Trizma d.o.o.

Utisci zaposlenih o radu u IT sektoru kompanije Trizma d.o.o.

  (2 utiska)
50% zaposlenih preporučuje ovu kompaniju
3.5
beneficije

2
mogućnost napredovanja

4
balans između karijere i privatnog života

Network Support Specialist

potvrđen LinkedIn profil

  • Nije trenutno zaposlen/a u kompaniji
  • Zaposlen na određeni vremenski period manje od jedne godine
  • Opšti utisak o kompaniji:

Pozitivni utisci o kompaniji
Trizma ustupa radnu snagu dobroj kompaniji sa kojom ima dugogodišnju saradnju i u tom pogledu je sve sasvim ok i korektno. Radi se paralelno sa ljudima iz kompanije sa istim opterećenjem ali i benefitima. Redovna isplata svakog 10. u mesecu za prethodni mesec, prijava od prvog dana na pun iznos plate, jako korektan odnos sa Trizminom kadrovskom službom koja je u suštini, pored poslovođe jedini kontakt tokom rada. Postoji mogućnost konverzije ugovora sa Trizme na kompaniju nakon određenog vremena.
Zamerke kompaniji
Plaća se samo gradski prevoz za teritoriju Beograda ali ne i međugradski prevoz što je otežavajuće za zaposlene iz unutrašnjosti. Nema obezbeđenog parking prostora za zaposlene.
preporučujem
utisak postavljen: 15.09.2017.

Postoji 10 vrsta IT-evaca.

Oni koji mogu ući u altTab bazu i oni koji ne razumeju ovu foru.

Koji si ti?

Network Support Specialist

Osoba nije želela da prikaže svoje lične podatke, Novi Beograd
prihvatio/la ponudu
Intervju srednje težine
pozitivno iskustvo
Ceo proces je trajao 3 nedelje
Kako je izgledao proces
Prvi korak selekcije je testiranje Engleskog jezika u jednoj stranoj školi. Drugi deo selekcije se radi u kompaniji sa kojom Trizma ima ugovor o ustupanju radne snage. Tu se istog dana, obavlja intervju sa kadrovskom službom Trizme i nakon toga stručni intervju sa rukovodiocem službe u toj kompaniji. Treći korak je obaveštavanje o prijemu nakon nekoliko dana i dobijanje poslovne ponude. To je cela procedura.

utisak sa intervjua postavljen: 15.09.2017.

HELP DESK - ENGLISH

Osoba nije želela da prikaže svoje lične podatke, Beograd
bez ponude za posao
Intervju srednje težine
negativno iskustvo
Ceo proces je trajao 1 nedelju
Kako je izgledao proces
Prvi krug usmeni razgovor, sutradan testiranje tehničkih stvari i posle toga razgovor s Team Leader-ima koji su dosta neozbiljni i ne znaju šta hoće. Feedback 0

utisak sa intervjua postavljen: 28.12.2016.

System Software Support Engineer


  • Nije trenutno zaposlen/a u kompaniji
  • Zaposlen na određeni vremenski period manje od jedne godine
  • Opšti utisak o kompaniji:

Pozitivni utisci o kompaniji
Dobri uslovi za rad, redovne plate, plaćen prekovremeni rad.
Zamerke kompaniji
Napreduju uglavnom najnesposobniji ljudi, plate se često pogrešno obračunavaju pa morate sami da podnosite zamerke i tražite da vam isplate novac koji ste zaradili, kultura većine zaposlenih je ispod svakog nivoa.
ne preporučujem
utisak postavljen: 23.02.2016.
*Utisci zaposlenih predstavljaju subjektivno mišljenje njihovih autora i ne odražavaju mišljenje sajta HelloWorld.rs i njegovog tima.


Napomena: Na ovoj stranici nalaze se javno dostupni agregirani podaci koji su objavljeni od strane nadležnih institucija i/ili koje je kompanija objavila sama o sebi. Izneti Utisci zaposlenih bilo sa intervjua bilo iz radnog iskustva predstavljaju subjektivno mišljenje njihovih autora u skladu sa članom 46. Ustava Republike Srbije i ni na koji način ne odražavaju mišljenje ili stavove sajta HelloWorld.rs. HelloWorld.rs ni na koji način ne garantuje niti utvrđuje istinitost iznetih mišljenja, niti ih moderiše.

