O kompaniji
30
Iskustva
21
Plate
Poslovi
Sitel SBA d.o.o. Beograd logo

Sitel SBA d.o.o. Beograd

2.3

Iskustva

2.3 55%

Menadžment kompanije

2.2

Beneficije

2.3

Balans karijera-privatni život

2.1

Timska atmosfera

3

Zadovoljstvo projektima

2.3

Mogućnost napredovanja

1.9
Iskustvo
23.11.2022
3

Technical Support Specialist

Trenutno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Rad od kuce Godisnji odmor Privatno zdravstveno osiguranje Prijatne kolege Oprema za rad

Zamerke

Nedovoljan broj radnika Kolicina posla Menadzment Nejasan put napredovanja

Tehnologije

Windows Google Chrome Office
Korisno? 0
Iskustvo
06.08.2022
3

Technical Support Engineer

Trenutno zaposlen/a na neodređeno 1-2 godine

Pozitivno

Stabilna internacionalna kompanija sa velikim klijentima koji posluju na svetskom trzistu. Servisni centar okrenut ka pruzanju podrske krajnjim korisnicima. Timovi su organizovani po klijentima ima i vecih i manjih. Uglavnom su mladi ljudi i dinamicna je atmosfera. Mogucnost napredovanja na tim lidersku poziciju. Postoji dug proces detaljne obuke za nove zaposlene. Kolege su uglavnom otvorene i dostupne za saradnju i podrsku u nepredvidjenim situacijama. Od benefita nude fitpass, privatno zdravstveno, povremeni bonus u zavisnosti od poslovanja. Uvecanje plate na godisnjem nivou. Rad od kuce.

Zamerke

Stresan posao i zahtevan. Korisnici mogu biti naporni i teski za saradnju. Potrebno je jako dobro vladati engleskim jezikom jer korisnici pricaju mnogo razlicitih naglasaka i dijalekata. Posao vremenom postaje monoton pa nije za duze staze. Plvremeno je potrebno raditi prekovremeno. Razlicite smene koje nekad obuhvataju i vikend.

Tehnologije

MySQL IP Telephony Jira Windows
Korisno? 2
Arhiva | Iskustvo
07.06.2022
3 Ne preporučuje

Customer support

Prethodno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Mogućnost rada od kuće. Redovna plata.

Zamerke

Radila sam za The Body Shop kampanju za Britansko tržište. Svako je imao pravo na pola sata pauze za ručak i 15 min male pauze. Za svo ostalo vreme od nas se očekivalo da sve vreme uzimamo pozive. Nije bilo prava na pauzu izmedju poziva, sem ako se ne uključimo da koristimo pauzu od 15 min koja se odbrojavala u sekund. Tim je bio užasno neorganizovan, dešavalo se da se jednostavno niko ne odaziva na pozive kad je agent na liniji i treba mu potvrda nekog nadređenog. Plata je bila mala u odnosu na obim posla koji se zahtevao.

Korisno? 11
Arhiva | Iskustvo
07.06.2022
1 Ne preporučuje

Customer support

Prethodno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Redovna isplata.

Zamerke

Tehnicki slaba oprema koja neomogucava stabilan rad. Losa organizacija unutar firme koja ne doprinosi sveukupnom napretku u firmi, kao i svakodnevnoj komunikaciji. Kratke pauze tokom radnog vremena tokom kojim ponekad moras biti dostupan. Slabe plate. Nikakva podrska od strane nadleznih u ekstremnim slucajevima sa klijentima.

Korisno? 7
Arhiva | Intervju
03.06.2022
Pozitivno iskustvo

customer support representative

Prihvatio/la ponudu

Intervju srednje težine

Trajalo je 4 nedelje

Kako je izgledao proces

Nakon prijavljivanja je proslo oko 3 nedelje dok nisam dobila prvi telefonski poziv. Deo razgovora je bio informativnig karaktera (objasnjenje sta pozicija za koju konkurisem ustvari jeste a sta nije, objasnjenje o smenama) i pitanje koliki je minimum plate za koju bi ja radila taj posao. Sl. deo intervjua je izvrsen na engleskom jeziku, s obzirom da pozicija za koju konkurisem zahteva komunikaciju na engleskom. Deo razgovora je bio o prethodnom radnom iskustvu a deo je bio odgovor na pitanje o motivima za prijavljivanje za tu poziciju. Nakon toga je zakazan online video intervju na engleskom jeziku.

Pitanja sa intervjua

  • Kako vidite sebe u ovom poslu i kako bi ste resili problem/poteskocu koji bi ste imalli sa korisnikom? U kojim situacijama biste se obratili nadredjenom za pomoc?
Korisno? 0
Arhiva | Iskustvo
26.05.2022
Potvrđen Linkedin identitet
4 Preporučuje

customer support representative

Trenutno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Razgovor za posao i cela organizacia protekla bas onako kao st je u informativnom mail-u objasnjeno. osoblje Hr-a veoma pozitivno, prijateljski i ljubazno nastrojeno.

Zamerke

Suvise visok target koji retko koji zaposleni moze da ispuni u potpunosti. Vise se tezi kolicini odradjenih tiketa nego kvalitetu iako se se sve vreme prividno insistira i na kvalitetu. Naravno da zbog obima posla i pravila odredjene kompanije nije moguce ispuniti oba u potpunosti.

Korisno? 1
Arhiva | Intervju
13.05.2022

Podrška

Odbio/la ponudu

Kako je izgledao proces

CV, pa poziv od veoma čudnog, depresivnog i arogantnog mladog čoveka, koji uopšte nije odgovarao na pitanja, već bi veoma čudno samo ponavljao šta je hteo da kaže. Plate su jadne, pogotovo za deficitarno zanimanje, da ove pohvale nemaju veze s realnošću.
Korisno? 9
Arhiva | Iskustvo
02.03.2022
4 Preporučuje

Customer Support Agent

Trenutno zaposlen/a na neodređeno 1-2 godine

Pozitivno

Razvoj socijalnih vestina, ucenje o novim tehnologijama i razvoju blockchain i crypto tehnologije,jako dobra plata za standarde Juzne Srbije

Zamerke

Previse prijateljskih veza u promocijama na vise pozicije, sto utice na stagnaciju ostalih ljudi

Korisno? 3
Arhiva | Iskustvo
16.02.2022
5 Preporučuje

Customer support

Trenutno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Dobar kolektiv i menadzment

Zamerke

Povremeno ostajanje prekovremeno

Korisno? 1
Arhiva | Iskustvo
24.07.2018
1 Preporučuje

Technical Support Agent

Trenutno zaposlen/a na neodređeno 4-7 godina

Pozitivno

Pozitivna radna atmosfera, sjajne kolege.

Zamerke

Nemogućnost napredovanja, plata ne raste.

Korisno? 26