
Sitel SBA d.o.o. Beograd
Iskustva
Korisnicka podrska
Pozitivno
:( nema
Zamerke
Plata nikada nije bila 64k koliko je dogovoreno. Primao sam sve - 58k, 61, ali nikada 64.000. Nazalost. Pored toga sam se trudio da budem najbolji, radim najvise - oni ne produzavaju ugovore tako da mozete slobodno da ne radite nista. To i plata su dve najvece lazi sa intervjua. Pauza je 29 minuta i 30 sekundi i ne sme da se kasni. Osim toga u ostalih 7h i 32 minuta rada moze da se ode u toalet samo kad se najavi i to 3 puta dnevno do 5 minuta. Ukupno 15. Pored toga ni za zivu glavu ne mozete u wc. Maltretiraju vas korisnici i mobing je i na poslu prisutan od strane menadzera. Napredovanja nema - sve u svemu - radi tu ako ne zelis u zivotu nikada da napredujes ni u cemu.
Helpdesk representative
Pozitivno
Nema pozitivnih utisaka.
Zamerke
Tim u kome sam se našao je najtoksičniji tim ikada. Svako pokusava da te namesti, a menadzeri su najtezi ljudi. Pored konstantnog mobinga, teraju te da prisustvujes sastancima van radnog vremena u trajanju od dva sata koja ti nisu naknadno placena u kome glavni menadzer drzi svoj monolog i pojedinacno govori o svakom clanu tima sta treba a sta ne treba da radi pred svima. Ako vec morate da izaberete ovu kompaniju izaberite sve samo ne ELC tim.
Tehnologije
Agent korisnicke podrske
Pozitivno
Dobra placena obuka, redovna isplata bedne plate
Zamerke
Vrlo los i nestrucan menadzment, u"peak-u" se ostaje po nekoliko sati duze, preveliki obim posla, nerealni zahtevi od strane menadzmenta, vrlo los odnos menadzmenta prema zaposlenima. Nikako ne preporucujem
IT Help Desk / Support
Prihvatio/la ponudu
Intervju lak
Online intervju
Trajalo je 4 nedelje
Kako je izgledao proces
Customer Support
Pozitivno
Solidna plata
Zamerke
Mogucnost napredovanja
Customer support representative
Pozitivno
Kolege su normalne, i nema telefonskih poziva, samo tiketi/chat.
Zamerke
Premala plata za standard, 2 godine nije bilo povecanja plate. Smenski rad, konstantno dodavanje novih zadataka koji se uopste ne kompenzuju ni na koji nacin.
Korisnicka podrska
Pozitivno
Ne.
Zamerke
Relano radno vreme je 16h dnevno a placa vam se samo 8 prekovremeni je obavezan po ugovoru i ne placa se. Pauze kada vam dozvole,morate da molite za iste. Privatni zivot ne postoji.
Korisnicka podrska
Pozitivno
Skoro sam krenuo da radim i od samog pocetka i tokom svakog koraka napred ljubaznost i profesionalnost kolega je na maximumu.
Zamerke
Nemam zamerki
Tehnologije
IT Help Desk / Support
Prihvatio/la ponudu
Intervju lak
Online intervju
Trajalo je 1 nedelju
Kako je izgledao proces
Pitanja sa intervjua
- Kako se nosis sa stresom?
Customer Support
Pozitivno
Dobra ekipa ljudi laka za saradnju. Odlicno mesto za pocetnike koji imaju znanje engleskog a zele da udju u industriju.
Zamerke
Plata su fiksne za sve radnike nebitno od ucinka i svakako nisu na nivou industrije.