O kompaniji
58
Iskustva
28
Plate
Poslovi
Yettel d.o.o. Beograd logo

Yettel d.o.o. Beograd

3.5

Iskustva

3.5 76%

Menadžment kompanije

3.3

Beneficije

3.5

Balans karijera-privatni život

3.7

Timska atmosfera

4.1

Zadovoljstvo projektima

3.4

Mogućnost napredovanja

3.1
Intervju
08.06.2023
Pozitivno iskustvo

Agent kontakt centra

Prihvatio/la ponudu

Online intervju

Kako je izgledao proces

Nakon slanja CV-ja, posli su mi da popunim kratak test. Nakon par nedelja, zakazali su mi prvi razgovor online. Atmosfera je bila opustena. Nakon toga, imala sam jos jedan online razgovor.
Korisno? 2
Iskustvo
05.06.2023
3 Ne preporučuje

Project Manager

Prethodno zaposlen/a na neodređeno 2-4 godine

Pozitivno

Postoji ogroman broj profesionalaca od kojih može mnogo da se nauči. Odlično je mesto za kaljenje jer postoji pritisak, postoje razni faktori koje treba prevazići. S te strane mogu da preporučim. Balans poslovnog i privatnog života je uvek bio savršen.

Zamerke

Mnogo toga se svodi na to koga poznaješ, ko ti je kum, s kim piješ kafu i sl. Meni je taj nivo politike previše, tako da opšti utisak ide na stranu da ne bih preporučio.

Korisno? 7
Intervju
30.05.2023
Pozitivno iskustvo

kontakt centar

Prihvatio/la ponudu

Intervju veoma lak

Online intervju

Trajalo je 4 nedelje

Kako je izgledao proces

Posle.poslatog CV, i online forme testova. Javili su se posle 2 nedelje, da zakazu intervju. Sam intervju je bio prijatan.
Korisno? 4
Iskustvo
29.05.2023
1 Ne preporučuje

agent kontakt centra

Trenutno zaposlen/a na određeno Manje od jedne godine

Pozitivno

2x regres

Zamerke

Lose rukovodjenje hipernet sektora, tim lideri koji su bez iskustva i znanja u radu sto svojih zaduzenja sto sektora u kom su tim lideri. Konstatno slihtanje par kolega, i njihovo proguravanje za napredak. Losa obuka, gde ti kao nov u tom svetu jedva stignes da se pohvatas. Kopanija se nije ni potrudila da obezbedi servise za postizanje kpi, a to je normalan rad aplikacije i box uredjaja. Pretnje otkazom, jer tim lider ne ume drukcije da razgovara. Odmor uzimas kad tim lideru i firmi odgovara, feedback i timski sastanci sluze za sprdanje, a ne za konkretne stvari. Mozda je u ostalim sektorima super, ali u televiziji i internetu je rasulo. Spolja gladac iznutra jadac, to je pravi opis.

Korisno? 21
Iskustvo
04.05.2023
1

Customer support representative

Trenutno zaposlen/a na neodređeno 1-2 godine

Pozitivno

Regres 2 puta godisnje

Zamerke

Svakodnevni pritisci na zaposlene, losa organizacija, sve se radi stihijski, morate da radite za praznike, godisnji odmor ne moze da se koristi kada vi zelite i kada vam treba negi kada lider kaze da moze, pretnje otkazom, svakog dana vam pokazuju da ste potrosna roba i lako zamenjivi, obuka je losa, cesto dolaze novi ljudi jer stariji odlaze zbog stresa, niska plata u odnosu na obim posla.

Korisno? 20
Intervju
28.04.2023
Negativno iskustvo

Software Developer internship

Bez ponude za posao

Intervju srednje težine

Kako je izgledao proces

Kandidati se prijave na oglas i dobiju mejl sa zakazanim terminom za test koji rade u firmi. Test sadrži razne oblasti - java,sql,linux, JS/html/css/php. Radi se na papiru i traje oko sat i po vremena. Kažu da će rezultate javiti za 2 nedelje, ali nakon skoro 4 pune nedelje nema nikakvih informacija. Nakon toga bi trebalo da postoji HR intervju i još neka vrsta tehničkog, ali o tome nemam detaljnijih informacija. U suštini mogao bi ceo proces biti profesionalniji tako da se samo vreme kandidata ispoštuje. Makar da postoji neki generički mejl da ljudi znaju da nisu ispunili željene kriterijume.
Korisno? 2
Iskustvo
23.03.2023
3 Ne preporučuje

Agent call centra

Prethodno zaposlen/a na neodređeno 1-2 godine

Pozitivno

Redovna plata, 25 dana odmora, iskusne kolege su spremne da pomognu

Zamerke

Stalno podizanje targeta (koji su nerealno veliki) i obaveza. Pretnje sankcijama i otkazima. Stalno menjaju radnike, mnogo neiskusnih kolega što dovodi do dosta grešaka u radu i nezadovoljstva korisnika. Ugovori su na 3 meseca da bi vas držali u šaci. Povlače loše kompanijske poteze pa radnici koji su u direktnoj komunikaciji sa korisnicima najviše ispaštaju. Loša komunikacija između sektora. Menadzere zanimaju samo rezultati, vi ste nebitni i lako zamenjivi, ne cene iskustvo i rad, ne dobijate feedback, ne slušaju, često nestručni za poziciju koju obavljaju. Micromanaging i mobing, praćenje targeta iz sata u sat i pritisci.

Korisno? 27
Intervju
03.03.2023
Negativno iskustvo

Junior Software developer

Odbio/la ponudu

Kako je izgledao proces

3 kruga intervjua. Prvi je sa HRom generalni intervju, pa ide zadatak i na kraju tehnički intervju. Prijatno iskustvo ali mi se nisu svideli uslovi.
Korisno? 1
Intervju
01.03.2023

Software Developer

Prihvatio/la ponudu

Intervju srednje težine

Online intervju

Trajalo je 2 nedelje

Kako je izgledao proces

Prvi krug HR, drugi krug kratak projekat, 3 krug razgovor sa menadzerom, jako prijatno sam se osecao u svik krugovima selekcije.
Korisno? 1
Intervju
01.03.2023
Pozitivno iskustvo

Software Developer

Prihvatio/la ponudu

Intervju srednje težine

Online intervju

Trajalo je 2 nedelje

Kako je izgledao proces

Prvi krug HR, drugi krug kratak projekat, 3 krug razgovor sa menadzerom, jako prijatno sam se osecao u svik krugovima selekcije.
Korisno? 0