
Sitel SBA d.o.o. Beograd
Iskustva
Support
Prihvatio/la ponudu
Intervju lak
Online intervju
Trajalo je 4 nedelje
Kako je izgledao proces
Support
Pozitivno
Plata je redovna
Zamerke
Male plate, losa oprema, uzasan mikromenadzment
Analytics Manager
Pozitivno
Mogucnost ucenja
Zamerke
Slabiji benefiti, Nedostatak jasne strategije,
Business Analyst
Pozitivno
Hibridno zaposlenje, jako fleksibilno u skladu sa poslovnim obavezama
Zamerke
Nizak rast plate i mogucnost napredovanja
Customer support representative
Prihvatio/la ponudu
Intervju srednje težine
Online intervju
Trajalo je 3 nedelje
Kako je izgledao proces
Customer support representative
Pozitivno
Dobre kolege, dobar srednji menadžment, konstantni mitinzi za unapređenje kompanije gde su uključeni i radnici
Zamerke
Prevelika očekivanja od radnika, prestrogi golovi
Customer support representative
Pozitivno
Dobre kolege, dobar srednji menadžment, konstantni mitinzi za unapređenje kompanije gde su uključeni i radnici.
Zamerke
Prevelika očekivanja od radnika, prestrogi golovi i norme.
IT Help Desk / Support
Pozitivno
Rad od kuce.
Zamerke
CEO ocajan. QS team jos gori. Riba smrdi od glave, ali su njima agenti za sve krivi. Užasno nestrucni i neskolovani ljudi na vodecim mestima, tako je i nastao problem u kompaniji, još dok je bila Sitel, a onda bi da drugi rade probno na boljom plzicijama, pod nazivom back up.
Tehnologije
Customer support
Pozitivno
Ukoliko radite za Fiverr kampanju, uglavnom mogu da kazem da nije tako tesko kao u ostalim kampanjama. Radi se preko chata i tiketi iskljicivo, tako da vam niko ne visi nad glavom ako ste uzeli kracu pauzu da predahnete. Postoje targeti koji se moraju ispuniti, ali ih nije tesko postici i dostupni su sadrzajni dokumenti o polisama na koje se mozete osvrnuti u svakom trenutku i gde se objasnjava kako da resite situaciju.
Zamerke
Plata nije promenjena vec dugi niz godina, te se samim tim ne vrednuju radnici dovoljno, makar bonusi nisu toliko veliki, kao jedna dnevnica su ili manji, ali je dobro sto postoji mogucnost ostvarivanja bonusa.
Customer support
Pozitivno
Ne postoje. Jedino dobro je rad od kuce.
Zamerke
Zakidaju na plati, rasporedi su haoticni, menadzeri drski i ne brinu o svojim agentima. Napredovanje ne postoji i nikad nece da kazu konkretne razloge za to. Nekompetentni ljudi su na visim pozicijama. Ono sto obecaju ne ispune. Prisutan je i nepotizam. 4 godine izgubih ovde.....