IBM Think događaj naveo je neke kompanije na razmišljanje kako bi svoje virtuelne događaje uz pomoć tehnologija mogle da učine boljim.
IBM Think, trenutno virtuelni godišnji događaj, održan je prošle nedelje i prikazano je kako kompanije kao sto je IBM, sa internom video kompetentnošću I studijima, rade ove stvari bolje od ostalih.
IBM je govorio o dve inicijative veštačke inteligencije (AI) koje bi mogle da reše problem koji se ponavlja, a koje imaju veze sa ličnim angažovanjem i optimizacijom plana. Inicijative su vezane za AI platformu i Votson asistenta.
Javljaju se dva problema
Kompanije kao što su Nvidia, Dell, Microsoft i IBM demonstrirale su sposobnost da koriste visokokvalitetne interne resurse za izradu događaja. Ali postoje i nerešeni problemi.
Dva problema koja se, čini se, ponavljaju su individualno angažovanje, gde ljudi osećaju da je nekome u kompaniji stalo do toga šta misli, i postavljanje dnevnog reda. Neke kompanije imaju proizvode koji nisu korisni u organizaciji događaja. Ipak, za kompanije koje prave radne stanice, medijske servere, rešenja konferencijskih sala i grafičke alate, njihovi proizvodi bi mogli i trebalo bi da poboljšaju svoje događaje.
AI platforma
IBM ima jednu od najsnažnijih konverzacionih AI platformi u okolini. Većina korisnika ima zvučnike i mikrofone koje koristite za sastanke na Teams, WebEx-a i Zoom platformama, što olakšava da se opredele za proces koji omogućava — u ovom slučaju, IBM - da koristi konverzacioni AI za kreiranje personalizovanog programa događaja. Kako po iskustvu, tako i iz registracionog upitnika, IBM zna mnogo o učesnicima i to bi mogao da iskoristi da unapred naseli inicijalni program. Tada bi korisnik mogao da angažuje konverzacioni AI da se izbori sa bilo kakvim neusaglašenostima, da zaobiđe postojeće događaje u kalendaru, pa čak i da isplanira vreme posle događaja da bi prikazao sadržaj koji je možda propušten.
To ne samo da omogućava korisniku da vidi kako može da primeni AI na sopstvene interakcije sa klijentima, već i kako bi to, u razmeri, moglo da im omogući da se interpersonalno angažuju sa klijentima bez korišćenja čoveka. A učesnici i analitičari štampe, pod pretpostavkom da AI dobro funkcioniše, mogli bi da govore o tome iz iskustva, što je mnogo moćnije od samog govora o tome u apstraktnom smislu.
Votson asistent
Votson je pravi AI koji izbacuje odgovor iz informacija za koje je obučen da raščlani, što ga čini daleko više od verbalnog front-enda za pretraživanje veba.
Jedan od problema koji se ponavlja, posebno za one koji postavljaju mnogo pitanja, jeste brzo dobijanje odgovora. Razmislite o publici: neki su viši rukovodioci i donosioci odluka. Ignorisanje njihovih pitanja, sigurno će degradirati odnos sa tim direktorima.
AI platforma ili Votson asistent
Vremenom su se digitalni događaji na velikom mestu dosta poboljšali, ali angažovanje i dalje trpi. IBM ima dve tehnologije koje bi mogle da ulepšaju sopstvene događaje, a čini se da su jedinstveno sposobne da poboljšaju iskustvo učesnika.
AI platforma bi mogla da se iskoristi da se bolje poveže sa publikom, optimizuje svoje vreme i uveri ih da prisustvuju sesijama, tokom ili posle nekog događaja. Votson asistent bi mogao da preuzme primarnu gomilu odgovora na pitanja za one koji ne dobiju odgovor uživo, pružajući učesnicima pozitivnije iskustvo.
Na kraju, IBM je jedna od retkih kompanija koja bi virtuelne događaje mogla učiniti daleko korisnijim i produktivnijim nego što su sada, a možda i znantno boljim od skupim offline događaja.
2 komentara