Iskustva i komentari zaposlenih

Pretraži iskustva o radu i iskustva sa intervjua. Saznaj kako je zapravo raditi u kompaniji.

Iskustva o radu za poziciju Customer Support

Iskustvo
21.06.2025
3

Customer support

Sitel SBA d.o.o. Beograd

Trenutno zaposlen/a na neodređeno 1-2 godine

Pozitivno

Pozitivna atmosfera,timski duh i okej kancelarija. Okej privatno zdravstveno.

Zamerke

Plata prosecna,retki bonusi,napredovanje komplikovanje,puno intervjua.

Tehnologije

JavaScript HTML
Korisno? 0
Iskustvo
18.06.2025
Potvrđen Linkedin identitet
1 Ne preporučuje

Customer support specialist

NCR Voyix

Trenutno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

nista

Zamerke

Mala plata za rad koji traže Mobing na poslu Mogućnosti za napredak ne postoje Sve što može da bude zamerka kod ove kompanije postoji

Tehnologije

Java Java EE Java ME Java SE
Korisno? 4
Iskustvo
18.06.2025
5 Preporučuje

Customer support

Vega IT

Trenutno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Plata je super, bonusi su veliki, stalna povećanja plate. Kolektiv i nadredjeni super. Mogućnosti za napredovanje velike. Svakom bih preporučila ovu kompaniju. Benifinicije odlicne

Zamerke

Nema

Tehnologije

Java
Korisno? 0

7021 iskustvo o radu na helloworld.rs

Anonimno unesi iskustvo

Povećaj transparentnost IT tržišta!

Iskustvo
13.06.2025
3 Preporučuje

Customer support

NCR Voyix

Trenutno zaposlen/a na neodređeno 1-2 godine

Pozitivno

Pozitivni ljudi tj. kolektiv. Ostalo nista, sem plata koje se isplaćuje redovno.

Zamerke

Rad u tri smene, male plate 700-900evra, organizacija smene loša. Nadredjen položaj poslodavac.

Tehnologije

Java
Korisno? 0
Iskustvo
12.06.2025
4 Preporučuje

Customer support agent

Digitec Galaxus d.o.o

Trenutno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Broj dana odmora i 100% bolovanja. Lepa kompanija sa puno dogadjaja u toku godine. Odlično privatno zdravstveno osiguranje i trinaesta plata. Mogućnost povećanja plate na godišnjem nivou.

Zamerke

Manjak parkinga ispred kancelarije. Napredovanje upitno. Bonusi nepostojeći.

Tehnologije

HTML
Korisno? 1
Iskustvo
12.06.2025
4 Preporučuje

Customer Support Agent

NCR Voyix

Trenutno zaposlen/a na neodređeno 1-2 godine

Pozitivno

Redovna plata , skoro mesec dana godišnjeg odmora, vecina kolega je super

Zamerke

Rad u tri smene, retko povećanje plate, plata slaba u odnosu na konkurenciju, veci obim posla

Tehnologije

Java
Korisno? 0
Iskustvo
10.06.2025
5 Preporučuje

Customer support

Addiko Bank a.d. Beograd

Trenutno zaposlen/a na određeno 2-4 godine

Pozitivno

Kolektiv je na odličnom nivou, medjusobna podrška i razvoj.

Zamerke

Zastareli sistem, manje plate u odnosu na druge banke itd…

Korisno? 0
Iskustvo
10.06.2025
3 Ne preporučuje

Customer Support

Hyperoptic Ltd

Trenutno zaposlen/a na neodređeno 1-2 godine

Pozitivno

Divne kolege, postoji mini kuhinja, redovna plata, rad od kuce

Zamerke

Nesposoban i bezobrazan menadžment

Tehnologije

AWS
Korisno? 0
Iskustvo
06.06.2025
1 Ne preporučuje

Customer support

NCR Atleos

Trenutno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Nema

Zamerke

Jedino sto mogu reci o ovoj kompaniji je da bezite sto dalje, od posla kojeg je preko glave, radite za platu sa kojom u Srbiji ne mozete preziveti, posao koji radite kao posao nije tezak, ali ga toliko ima i klijenti su toliko naporni, tako da moja preporuka ako ste slabi sa zivcima, lako se istresirate, ovaj posao ce vam doneti samo jos gore, ja sam neko ko se ne iznervira tako lako, ali sta mi je ovaj posao doneo i kakav stres svakodnevan to nije niko. Da ne pocinjem od mikro menadzmentu gde se supervizori i sefovi namecu sa nekom pricom koja ne pije vodu za pare koji oni placaju, smatram da supervizor je tu da upotpuni posao promeni da svima bude bolje, a ovde cini mi se da rade da samo vama bude gore, a njima bolje, jure rezultate zbog sebe i svog bonusa, sa rezultatima koje ni sami ne bi mogli da postignu, kao prijatelj vam savetujem da ako vam posao nije hitan i ne morate da radite ovde, nemojte. O napredovanju mozete samo da sanjate

Korisno? 1
Iskustvo
28.05.2025
Potvrđen Linkedin identitet
5 Preporučuje

Customer Support

Wolt d.o.o

Trenutno zaposlen/a na određeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Rad u Wolt-u mi stvarno prija jer se oseća da firma vodi računa i o korisnicima i o zaposlenima. Tim u kojem radim je super, uvek neko uskoči ako zapnem, i sve funkcioniše bez stresa. Svaki dan je drugačiji, pa mi nikad nije dosadno, a istovremeno učim dosta o komunikaciji i rešavanju problema. Vrednuje se kad daš svoj maksimum, a dobijamo i konstruktivan feedback koji pomaže da budemo bolji u poslu. Tehnički alati koje koristimo su moderni i olakšavaju rad, što mi baš znači. Takođe, radno vreme je fleksibilno, što mi omogućava da lepo balansiram posao i privatni život. Sve u svemu, osećam se cenjeno i motivisano, i drago mi je što sam deo ovakvog tima.

Zamerke

Sve u svemu sam zadovoljan, ali naravno da ima stvari koje mogu da budu bolje. Dešava se da informacije između nas agenata nisu uvek usklađene, pa ponekad dolazi do nesporazuma ili duplog posla. Takođe, voleo bih da su prilike za napredovanje češće. Kada je velika gužva, ume da bude poprilično naporno, pa bi dodatna podrška u tim situacijama dosta značila.

Korisno? 3