X
X
Komuniciraj sa kompanijom
Zorana Stracenski
Recruiter
X
Komuniciraj sa kompanijom
Zorana Stracenski
Recruiter
0
0.jpg

Upoznaj kompaniju

Ubisoft

Učitavam video galeriju

Ubisoft Belgrade je jedan od Ubisoft studija širom sveta koji se bavi razvojem AAA video igara. U ovom studiju trenutno radimo na razvoju kako PC tako i konzolnih verzija tri velika naslova - Ghost Recon, Steep i Rainbow Six: Quarantine. Budući da naš tim sačinjavaju mladi, entuzijastični ljudi željni znanja, kontinirano se trudimo da rastao i povećavamo našu ekspertizu, sa ciljem da u Beograd dovedemo još zanimljivije projekte i mandate.


Balkanska 44, Beograd

O nama

Mi smo Ubisoft Belgrade i naša priča počinje pre tri godine, kada smo u Novembru 2016 godine odlučili da dođemo u Srbiju i otvorimo naš prvi studio. To je u početku bila prava startup priča, nas 10-ak programera, strastvenih gejmera, u malom stanu u centru Beograda. Kako je vreme prolazilo, i kako je HQ sticao sve više poverenja u naše sposobnosti, tim se širio i mi smo se selili sa jedne lokacije na drugu, kako nam je bio potreban veći prostor. Sada je naš tim već dosta velik i broji oko 130 članova, među kojima su ne samo programeri, nego i level i UI artisti, game i level dizajneri i development testeri. Iz svih ovih razloga pronašli smo stalnu lokaciju, na kojoj ćemo moći da se zadržimo naredih par godina, rastemo dalje i radimo na sve zanimljivijim projektima. Sada nas možete naći u Balkanskoj 44, gde smo u okviru šestospratne zgrade u industrial fazonu stvorili sve što nam je potrebno. Tri velike terase na krovu za uživanje na suncu, game corner-e sa različitim konzolama, stonim fudbalom i tenisom, kao i privatnu teretanu koju koristimo kada nam je potrebno da se razmrdamo od sedenja za kompom.

U ovom studiju, naš tim trenutno radi na tri velika naslova - Ghost Recon, Steep i Rainbow Six: Quarantine. Svaki od ovih projekata je jako velik, zbog čega na njihovom stvaranju radi između 200 i 500 članova produkcije iz najrazličitijih Ubisoft studija širom sveta, što nama daje priliku za svakodnevnu saradnju sa internacionalnim gejming ekspertima i širenje naše ekspertize. Na Ghost Recon-u i Steep-u u saradnji sa drugim studijima radimo na razvoju kako konozlnih, tako i PC verzije igre, dok smo na Steep-u postali čak i lead site za celokupnu PC adaptaciju! Kada je Rainbow Six u pitanju, u ovom trenutku doprinosimo sa art strane priče. Naravno, ovo je samo početak. Budući da naš tim sačinjavaju mladi, entuzijastični ljudi željni znanja, kontinirano se trudimo da rastao i povećavamo našu ekspertizu, sa ciljem da u Beograd dovedemo još zanimljivije projekte i mandate.

Zaista je kul svaki dan kretati na posao, znajući da ćemo dan provesti zajedno sa prijateljima stvarajući nešto što igraju milioni gejmera širom sveta, a naravno i mi sami. Po našem mišljenju to je upravo ono što nas razlikuje od drugih IT kompanija – velika strast prema onome na čemu radimo, i opuštena i prijateljska atmosfera u kojoj se zajednički trudimo da ostvarimo naš cilj. Ako vam se ovo čini kao nešto čega biste i vi želeli da budete deo, ping us, uvek smo raspoloženi za prihvatanje novih ljudi u naš tim.

Do tada GG everyone!

Tech stack

C++ Jira

Beneficije

SVEŽE VOĆE SVAKE NEDELJE PRIVATNO ZDRAVSTVENO OSIGURANJE UBISOFT GOODIES PRISTUP GEJMING KONZOLAMA RAD NA INOVATIVNIM PROJEKTIMA I KORIŠĆENJE NOVIH TEHNOLOGIJA PLAĆEN PREKOVREMENI RAD DODATNI SLOBODNI DANI KLIZNO RADNO VREME LEŽERNO OBLAČENJE TIM BILDINZI POSLOVNA PUTOVANJA

