Utisci zaposlenih o radu u IT sektoru kompanije Trizma d.o.o.
Help Desk Specialist - English
Pozvan sam na razgovor preko Google Meet-a sa još dvojicom kandidata koji su se prijavili za ovu istu poziciju. Intervju su održale dve predstavnice iz ove firme. Nakon što su nam se predstavile i rekle neke osnovne stvari o firmi kao i NCR-u, onda je na vreme došao razgovor. Razgovor je bio zamišljen da bude u formi diskusije i uglavnom su nam postavljali pitanja koja se odnose na našu ličnost kako bi videli način na koji razmišljamo i donosimo odluke u određenim situacijama. Nakon što smo obavili ovaj deo gde je svako imao priliku da kaže šta misli, onda su nam malo bliže predstavili same uslove firme (ugovor, smene, ostale pozicije, dalji tok procesa itd.). Rekli su da ćemo odgovore dobiti tokom nedelje gde ćemo znati da li smo prošli na sledeći tj. finalni krug razgovora. Međutim, odgovor nisam dobio čak ni mesec dana od predviđenog roka. Nakon ovoga, bilo mi je jasno da od te pozicije nema ništa. Ispali su krajnje neodgovorni i neobazrivi prema kandidatima. Stoga, ne savetujem da aplicirate u ovoj firmi iako su na razgovoru izgledali kao da su profesionalni.

27 osoba prati ovu kompaniju
Trizma Smart Sourcing je vodeća BPTO kompanija u Srbiji. Svojim kvalitetnim uslugama i fleksibilnim pristupom, Trizma se razvija na tržištu kao kompanija koja je pouzdan partner svojim klijentima, prepoznatljiva po kvalitetu usluga. Misija im je da na brz, jednostavan i inovativan način podrže klijente da unaprede svoje poslovanje korišćenjem njihovih usluga. Trizma je osnovana 2002. godine kao prvi samostalan call centar u Srbiji, koji je, radeći sa bankama, osiguravajućim društvima, vladinim organizacijama, maloprodajnim objektima, bio fokusiran na što efikasnije vođenje njihovih kontakata sa najboljim kvalitetom komunikacije. Od pionira industrije Kontakt centra u Srbiji Trizma se razvila u kompaniju koja trenutno opslužuje 40 klijenata sa 3 kontinenta, 24 sata na dan, koristeći 14 jezika. Postali su kontakt centar sposoban da kontaktira 4 korisnika u sekundi ili da kontaktira čitavu populaciju Srbije za 4 meseca.
Oglasi za posao (trenutno 2 aktivna oglasa)
Help Desk Specialist - English language
Technical consultant - French language
Help Desk Specialist - German language
Help Desk Specialist - French Language
Help Desk Specialist - Spanish Language
Help Desk Specialist - English language
Help Desk Specialist - Spanish Language
Help Desk Specialist - French Language
Help Desk Specialist - French language
Help Desk Specialist - Dutch language
BI/Big Data Developer
Help Desk Specialist - French language
Help Desk Specialist - English language
Technical Support Specialist II
Technical Support Specialist - English language
Technical Support Specialist II - English language
SW DevOps Engineer I
Remote Customer Engineer German language
Deployment Specialist
Data Center Support Specialist
Network Support Specialist - Level 1
Podaci preuzeti sa sajta Agencije za privredne registre
Dragica Bojanić - Direktor
Željko Rosić - Direktor