Da li želite da radite u dinamičnom okruženju, promovišući i implementujući softverska rešenja sledeće generacije, sve u tesnoj vezi sa vodećim ljudima na tržištu ugostiteljstva u Srbiji?
Ako je vaš odgovor da, Ontôpo vas poziva da se pridružite njegovom rastućem customer success timu.
Ontôpo doo je deo Ontôpo globalne grupe. Ontôpo je sveobuhvatan sistem online rezervacija dizajniran posebno za restorane. Sa svojim intuitivnim karakteristikama, platforma efikasno upravlja i rezervacijama i stolovima, omogućavajući ugostiteljima da optimizuju svoj profit. Kreiranjem web-sajta prilagođenog korisniku, Ontopo omogućava korisnicima da lako vide dostupnost stolova, omogućavajući im da samostalno rezervišu svoje željene restorane. (www.ontopo.rs)
Tražimo dinamične, energične, samomotivisane i kreativne kandidate za promociju Ontôpo vodećih proizvoda kod postojećih i novih klijenata na celom tržištu Srbije i nudimo atraktivne početne kompenzacione pakete.
Menadžer za uspeh klijenata (CSM) je odgovoran za izgradnju i održavanje jakih, pozitivnih odnosa sa našim klijentima. Ova uloga podrazumeva duboko razumevanje potreba klijenata, obezbeđivanje njihovog zadovoljstva i promovisanje vrednosti Ontôpo softverskih rešenja.
Menadžer za uspeh klijenata će blisko sarađivati sa klijentima kako bi optimizovao njihovo korišćenje našeg softvera, pružajući personalizovana uputstva i podršku. Ovo uključuje rešavanje svih problema koji se pojave brzo i efikasno, obezbeđujući da klijenti dobiju maksimalnu vrednost od naših rešenja. Pored toga, Menadžer za uspeh klijenata će identifikovati mogućnosti za prodaju dodatnih proizvoda i usluga koje su u skladu sa potrebama klijenata koji se razvijaju, doprinoseći njihovom poslovnom rastu i uspehu.
Saradnja sa internim timovima je takođe ključni aspekt ove uloge, obezbeđujući da povratne informacije klijenata budu saopštene i uključene u budući razvoj proizvoda. Idealan kandidat će biti proaktivan, empatičan i vešt u upravljanju odnosima sa klijentima kako bi se podstakla dugoročna partnerstva.
KLJUČNE ODGOVORNOSTI
- Potpuna odgovornost za performanse tima u postizanju ciljeva kompanije i ključnih pokazatelja uspeha (KPI).
- Vođenje tima za upravljanje nalozima kroz obezbeđivanje nesmetanog toka rada, kreiranje rasporeda i održavanje celokupne organizacije.
- Praćenje pridržavanja radnih rasporeda, upravljanje prisustvom, kašnjenjima i zahtevima za odmor.
- Pružanje pomoći u složenim slučajevima klijenata koji zahtevaju stručnost na višem nivou i profesionalnu perspektivu.
- Pružanje kreativnih rešenja za neočekivane izazove i operativne poremećaje.
- Motivisanje tima, slušanje njihovih zabrinutosti i efikasno rešavanje problema.
Upravljanje odnosima sa klijentima
Aktivno izgraditi i održavati jake odnose sa klijentima, razumevajući njihove poslovne ciljeve i izazove kako biste im pružili optimalnu podršku.
Poznavanje proizvoda
Steknite duboko razumevanje Ontopo sistema i redovno se informišite o novim funkcijama i ažuriranjima kako biste klijentima pružili najrelevantnije informacije.
Analiza potreba klijenata
Sprovodite detaljne analize potreba klijenata kako biste identifikovali prilike za maksimizaciju korišćenja softvera i pružili im personalizovane preporuke.
Onboarding i obuka
Voditi klijente kroz proces onboardinga i organizujte sesije obuke kako bi obezbedili uspešno i efikasno korišćenje softvera.
Rešavanje problema
Brzo identifikujte i rešavajte klijentske probleme, sarađujući sa tehničkom podrškom po potrebi kako biste osigurali pravovremena rešenja.
Dodatna i unakrsna prodaja
Prepoznajte prilike za dodatnu prodaju funkcionalnosti i usluga koje zadovoljavaju specifične potrebe klijenata i optimizuju njihove poslovne procese.
Upravljanje obnovom ugovora
Proaktivno radite na obnavljanju ugovora i zadržavanju klijenata, ističući stalnu vrednost koju Ontopo donosi njihovom poslovanju.
Prikupljanje povratnih informacija
Prikupljajte povratne informacije od klijenata i prenesite ih relevantnim timovima kako bi se unapredili proizvodi i usluge.
Izveštavanje i analiza
Pripremajte izveštaje o korišćenju softvera, performansama i zadovoljstvu klijenata, analizirajte trendove i identifikujte prilike za poboljšanje.
Saradnja sa prodajnim i marketinškim timovima
Usko sarađujte sa timovima za prodaju i marketing na razvoju strategija za zadržavanje klijenata i identifikaciju novih poslovnih prilika.
Kvalifikacije:
- Diploma iz biznisa, marketinga ili srodnih oblasti.
- Dokazano iskustvo u upravljanju accountima ili uspehu klijenata, po mogućnosti u softverskoj industriji.
- Jake komunikacijske i međuljudske veštine.
- Sposobnost razumevanja tehničkih koncepata i njihovog efikasnog prenošenja klijentima.
- Odlične veštine rešavanja problema i sposobnost saradnje sa višefunkcionalnim timovima.
- Analitički način razmišljanja sa mogućnošću korišćenja podataka za pokretanje donošenja odluka.
- Pokazana sposobnost da se ispune ciljevi i rokovi.
- Poznavanje ugostiteljskog softvera je plus.
Dodatni atributi:
- Način razmišljanja fokusiran na kupca.
- Proaktivan i vođen rezultatima.
- Jake organizacione sposobnosti.
- Prilagodljivost i sposobnost za rad u brzom okruženju.
- Timski igrač sa pozitivnim stavom.
Šta Vama Nudimo:
- Uzbudljiva i jedinstvena karijera u ugostiteljskoj industriji kroz stratešku komunikaciju, izdavaštvo, događaje i oglašavanje.
- Atraktivan kompenzacioni paket, uključujući osnovne + bonuse, zdravstveno osiguranje, komunikacione i putne troškove.
- Obuka i brzo napredovanje do člana tima srednjeg nivoa, a zatim i do dodatnih unapređenja.
- Mogućnost rasta unutar globalnog Ontôpo tima, formiranje i vođenje timova na novim tržištima.