Trizma Smart Sourcing je vodeća BPTO kompanija u Srbiji. Svojim kvalitetnim uslugama i fleksibilnim pristupom, Trizma se razvija na tržištu kao kompanija koja je pouzdan partner svojim klijentima, prepoznatljiva po kvalitetu usluga. Misija im je da na brz, jednostavan i inovativan način podrže klijente da unaprede svoje poslovanje korišćenjem njihovih usluga. Trizma je osnovana 2002. godine kao prvi samostalan call centar u Srbiji, koji je, radeći sa bankama, osiguravajućim društvima, vladinim organizacijama, maloprodajnim objektima, bio fokusiran na što efikasnije vođenje njihovih kontakata sa najboljim kvalitetom komunikacije. Od pionira industrije Kontakt centra u Srbiji Trizma se razvila u kompaniju koja trenutno opslužuje 40 klijenata sa 3 kontinenta, 24 sata na dan, koristeći 14 jezika. Postali su kontakt centar sposoban da kontaktira 4 korisnika u sekundi ili da kontaktira čitavu populaciju Srbije za 4 meseca.
Utisak o radu u kompaniji na poziciji Network Support Specialist
Najnoviji utisak
Pozitivna iskustva o kompaniji:
Trizma ustupa radnu snagu dobroj kompaniji sa kojom ima dugogodišnju saradnju i u tom pogledu je sve sasvim ok i korektno. Radi se paralelno sa ljudima iz kompanije sa istim opterećenjem ali i benefitima. Redovna isplata svakog 10. u mesecu za prethodni mesec, prijava od prvog dana na pun iznos plate, jako korektan odnos sa Trizminom kadrovskom službom koja je u suštini, pored poslovođe jedini kontakt tokom rada. Postoji mogućnost konverzije ugovora sa Trizme na kompaniju nakon određenog vremena.
Zamerke kompaniji:
Plaća se samo gradski prevoz za teritoriju Beograda ali ne i međugradski prevoz što je otežavajuće za zaposlene iz unutrašnjosti. Nema obezbeđenog parking prostora za zaposlene.
root@hw.rs:~#
Helloworld.rs koristi kolačiće kako bi ti pružao najbolje korisničko iskustvo. Nastavkom korišćenja sajta smatraćemo da imamo saglasnost sa korišćenjem kolačića.
Više o kolačićima možeš pročitati ovde.