
Sitel SBA d.o.o. Beograd
Iskustva
Customer Service Representative
Pozitivno
Ok timska atmosfera
Zamerke
Premala plata za obim posla i kvalitet koji se trazi, nepotizam, nemogucnost napredovanja, random slobodni dani, rad u smenama, izuzetno stresan posao sa malim pauzama, meri vam se koliko ste bili u wc-u. Bezite ako imate drugi izbor.
Customer support
Pozitivno
Nema ih apsolutno, ako izuzmemo privatno zadravstveno osiguranje. Cak ni to, jer HR ohrabruje da se NE KORISTI AKO BAS NE GORI.
Zamerke
Apsolutno sve. Losa organizacija, izrabljivanje do krajnjih granica, menadzment nesposoban, neobrazovan, bahat. Plata prejadna. Radnici se tretiraju kao robovi I ne postoji ljudskost. Mozete napredovati Samo Ako ste sa nekim iz vrha u srodstvu ili Ako ste beskicmenjak.
Consumer Care and Experience Advisor
Pozitivno
Dinamican i ponekad zanimljiv posao. Dobar tim.
Zamerke
Prilicno stresan posao. Ne postoji mogucnost napredovanja. Nezadovoljavajuca plata. Fiksna plata.
Agent podrske
Pozitivno
Redovna isplata zarade i privatno zdravstveno osiguranje
Zamerke
Malo vise treba da gledaju na ljude i da postuju radnu snagu, vise poslovnosti u smislu da se ne gleda ko je sa kim dobar nego ko kakve rezultate daje i da svedu ocekivanja od ljudi na realna. Ne moze se insistirati i na kvantitetu i na visokom kvalitetu u isto vreme, jer je nerealno za taj tip posla i taj presing. Suvise visoki ciljevi i ocekivanja zadati.
Call centar agent
Pozitivno
Redovna plata
Zamerke
Sem redovne plate koja je medju najnizima za ovaj posao, ne nude nista konkretno, stalno zaposljavaju jer se niko ne zadrzava dugo osim ako nema vezu da bi mu produzili ugovor za stalno ili da bi napredovao
Customer Support Representative
Pozitivno
Pristojna kompenzacija za rad koji ne zahteva preterano visok nivo specijalizacije. Relativno uspešno organizovan workflow i postojanje prostorija za odmor.
Zamerke
Nema napredovanja,ljudi koji rade godinama imaju platu kao juniori, povremena pasivna agresija menadžmenta, rad vikendom a odmor u toku radne nedelje, što komplikuje work-life balance
Tehnologije
Customer Support Representative
Pozitivno
Redovna plata iako je premala (65 hiljada), mlada i okej ekipa na poslu (osim menadzmenta), besplatno zdravstveno posle 6 meseci
Zamerke
konstantno izrabljivanje radnika i ocajni uslovi rada,konstante provere i evaluacije, konstanta potreba da se dodje do sumanuthh kvota (KPI), zastarela oprema, ovde treba da ide samo ako nema drugih opcija, slobodni dani su nasumicni a ne vikend, nikakav balans izmedju karijere i privatnog zivota.
Tehnologije
Speech analyst
Pozitivno
Dobar tim i radno okruženje. Mogućnost fleksibilnog radnog vremena, kao i rad od kuce. Nakon 6 meseci rada se dobija privatno zdravstveno osiguranje. Takodje postoji mogućnost napredovanja i učenja raznih stvari na poslu.
Zamerke
Kako tim raste i ima vise zaposlenih, menadžeri imaju manje vremena da se posvete svakom ponaosob, ali inače, sve je korektno sa njihove strane.
Customer support agent
Pozitivno
Privatno zdravstveno osiguranje
Zamerke
Izuzetno neprofesionalan menadzment tim (The Body Shop kampanja). Velika vecina istog upada na pozicije menadzmenta na konto bracnih/prijateljskih veza (mogucnost napredovanja 0). Konstantan pritisak u toku osmo casovne smene da se obavljaju zadatci koji fizicki (manjak zaposlenih iz ocitih razloga), i tehnicki (neki zadatci jednostavno zahtevaju detaljniji pristup) nisu moguci da se obave u periodu u kom menadzment tim ocekuje, cak bih rekao da neki od menadzera i uzivaju u teranju drugih na rad (i sto je vas deo posla i sto nije). HR tim prilicno nezainteresovan da saslusa zaposlene, bar ove na nizim pozicijama.
Tehnologije
Agent korisničke podrške
Pozitivno
Redovna plata
Zamerke
Nepotizam. Mala plata. Mobing. Ogromna količina posla nesrazmerna broju zaposlenih. Nestručan menadžment.
Budi obavešten!
Zaprati kompaniju i ne propusti nove važne informacije. Dobićeš email obaveštenje kada poslodavac objavi novi oglas za posao, kada neko podeli platu, iskustvo o radu ili sa intervjua.