT sektoru je smešna, ostale kompanije nude više.
Tehnologije
IT Help Desk / Support
Pozitivno
Konkretno u mom timu, menadzment je dobar, nema toliko pritisaka - kad se radi konkretno. Kad se na vreme uzimaju mejlovi, postuju procedure, ne mora covek preterano da se cima, dovoljno je samo da radi svoj posao. Menadzment izlazi u susret koliko je moguce. Mnogo vise radim od kuce, nego iz kancelarije. Mislim da sam dvaput mesecno iz kancelarije samo - opet, ovo je samo do tima, drugi timovi rade i nocne smene od 22 uvece u kancelariji. Posao ume biti zanimljiv, nema programiranja i skriptovanja, ali se moze uciti o logovima, Cisco Meraki se koristi za NW troubleshoot.
Zamerke
Konkretno u mom timu je malo teze napredovati - manji je tim. Posto je manji tim, nekad ima i manje ljudi u smeni. Godisnji bonus od 3-5% je smesan, 3-4 hiljade na platu. Osim privatnog zdravstvenog, nema nekih beneficija.
Help Desk
Pozitivno
Svi su jako ljubazni i krajnje prijatni. Uvek će izaći u susret svakome. Takodje jako pozitivna stvar jer omogućen hibridni rad 3/2