05.10.2021. ·
4 min

3Lateral: Svaki član tima je ambasador kompanije

HelloWorld
0
3Lateral: Svaki član tima je ambasador kompanije

Ukoliko imate kvalitetne ljude u timu, onda i privlačite takve ljude da se prijave za rad u vašoj kompaniji, kaže u intervjuu za sajt HR Lab Jelena Brkić, PR & Marketing manager kompanije 3Lateral.

Ona smatra da je svaki član tima ambasador kompanije, i da to je suština njihove strategije.

– Veoma nam je bitno, da sa progresivnim rastom firme, profesionalno “raste” i svaki zaposleni. Naravno, tu je podrška i HR-a, Marketing tima, Biz Dev team-a, Produkcije, Leadova departmana, ali i velika podrška koju dobijamo od Epic Games tima koji nas podržava u tom procesu. Sa druge strane, verujemo da jedinstvena tehnologija koju razvijamo kao i projekti koje podržavamo, i njihovi uspesi, odlično prezentuju naš tim, naše vrednosti i naš rad. Jedan od primera u prilog tome su priznanja za animaciju i kvalitet karaktera koje je dobio Marvel’s Spider-Man projekat koji je 3Lateral podržao kroz svoje tehnologije za kreiranje digitalnih ljudi.

Razmena znanja sa najvećim ekspertima iz industrije

Uspeli ste  da se  veoma visoko pozicionirate među IT-jevcima i da se popnete znatno više u odnosu na prethodno  istraživanje  VRH IT poslodavac iz  2019. Na čemu  ste  radilii prethodne dve godine, a da  smatrate  da je bilo presudno za ovakav skok?

– Činjenica da smo od 2019. kao deo Epic Games kompanije postali razvojni centar za Unreal Engine tehnologije je dosta pomogla da 3Lateral bude jasno prepoznat kao atraktivan karijerni izbor. Ovo je omogućilo našem timu da kroz rad na razvoju tehnologija i kroz definisanje vizije za iste ima direktan uticaj na kreiranje proizvoda, omogućilo nam je pristup razmeni znanja sa najvećim ekspertima u industriji – profesorima sa Stanford univerziteta, UE5 razvojnim inžinjerima, kreatorima Fortnite video igre, kao i da unapredimo mrežu benefita za zaposlene. Snažno verujemo da smo ovim postupcima otvorili vrata ka novom nivou profesionalnog usavršavanja naših članova tima, uz standarde rada koji pariraju velikim svetskim kompanijama.

Koje su  prednosti  i  mane  vođenja  firme / HR  sektora  kada  se  porede Beograd i Novi Sad?

– Lokacija kompanije pravi razliku, ali lokacija sama po sebi nije dovoljna za uspeh. Fleksibilnost koju donosi rad od kuće je pomogla da lokacija postane manje bitan faktor u kontekstu vođenja firme i HR-a. No i pre prelaska u režim rada od kuće pozitivno nas je iznenadilo da svakodnevni put iz drugih gradova ne mora da predstavlja veliki izazov ukoliko su radno okruženje i projekti inspirativni.

Vaša kompanija sada ima veliki stepen prepoznatljivosti u domaćoj IT zajednici. Koji su izazovi sa kojima se susrećete prilikom zapošljavanja i brendiranja, odnosno da li se oni suštinski razlikuju u zavisnosti od veličine kompanije?

– Veličina kompanije kao i broj zaposlenih donosi i jasne vrednosti za tim – bolje definisane odgovornosti tako da nema konfuzije “šta ko radi”, razvijen sistem mentorisanja, pristup obukama i specifičnim ekspertizama koje su dostupne u većim sistemima, kao i mnoge druge.

Jedan od izazova sa kojim se mi konkretno susrećemo prilikom zapošljavanja je recimo zabrinutost potencijalnih kandidata da nemaju adekvatan skillset i znanje da bi se prijavili na otvorenu poziciju. Razlog za to je vrlo specifična oblast kojom se bavimo – digitalni ljudi i interaktivne tehnologije, kao i industrija koja se brzo razvija, i to često brže od dostupnog materijala za učenje ili brže od dostupnih kurseva. Te nam je stalo da ohrabrimo kandidate koji možda na osnovu samih zahteva iz oglasa za poziciju ne pokrivaju sve tačke, ali su motivisani i pasionirani da rešavaju sa nama kompleksne probleme na kojima radimo, da svakako apliciraju. Kao tim smo vrlo spremni da prepoznamo te pasionirane kandidate i da ih integrišemo u tim.

Podelite 3  saveta, HR-ovima i  marketarima  koji  sada  ovo  čitaju  i  žele  da  vas prestignu u narednom istraživanju? 

– Sam cilj našeg napretka nije bio da eksterno ostvarimo bolji publicitet ili da privučemo kandidate, to se nekako desilo organski. Vodili smo se željom da svojim članovima tima obezbedimo najbolje uslove za rad, kao i dobar balans između posla i privatnog života, kao i da ih uključimo u svaki korak razvoja firme i istaknemo važnost svakog člana tima ponaosob za dalje planove – jer sve što smo postigli do sada i jeste rezultat zajedničkog napora.

Šta  smatrate najčešćom greškom koju kompanije prave u vezi sa employer branding-om?

– Bilo bi pogrešno da generalizujemo ovde. Smatramo da svako treba da ima sebi svojstven način i kanal za komunikaciju sa potencijalnim interesentima za priključenje timu, i da to treba poštovati.

Koju biste od kompanija iz Srbije pohvalili da radi dobro na svom employer brandingu-u?

– Svaka kompanija bira svoj put ka kandidatima, a bez poznavanja jasnih ciljeva kompanije nezahvalno bi bilo komentarisati employer branding strategiju. Mi smo na primer dugo bili “ispod radara”, jer smo odlučili da se potpuno fokusiramo na konsolidaciju tima – gde se svako oseća komforno na svojoj poziciji, kao i na razvoj tehnologija. A po pitanju employer branding strategije, prepustili smo da naši projekti budu jedini javni reprezent našeg tima i vrednosti.

Gde vidite vašu kompaniju za 10 godina?

– Vidimo se u našem Novom Sadu, u našem kampusu u Radničkoj ulici, punom nasmejanih i vrednih ljudi koji i dalje stvaraju neku buduću digitalnu magiju.

Posetite profil kompanije 3Lateral.

Oceni tekst

2 osobe su glasale, prosečna ocena: 3

0 komentara

Iz ove kategorije

Svi članci sa Bloga