Trizma Smart Sourcing je vodeća BPTO kompanija u Srbiji. Svojim kvalitetnim uslugama i fleksibilnim pristupom, Trizma se razvija na tržištu kao kompanija koja je pouzdan partner svojim klijentima, prepoznatljiva po kvalitetu usluga. Misija im je da na brz, jednostavan i inovativan način podrže klijente da unaprede svoje poslovanje korišćenjem njihovih usluga. Trizma je osnovana 2002. godine kao prvi samostalan call centar u Srbiji, koji je, radeći sa bankama, osiguravajućim društvima, vladinim organizacijama, maloprodajnim objektima, bio fokusiran na što efikasnije vođenje njihovih kontakata sa najboljim kvalitetom komunikacije. Od pionira industrije Kontakt centra u Srbiji Trizma se razvila u kompaniju koja trenutno opslužuje 40 klijenata sa 3 kontinenta, 24 sata na dan, koristeći 14 jezika. Postali su kontakt centar sposoban da kontaktira 4 korisnika u sekundi ili da kontaktira čitavu populaciju Srbije za 4 meseca.

Oglasi za posao (trenutno 5 aktivnih oglasa)

Technical Support Specialist – Indonesian (Bahasa) language

Beograd

Trizma d.o.o.: Technical Support Specialist – Indonesian (Bahasa) language. Communication skills both written and verbal in Indonesian (Bahasa) and English is required... (pročitaj oglas)

Remote Customer Engineer - German language

Beograd

Trizma d.o.o.: Remote Customer Engineer - German language. Fluently in speaking and writing of German language... (pročitaj oglas)

Help Desk Specialist - English language

Beograd

Trizma d.o.o.: Help Desk Specialist - English language. Technical degree in Computer science or higher level of IT knowledge with related experience in some of these fields... (pročitaj oglas)

Technical Support Specialist - Chinese (Mandarin) language

Beograd

Communication skills both written and verbal in Chinese (Mandarin) and English is required. Minimum 2+ years POS support experience, restaurant industry preferred... (pročitaj oglas)

Java Engineer

Beograd

2+ years of experience using Java and the Spring Framework including Spring boot... (pročitaj oglas)

Technical Support Specialist - Indonesian (Bahasa) language

Beograd

Communication skills both written and verbal in Indonesian (Bahasa) and English is required. Minimum 2+ years POS support experience, restaurant industry preferred... (pročitaj oglas)

Service Design Analyst – Services Technology Team

Beograd

Trizma d.o.o.: Service Design Analyst – Services Technology Team. BS/BA in Management Information Systems, Computer Information Systems or equivalent degree or business related to experience with technical background... (pročitaj oglas)

Network Support Specialist II

Beograd

Trizma d.o.o.: Network Support Specialist II. Fluently in speaking and writing of English language (additional language is a plus)... (pročitaj oglas)

SW Support Specialist

Belgrade

Associates or Bachelor’s degree in IT or equivalent experience in a related field required. POS deployment and/or support of non-POS Systems. Prefer 2 or more years of experience in hardware and software troubleshooting... (pročitaj oglas)

Senior BI Analyst

Beograd

Bachelor’s Degree (in business, management, accounting, economics, statistics, information science or similar). 3-5 years of related experience required... (pročitaj oglas)

Help Desk Specialist German language

Beograd

Trizma d.o.o.: Help Desk Specialist German language. Fluently in speaking and writing of German and English language... (pročitaj oglas)

Front-End Developer

Beograd

Excellent knowledge and experience in Angular 2+. Proven work experience as a Front-end developer. Excellent knowledge of HTML, CSS, JavaScript, jQuery, etc. (pročitaj oglas)

Network Support Specialist I

Beograd

Position provides the first level of remote monitoring and management to growing base of global customers’ network equipment and IT systems... (pročitaj oglas)

Podaci preuzeti sa sajta Agencije za privredne registre

Naziv
Trizma
Adresa
Tošin Bunar 272, 11000 Beograd
Datum osnivanja
15.07.2002.
PIB
100570824
Matični broj
17409042
Poslovni naziv
DRUŠTVO ZA PRUŽANJE USLUGA TRIZMA DOO, BEOGRAD - NOVI BEOGRAD
Delatnost kompanije
Konsulantske aktivnosti u vezi s poslovanjem i ostalim upravljanjem
Pravna forma
Društvo sa ograničenom odgovornošću
Zakonski zastupnici
Marko Kovačević - Direktor
Dragica Bojanić - Direktor
Željko Rosić - Direktor

Iz pera poslodavca čitajte o novostima i trendovima na domaćem IT tržištu

Kompaniji je nestalo mastila :)
Copyright © 2018 :: Sva Prava Zadržana :: HelloWorld.rs.
Novo na IT Insajderu - pitanja sa intervjua x
Uspešno
Neuspešno urađena operacija