Naši ljudi

bosko.png

Boško Šejnjanović

Development Tester

Ubisoft kompaniji sam se pridružio u avgustu 2018. godine, na preporuku svog najboljeg druga. I sada posle skoro godinu dana rada mogu reći da mi je to jedna od najboljih stvari koja mi se desila u životu. Iako sam se kroz školovanje opredelio za neki drugi pravac, ljubav prema gaming industriji nikad nije prestajala. Dobio sam priliku da sarađujem sa ljudima širom Evrope i sveta zahvaljujući svojoj poziciji. Ekipa u kompaniji je mlada, željna učenja i dokazivanja, uvek tu kada vam treba pomoć ili sugestija. Biti deo jednog takvog tima za mene znači mnogo, i nadam se da ćemo jos dugo sarađivati i raditi. Dolaskom u Ubisoft nisam znao šta da očekujem, ni slutio nisam da cu tu steci nove prijatelje.
vladimir.png

Vladimir Nikić

Game Designer

U Ubisoft sam stigao pre godinu i 6 meseci i od tada radim kao Game Designer. Na početku sam bio vrlo nervozan jer je ovo bilo jedno sasvim novo iskustvo za mene, imajući posebno u vidu da je Ubisoft firma u kojoj radi više od 17 000 zaposlenih po celom svetu. No, vrlo brzo se ispostavilo da je raznolikost i broj ljudi u Ubisoftu zapravo jedna od najvećih prednosti ove kompanije, jer smo uvek u prilici da naučimo nešto novo ili podelimo znanje sa ljudima koji dele našu strast prema ovoj industriji širom planete. Ono što me je takođe prijatno iznenadilo je i činjenica da su pred nama uvek novi izazovi i zadaci koji nam daju šansu da usavršavamo svoje znanje kao i da radimo na raznim delovima projekta ili čak i na potpuno novim projektima. Ipak mnogi od tih izazova i zadataka bi bili nepremostivi da nije odlične atmosfere i tima u samom Beogradskom studiju, gde su ljudi uvek spremni da vas saslušaju i pomognu, kako biste uspeli da završite vaše zadatke na način koji će ispuniti i vaše lične ciljeve, ali i ciljeve samog projekta.
dejan.png

Dejan Samac

Level Artist

Pre 10 meseci, kada sam počeo da radim u Ubisoft-u kao Level Artist, skeptici su mi rekli: “to je velika korporacija, lepše je raditi u manjim kolektivima”. Moram priznati da sam i ja mislio da ću naići na hladnu atmosferu, ali ubrzo sam promenio mišljenje. Upravo najveća snaga Ubisoft-a jesu međuljudski odnosi i stavljanje akcenta na pozitivna atmosfera. Kao rezultat toga su zadovoljni članovi tima i mnogo uspešnih projekata iza beogradskog studija. Moj tim i ja trenutno radimo na igri The Crew 2, dok se u studiju radilo još na igrama Tom Clancy’s Ghost Recon: Breakpoint i Wildlands i Steep. Velika prednost je svakodnevna komunikacija, saradnja i putovanje u inostrane studije širom sveta. Ubisoft je jedina kompanija u Srbiji gde možete skupiti ogromno iskustvo na polju pravljenja AAA igara, a da vam pritom svaki radni dan ne predstavlja obavezu već zadovoljstvo.

Iz našeg pera

Life @Ubi

Life @Ubi

Jedno od najčešćih pitanja koje dobijamo od kandidata na intervjuima svakako jeste – Zašto mi volimo da radimo baš u Ubisoft-u? (više)

Proces Selekcije

Poslovi

1 / 7

C# Game Developer

Beograd  • Rok: 18.12.2019

Professional experience in making games in C# and Unity. Advanced English language skills. Desire to learn C++. Passion for video games... (pročitaj oglas)

Junior C++ Programmer

Beograd  • Rok: 27.11.2019

Solid C++ programming skills. Passion for a career in the games industry. Desire and curiosity to learn and improve constantly... (pročitaj oglas)

Lead Programmer

Beograd  • Rok: 27.11.2019

5+ years’ experience of programming (C/C++ will be considered an advantage). Relevant experience as a team lead... (pročitaj oglas)

C++ Programmer

Beograd  • Rok: 27.11.2019

Good knowledge of C++ programming. Knowledge of C# programming is a big plus. Identify development needs in our industry. Fluent in English... (pročitaj oglas)

