O kompaniji
30
Iskustva
21
Plate
Poslovi
Sitel SBA d.o.o. Beograd logo

Sitel SBA d.o.o. Beograd

2.3

Iskustva

2.3 55%

Menadžment kompanije

2.2

Beneficije

2.3

Balans karijera-privatni život

2.1

Timska atmosfera

3

Zadovoljstvo projektima

2.3

Mogućnost napredovanja

1.9
Iskustvo
19.04.2023
2 Ne preporučuje

Customer Service Representative

Prethodno zaposlen/a na neodređeno 2-4 godine

Pozitivno

Ok timska atmosfera

Zamerke

Premala plata za obim posla i kvalitet koji se trazi, nepotizam, nemogucnost napredovanja, random slobodni dani, rad u smenama, izuzetno stresan posao sa malim pauzama, meri vam se koliko ste bili u wc-u. Bezite ako imate drugi izbor.

Korisno? 5
Iskustvo
04.04.2023
1 Ne preporučuje

Customer support

Trenutno zaposlen/a na neodređeno 2-4 godine

Pozitivno

Nema ih apsolutno, ako izuzmemo privatno zadravstveno osiguranje. Cak ni to, jer HR ohrabruje da se NE KORISTI AKO BAS NE GORI.

Zamerke

Apsolutno sve. Losa organizacija, izrabljivanje do krajnjih granica, menadzment nesposoban, neobrazovan, bahat. Plata prejadna. Radnici se tretiraju kao robovi I ne postoji ljudskost. Mozete napredovati Samo Ako ste sa nekim iz vrha u srodstvu ili Ako ste beskicmenjak.

Korisno? 4
Iskustvo
26.03.2023
2

Consumer Care and Experience Advisor

Trenutno zaposlen/a na neodređeno 1-2 godine

Pozitivno

Dinamican i ponekad zanimljiv posao. Dobar tim.

Zamerke

Prilicno stresan posao. Ne postoji mogucnost napredovanja. Nezadovoljavajuca plata. Fiksna plata.

Korisno? 1
Iskustvo
02.03.2023
3

Agent podrske

Prethodno zaposlen/a na neodređeno 2-4 godine

Pozitivno

Redovna isplata zarade i privatno zdravstveno osiguranje

Zamerke

Malo vise treba da gledaju na ljude i da postuju radnu snagu, vise poslovnosti u smislu da se ne gleda ko je sa kim dobar nego ko kakve rezultate daje i da svedu ocekivanja od ljudi na realna. Ne moze se insistirati i na kvantitetu i na visokom kvalitetu u isto vreme, jer je nerealno za taj tip posla i taj presing. Suvise visoki ciljevi i ocekivanja zadati.

Korisno? 2
Iskustvo
17.01.2023
2 Ne preporučuje

Call centar agent

Prethodno zaposlen/a na određeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Redovna plata

Zamerke

Sem redovne plate koja je medju najnizima za ovaj posao, ne nude nista konkretno, stalno zaposljavaju jer se niko ne zadrzava dugo osim ako nema vezu da bi mu produzili ugovor za stalno ili da bi napredovao

Korisno? 4
Iskustvo
26.12.2022
4 Preporučuje

Customer Support Representative

Prethodno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Pristojna kompenzacija za rad koji ne zahteva preterano visok nivo specijalizacije. Relativno uspešno organizovan workflow i postojanje prostorija za odmor.

Zamerke

Nema napredovanja,ljudi koji rade godinama imaju platu kao juniori, povremena pasivna agresija menadžmenta, rad vikendom a odmor u toku radne nedelje, što komplikuje work-life balance

Tehnologije

MySQL
Korisno? 2
Iskustvo
26.12.2022
Potvrđen Linkedin identitet
2 Ne preporučuje

Customer Support Representative

Prethodno zaposlen/a na neodređeno 1-2 godine

Pozitivno

Redovna plata iako je premala (65 hiljada), mlada i okej ekipa na poslu (osim menadzmenta), besplatno zdravstveno posle 6 meseci

Zamerke

konstantno izrabljivanje radnika i ocajni uslovi rada,konstante provere i evaluacije, konstanta potreba da se dodje do sumanuthh kvota (KPI), zastarela oprema, ovde treba da ide samo ako nema drugih opcija, slobodni dani su nasumicni a ne vikend, nikakav balans izmedju karijere i privatnog zivota.

Tehnologije

CRM
Korisno? 3
Iskustvo
22.12.2022
5 Preporučuje

Speech analyst

Trenutno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Dobar tim i radno okruženje. Mogućnost fleksibilnog radnog vremena, kao i rad od kuce. Nakon 6 meseci rada se dobija privatno zdravstveno osiguranje. Takodje postoji mogućnost napredovanja i učenja raznih stvari na poslu.

Zamerke

Kako tim raste i ima vise zaposlenih, menadžeri imaju manje vremena da se posvete svakom ponaosob, ali inače, sve je korektno sa njihove strane.

Korisno? 1
Iskustvo
12.12.2022
1 Ne preporučuje

Customer support agent

Trenutno zaposlen/a na neodređeno 1-2 godine

Pozitivno

Privatno zdravstveno osiguranje

Zamerke

Izuzetno neprofesionalan menadzment tim (The Body Shop kampanja). Velika vecina istog upada na pozicije menadzmenta na konto bracnih/prijateljskih veza (mogucnost napredovanja 0). Konstantan pritisak u toku osmo casovne smene da se obavljaju zadatci koji fizicki (manjak zaposlenih iz ocitih razloga), i tehnicki (neki zadatci jednostavno zahtevaju detaljniji pristup) nisu moguci da se obave u periodu u kom menadzment tim ocekuje, cak bih rekao da neki od menadzera i uzivaju u teranju drugih na rad (i sto je vas deo posla i sto nije). HR tim prilicno nezainteresovan da saslusa zaposlene, bar ove na nizim pozicijama.

Tehnologije

Windows
Korisno? 6
Iskustvo
02.12.2022
1

Agent korisničke podrške

Trenutno zaposlen/a na neodređeno 2-4 godine

Pozitivno

Redovna plata

Zamerke

Nepotizam. Mala plata. Mobing. Ogromna količina posla nesrazmerna broju zaposlenih. Nestručan menadžment.

Korisno? 1