NCR d.o.o. Beograd



Linkovi


Napomena: Na ovoj stranici nalaze se javno dostupni agregirani podaci koji su objavljeni od strane nadležnih institucija i/ili koje je kompanija objavila sama o sebi. Izneti Utisci zaposlenih bilo sa intervjua bilo iz radnog iskustva predstavljaju subjektivno mišljenje njihovih autora u skladu sa članom 46. Ustava Republike Srbije i ni na koji način ne odražavaju mišljenje ili stavove sajta HelloWorld.rs. HelloWorld.rs ni na koji način ne garantuje niti utvrđuje istinitost iznetih mišljenja, niti ih moderiše.

Utisci zaposlenih o radu u IT sektoru kompanije NCR d.o.o. Beograd

  (12 utisaka)
42% zaposlenih preporučuje ovu kompaniju
1.8
beneficije

1.8
mogućnost napredovanja

2.4
balans između karijere i privatnog života

Help desk level 2


  • Nije trenutno zaposlen/a u kompaniji
  • Zaposlen na neodređeni vremenski period manje od jedne godine
  • Opšti utisak o kompaniji:

Pozitivni utisci o kompaniji
Sigurna plata
Zamerke kompaniji
Katastrofa i jeziv nepotizam, nije bitno ni šta znas, ni šta si završio, ni prethodno iskustvo, samo je bitna veza i na konju si. mozeš i sa osnovnom školom da radiš i da budes menadžer ljudima sa faxom, sve zavisi koga znaš i ko te je doveo. Usavršavnje ne postoji.
ne preporučujem
utisak postavljen: 08.09.2016.

Helpdesk lvl1


  • Trenutno zaposlen/a u kompaniji
  • Zaposlen na neodređeni vremenski period više od dve godine
  • Opšti utisak o kompaniji:

Pozitivni utisci o kompaniji
Prijavljen na punu platu, redovna isplata, atmosfera u timu
Zamerke kompaniji
Sitne stvari, nisu vredne pomena
preporučujem
utisak postavljen: 05.09.2016.

Network Support Specialist, lvl 2


  • Nije trenutno zaposlen/a u kompaniji
  • Zaposlen na neodređeni vremenski period više od jedne godine
  • Opšti utisak o kompaniji:

Pozitivni utisci o kompaniji
Redovna plata, prijavljen na pun iznos, pravilno uračunati dodaci za noćni i eventualni prekovremeni rad.
Zamerke kompaniji
Ne postoje mogućnosti napredovanja, sistem bonusa je ukinut, trud i rad se ne vrednuje. Velika fluktuacija ljudi u timovima koja onemogućava održavanje kvaliteta usluge. Jeziv nepotizam, nepostojanje menadžmenta, cela operativa je u rukama supervizora i team leadera, menadžera nisam video ni jednom za godinu dana. Supervizor u mom timu se bavio ogovaranjem i spletkarenjem i aktivno radio na trovanju međuljudskih odnosa u timu, favorizovao ljude koji su sa njim učestvovali u spletkama.
ne preporučujem
utisak postavljen: 10.07.2016.

Help Desk Level 2


  • Nije trenutno zaposlen/a u kompaniji
  • Zaposlen na određeni vremenski period više od jedne godine
  • Opšti utisak o kompaniji:

Pozitivni utisci o kompaniji
Dobra lokacija, solidan poslovni prostor, plata koja je na vreme i strogo je po zakonu obračunata. Inače, sama regrutacija je prošla brzo, ali nikakve prilike za pregovore o plati i početku radnog odnosa nema, to je što je, oni postavljaju uslove.
Zamerke kompaniji
Tu ste samo broj, nikakva napredovanja bez nekog ulagivanja postojećim menadžerima. Bili smo regrutovani za tim za specijalizovanu tehničku podršku u IT odeljenju, a onda usled nekih internih prebacivanja, prebačeni smo na L1 support. Najgore radno mesto na kojem sam bio, a verujte bio sam na lošijim radnim mestima (lošije firme, lošiji prostor, lošija plata). Džaba solidna plata, kad nema prilike da se makneš od brojke u sistemu.
ne preporučujem
utisak postavljen: 08.03.2016.

Helpdesk Support L2

Osoba nije želela da prikaže svoje lične podatke, Beograd, BHC office prostorije
prihvatio/la ponudu
Intervju lak
pozitivno iskustvo
Ceo proces je trajao 3 nedelje
Kako je izgledao proces
Prvo je bilo testiranje engleskog u Berlitzu, gde sam dobio ocenu 7. Nakon toga sam pričao sa izvesnom osobom iz Trizme koja me je malo uputila o tome čime se bavi NCR u globalu i o uslovima rada. Treći razgovor sam imao sa gospođ(ic)om iz Amerike na engleskom, nakon čega mi je i ponuđen posao.

utisak sa intervjua postavljen: 31.01.2016.
*Utisci zaposlenih predstavljaju subjektivno mišljenje njihovih autora i ne odražavaju mišljenje sajta HelloWorld.rs i njegovog tima.

NCR Corporation je američka firma koja pruža usluge koje omogućavaju preduzećima interakciju i povezivanje, kao i transakcije među svojim klijentima.

NCR je svetski tehnološki lider u pružanju visokokvalitetne i stručne podrške kompanijama raznih delatnosti, među kojima su vodeće firme iz oblasti finansija, turizma, ugostiteljstva, telekomunikacija, zabave, igara na sreću, javnog sektora i telekomunikacija. Glavni proizvod NCR-a su samouslužni kiosci, fiskalne kase, automatske govorne mašine, kontrolni sistemi, skeneri bar-kodova i poslovni potrošni materijal. Takođe pružaju usluge IT podrške. 

Sa svojim softverom, hardverom i lepezom usluga, NCR omogućava skoro 550 miliona transakcija dnevno, u vidu maloprodaje, finansija, putovanja, ugostiteljstva i telekomunikacije.

Centrala kompanije, osnovane 1884. godine, je u saveznoj američkoj državi Džordžiji, kod Duluta.

Oglasi za posao (trenutno 1 aktivan oglas)

Java Developer

Beograd

Bachelor’s Degree in Computer Science or related field, deep understanding of Software Development and Quality Assurance best practices... (pročitaj oglas)

.Net Developer

Beograd

Bachelor’s Degree in Computer Science or related field, deep understanding of Software Development and Quality Assurance best practices... (pročitaj oglas)

User Interface Designer

Beograd

Bachelor’s Degree in Computer Science or related field, deep understanding of Software Development and Quality Assurance best practices... (pročitaj oglas)

Podaci preuzeti sa sajta Agencije za privredne registre

Naziv
NCR
Adresa
Milentija Popovića 5a
Datum osnivanja
05.07.2011.
PIB
107153981
Matični broj
20764406
Poslovni naziv
NCR DOO BEOGRAD (NOVI BEOGRAD)
Delatnost kompanije
8220 Delatnost pozivnih centara
Pravna forma
Društvo sa ograničenom odgovornošću
Zakonski zastupnici
MHD Souheil Al Khany - Direktor
Vladan Živanović - Direktor
Copyright © 2016 :: Sva Prava Zadržana :: HelloWorld.rs.
Uspešno
Neuspešno urađena operacija