Engine Programmer

Beograd

Good knowledge of C++ programming. Knowledge of C# programming is a big plus. Minimum 3 years’ experience in software programming (ideally in gamedev) or other relevant experience. Identify development needs in our industry... (pročitaj oglas)

Local IT Technician

Beograd  • Rok: 06.11.2019

College diploma in Information Technology, or equivalent experience. MCSE, MCSA or MCP certification is an asset. 2+ years of experience in technical support to end users... (pročitaj oglas)

Gameplay Programmer

Beograd  • Rok: 08.12.2019

Passion for game development and sense of fun gameplay; Minimum 3 years' experience in software programming (ideally in gamedev) or other relevant experience; In-depth experience and knowledgement of C++... (pročitaj oglas)

Engine Programmer

Beograd  • Rok: 20.11.2019

Good knowledge of C++ programming. Knowledge of C# programming is a big plus. Minimum 3 years’ experience in software programming (ideally in gamedev) or other relevant experience... (pročitaj oglas)

C++ Programmer

Beograd  • Rok: 27.10.2019

Good knowledge of C++ programming. Knowledge of C# programming is a big plus. Identify development needs in our industry... (pročitaj oglas)

Junior C++ Programmer

Beograd  • Rok: 27.10.2019

Solid C++ programming skills. Passion for a career in the games industry. Desire and curiosity to learn and improve constantly... (pročitaj oglas)

Lead Programmer

Beograd  • Rok: 27.10.2019

5+ years’ experience of programming (C/C++ will be considered an advantage). Relevant experience as a team lead... (pročitaj oglas)

Engine Programmer

Beograd  • Rok: 16.10.2019

Analyze the existing non-associated functionalities to the specialties in the engine and determine if they fit to the needs. Propose improvements to the needs, by designing and implementing new systems... (pročitaj oglas)

Gameplay Programmer

Beograd  • Rok: 20.10.2019

Work closely with the Game Design team and make sure that the design of various features is complete and realistic... (pročitaj oglas)

Local IT Technician

Beograd  • Rok: 03.10.2019

College diploma in Information Technology, or equivalent experience, MCSE, MCSA or MCP certification is an asset... (pročitaj oglas)

Development Tester

Beograd  • Rok: 26.09.2019

Experience on a similar position of at least 1 year; Good knowledge of English both spoken and written; Excellent communication skills and interpersonal skills... (pročitaj oglas)

Junior C++ Programmer

Beograd  • Rok: 26.09.2019

Solid C++ programming skills. Passion for a career in the games industry. Desire and curiosity to learn and improve constantly... (pročitaj oglas)

Lead Programmer

Beograd  • Rok: 26.09.2019

5+ years’ experience of programming (C/C++ will be considered an advantage). Relevant experience as a team lead... (pročitaj oglas)

Engine Programmer

Beograd  • Rok: 05.09.2019

Analyze the existing non-associated functionalities to the specialties in the engine and determine if they fit to the needs. Propose improvements to the needs, by designing and implementing new systems... (pročitaj oglas)

C++ Programmer

Beograd  • Rok: 04.09.2019

Good knowledge of C++ programming. Knowledge of C# programming is a big plus. Identify development needs in our industry... (pročitaj oglas)

Engine Programmer

Beograd  • Rok: 24.08.2019

Good knowledge of C++ programming. Knowledge of C# programming is a big plus. Minimum 3 years’ experience in software programming (ideally in gamedev) or other relevant experience... (pročitaj oglas)

IT Insajder

Utisci zaposlenih o radu u IT sektoru kompanije Ubisoft

Junior DevOps

Marjan J., Beograd
prihvatio/la ponudu
Intervju srednje težine
pozitivno iskustvo
Ceo proces je trajao 5 nedelja
Kako je izgledao proces
Proces selekcije se sastojao od 3 koraka, test, HR intervju i tehnički intervju. Test je bio solidne težine za juniorsku poziciju iz oblasti koje su mi najavljene pre samog testa, HR intervju je bio veoma prijatan, bio sam upoznat sa opštim načinom funkcionisanja kompanije, govorio o svom dotadašnjem radnom iskustvu itd. Tehnički intervju je svakako ostavio najjači utisak na mene, razgovarao sam sa dvojicom lead programera, veoma stručni i profesionalni. Iako ceo proces malo duže traje, što je normalno s obzirom na broj ljudi koji konkuriše, ostao mi je kao veoma prijatno iskustvo.

utisak sa intervjua postavljen: 15.08.2018.

