Ćao. Mi smo Develomon, softverska kompanija iz Novog Sada, poznatiji lokalno i kao “Drupal ekipa”.
Ima nas oko 20 ljudi i razvijamo web i mobile softverska rešenja za srednje i velike kompanije. Radimo u Drupalu, Symfony PHP, Android Native, React.js.
Osim toga, razvijamo i sopstveni proizvod (Klaritas) a cilj nam je da postanemo product-first kompanija u narednih 5-10 godina.
Trenutno nam je potrebna osoba za poslove podrške klijentima naših proizvoda. Opseg plate za ovu poziciju je 700 - 1000 evra.
Šta očekujemo od vas na poziciji…
U potrazi smo za motivisanom i veštom osobom koja će se pridružiti našem timu kao osoba za podršku klijentima naših proizvoda. Bićete odgovorni za pružanje vrhunske podrške našim korisnicima, rešavanje situacija i održavanje visokog nivoa zadovoljstva korisnika. U to ubrajamo:
- Komunikacija sa korisnikom - od prijave zahteva do implementiranog rešenja
- Samostalno rešavanje situacija
- Dokumentovanje celog procesa
Ono što nam je izuzetno važno:
Prethodno iskustvo
- Minimum 1 godina iskustva kao L1 ili L2 support osoba
- Dokazano uspešno rešavanje korisničkih zahteva i situacija
Poznavanje baza podataka
- Osnovno poznavanje baza podataka - pisanje upita, poznavanje relacija
- Spremnost za učenje i usavršavanje veština u radu s bazama podataka
Android OS
- Napredno korišćenje Android uređaja - nećete brikovati uređaj :D ali je bitno da znate podesiti uređaj, dati dozvole aplikaciji i slično
Komunikativnost
- Izuzetne verbalne i pisane komunikacione veštine
- Sposobnost jasnog izražavanja i prenosa informacija korisnicima
Staloženost i strpljenje
- Miran i staložen pristup u rešavanju situacija korisnika
- Visok nivo strpljenja u radu sa korisnicima različitih profila
Odličan slušalac
- Sposobnost pažljivog slušanja i razumevanja potreba korisnika
- Postavljanje relevantnih pitanja kako biste efikasno identifikovali i rešavali situacije
Vođenje dokumentacije
- Pažljivo vođenje dokumentacije o svakom korisničkom zahtevu i pruženom rešenju
- Organizacija podataka radi lakšeg praćenja i unapređivanja procesa podrške
Šta nam je još bitno / Soft-skills…
Timski rad
- Sposobnost saradnje sa ostalim članovima tima
- Deljenje informacija i podrška kolegama
Inicijativa
- Sposobnost samostalnog rešavanja situacija
- Inicijativa u identifikaciji i predlaganju poboljšanja u procesima podrške
Fleksibilnost
- Spremnost da se prilagodite promenljivim situacijama i radite u dinamičnom okruženju
- Brza prilagodljivost novim tehnologijama i alatima
Posvećenost kvalitetu
- Visok standard u pružanju podrške korisnicima
- Kontinuirano unapređivanje veština i usvajanje novih znanja
Šta vi možete da očekujete od nas
Budući da smo mali tim, a da ovde ljudi ostaju u proseku 8 godina, klijenti i preko 10, znajte da negujemo jednu blisku i humanu atmosferu.
Nećemo reći “porodičnu” jer potenciramo slobodu da birate šta je porodica za vas i podržavamo u razdvajanju poslovnog i ličnog okruženja.
- Pozitivno i prijateljsko okruženje od prvog radnog dana
- Fleksibilno radno vreme
- Stalni radni odnos nakon probnog rada
- Mentori
- Negovanje balansa privatnog i poslovnog života
- Pravo na godišnji odmor shodno Zakonu o radu
- FitPass (ovo kod nas niko ne uzima ali nudimo i to)
- Transparentan plan napredovanja (tablica sa zahtevima za napredovanje, jasno definisanim nivoima napredovanja itd…)
- Arkadne igrice, tim bildinzi (u toku radnog vremena), ulaznice za konferencije, knjige, kurseve za učenje
- O svim paketima benefita se otvoreno pregovara te slobodno predložite neke zahteve, ako ih imate.
Kako izgleda proces selekcije?
U firmi ništa ne komplikujemo, pa ni zapošljavanje. Ako vas izaberemo među kandidatima, očekujte sledeće:
- Poslaćemo vam mejl sa predloženim terminima za intervju.
- Intervju ćete imati sa predstavnikom firme (Miki, Žile ili Josip)
- Dobićete zadatak (nešto jednostavno, kako bismo videli kako razmišljate)
- Ako dobro uradite zadatak i izaberemo vas, javićemo vam se u roku od nedelju dana najviše.
- Ako vas ne izaberemo, dobićete mejl sa fidbekom šta bi moglo biti bolje. Nećemo vas samo tako ostaviti na cedilu.
I to je sve.
Prijavite se i vidimo se na razgovoru!