Level Artist

Branislav P., Beograd
prihvatio/la ponudu
Intervju lak
pozitivno iskustvo
Ceo proces je trajao 5 nedelja
Kako je izgledao proces
Celokupan proces je trajao nesto više od mesec dana. Sastojao se od 4 faze. Dva testa i dva intervjua. Jedan test se radio 5 dana (po mom mišljenju on je krucijalan) i drugi se radio jedan dan. Što se tiče samih intervjua prvi je bio tech talk sa Bukureštom, a drugi sa HR departmanom. Moje lično iskustvo prilikom celokupnog procesa ispalo je srdačno, ljubazno kao i profesionalno. Imao sam sreću (možda i ne) da na tech talku razgovoram u oči sa budućim leadom gde smo mogli porazgovarati o svim aspektima kako testa tako i budućeg zaduženja. HR razgovor je takođe protekao u najboljem redu. Jedino što bih mogao da izdvojim jeste da sam imao mogućnost pre dolaska i prihvatanja pozicije da provedem jedan dan u njihovim prostorijama kako bih se bolje uputio u budući posao. Po mom mišljenju možda je ovo dobra praksa za buduće kolege jer na taj način mogu i lično da se uvere šta bi se od njih očekivalo sutra na poslu.
Pitanja sa intervjua
  • Stvari koje bih implementirao u izradi prvog testa da sam imao malo više vremena?

utisak sa intervjua postavljen: 11.08.2018.

Quality Assurance tester/ game tester

Osoba nije želela da prikaže svoje lične podatke, Beograd
prihvatio/la ponudu
Intervju srednje težine
pozitivno iskustvo
Ceo proces je trajao 4 nedelje
Kako je izgledao proces
Proces selekcije je poceo pozivom od strane HR-a i prvi korak je bio test opšteg znanja iz oblasti računara i generalno samog postupka nastanka igara. Nakon ovog dela selekcije posle deset dana sam dobio poziv na razgovor sa HR-om u kojem mi je predstavljena firma, kao i posao kojim bih se bavio. Sve ovo mi se činilo super i izrazio sam svoje zadovoljstvo, što su izgleda i primetili i pozvali me na poslednji razgovor. Poslednji razgovor je bio sličan razgovoru sa HR-om uz akcenat na stručni deo.

utisak sa intervjua postavljen: 05.08.2018.

Development Tester

Osoba nije želela da prikaže svoje lične podatke, Beograd
prihvatio/la ponudu
Intervju srednje težine
pozitivno iskustvo
Ceo proces je trajao 5 nedelja
Kako je izgledao proces
Proces selekcije se odvijao u tri faze, od testiranja igrica, preko razgovora sa ljudima iz HR do tehničkog razgovora sa programerima iz Rumunije.
Pitanja sa intervjua
  • Omiljena igrica?

utisak sa intervjua postavljen: 02.08.2018.

Development Tester

Osoba nije želela da prikaže svoje lične podatke, Beograd
prihvatio/la ponudu
Intervju lak
pozitivno iskustvo
Ceo proces je trajao 6 nedelja
Kako je izgledao proces
Sam proces selekcije je bio podeljen u tri koraka. Prvi korak je bio testiranje. U ovom delu se odgovaralo na dvadesetak pitanja i jedno pitanje esejskog tipa (Pitanja su bila veoma opšta i služila su da provere koliko ste uopšte upućeni u samu industriju i svet gaming-a). Nakon pitanja igrala se Ubisoft igra gde je bilo potrebno da se pronađe što više bagova za neki period od 1,5h koliko je trajalo celokupno testiranje. Sledeći korak je bio voma prijatan razgovor sa devojkom iz HR. U toku samog razgovora je sve detaljno objašnjeno i pojašnjeno kako kompanija funkcioniše i šta se očekuje od vas. Treći i poslednji korak je bio razgovor sa dvojicom testera iz Bukurešta. Razgovor sa njima je na engleskom i bio je veoma informativan i prijatan. Sve u svemu lepo iskustvo i bez zamerki.

utisak sa intervjua postavljen: 02.08.2018.
*Utisci zaposlenih predstavljaju subjektivno mišljenje njihovih autora i ne odražavaju mišljenje sajta HelloWorld.rs i njegovog tima.
Pročitaj arhivirane recenzije

APR

Copyright © 2019 :: Sva Prava Zadržana :: HelloWorld.rs. ::
Made with in Subotica.
X
Video Insajder
X
Video o procesu selekcije
Uspešno
Neuspešno urađena operacija