Iskustva i komentari zaposlenih

Pretraži iskustva o radu i iskustva sa intervjua. Saznaj kako je zapravo raditi u kompaniji.

Iskustva o radu za poziciju Customer Support

Iskustvo
07.05.2025
1 Ne preporučuje

Customer support

SMSHighway

Prethodno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Zanimljiv posao, oprema obezbedjena

Zamerke

Mobing i lažne ponude na intervjuu koje se posle nisu ostvarile, kao privatno zdravstveno. Šef supporta koji leči svoje komplexe na radnicima,a on sam je najveci neradnik. Dobićete otkaz ako mu niste mili iako posao koji obavljate je dobar. Komunikacija sa tl-om je sa njegove strane pasivno agresivna. Firma koja ce vam zabiti noz u ledja i uzeti i dane odmora i dati momentalni otkaz bez valjanog razloga na najgori moguci nacin. Za izbegavati

Korisno? 7
Iskustvo
01.05.2025
1 Ne preporučuje

Customer Support Agent L1

NCR Voyix

Prethodno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Pojedine kolege.

Zamerke

Nažalost, moje iskustvo u ovoj kompaniji bilo je izrazito negativno. Nepotizam i favoritizam su svakodnevna pojava, a sve zavisi od toga u koji tim upadnete. Ja sam završio u jednom od najgorih, gde je tim lider bio krajnje neprofesionalan – često je psovao, pretio zaposlenima i hvalio se time kako je kolege slao na HR eskalaciju, nakon čega su dobijali otkaz. Obim posla je ogroman, dok je plata veoma niska – svega 70.000 dinara. Na jednom pozivu možete biti i po nekoliko sati, bez ikakve podrške. Smene su loše organizovane, a menadžment ne pokazuje nikakvu želju da se situacija popravi. Napredovanje bez veza i ulizivanja je praktično nemoguće. Timska atmosfera je loša, a većina kolega nema prethodno relevantno iskustvo, što dodatno otežava rad. Ukratko: radno okruženje je veoma toksično, uslovi su loši, a napredak i podrška skoro da ne postoje. Ne bih preporučio ovu firmu nikome ko traži zdravo i profesionalno radno mesto.

Korisno? 7
Iskustvo
29.04.2025
1 Ne preporučuje

Customer support

NCR Voyix

Prethodno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Posao nije pretezak,jedina pozitivna stvar je rad od kuce.

Zamerke

Skoro sve,organizacija smena je užasna,takođe menadzment uglavnom ne zna nista da pomogne ili se dugo čeka na odgovor dok oni pogledaju to što ne znaju i na kraju daju pogresan odgovor. Takođe daju su priotiteti zaposlenima koji uglavnom nista ne rade i imaju prekomerno prijateljski odnos sa team liderima i supervizorima,dok zaposleni koji vredno rade budu diskriminisani. Programi za rad su takođe losi. Uglavnom dosta zamerki.

Korisno? 12

6730 iskustava o radu na helloworld.rs

Anonimno unesi iskustvo

Povećaj transparentnost IT tržišta!

Iskustvo
25.04.2025
2 Ne preporučuje

Customer Support Specialist

Sms highway

Prethodno zaposlen/a na neodređeno 1-2 godine

Pozitivno

Mogucnost rada od kuce, posao sam po sebi nije preobiman, plata ok, privatno zdravstveno, obezbedjena oprema.

Zamerke

Sef supporta vrsi uzasan mobing raznim manipulacijama, omalovazavanjima i pretnjama otkazom i slicno. Jako negativna atmosfera. Otkaze dobijaju dobri radnici koji ne idu uz dlaku menadzmentu.

Korisno? 1
Iskustvo
23.04.2025
Potvrđen Linkedin identitet
3 Ne preporučuje

Customer Support Agent

NCR Voyix

Trenutno zaposlen/a na neodređeno 2-4 godine

Pozitivno

Lokacija, aktivnosti, privatno osiguranje, prijava na pun iznos i plata koja ne kasni - trebalo bi da se podrazumeva, ali eto. Hibridni način rada - ako vam se posreći da upadnete u pravi tim. Stalno nešto učite - programi i procedure se menjaju redovno.

Zamerke

Prepuna ljudi koji su se samo u pravo vreme našli na pravom mestu, daleko od stručnjaka, rade po principu - sve može, ali drugi da to obavi. Napredovanje po ko zna kojoj osnovi - ortačkoj, ulizivačkoj... O konkretnom povećanju plate se sanja, povišica na kraju godine na osnovu truda ne pokrije ni troškove jedne večere.

Korisno? 0
Iskustvo
23.04.2025
5 Preporučuje

Customer Support Specialist

Cypher Tech Solutions d.o.o

Trenutno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Radim u ovoj firmi već neko vreme i mogu iskreno reći da je ovo jedno od boljih profesionalnih iskustava koje sam imao. Tim je izuzetno podržavajući, menadžment je transparentan i uvek spreman da sasluša zaposlene. Komunikacija teče glatko, uvažava se mišljenje svakog člana tima, a prilike za napredovanje su realne i dostupne svima koji pokažu inicijativu. Takođe, balans između posla i privatnog života je na visokom nivou, što je danas prava retkost. Posebno cenim benefite koje firma nudi – tu su FitPass, privatno zdravstveno osiguranje, kao i mogućnost ostvarivanja bonusa, što dodatno motiviše i pokazuje koliko se vrednuje trud i posvećenost. Atmosfera u timu je pozitivna, svakodnevni rad je dinamičan, ali uz dobru organizaciju i međusobno poštovanje, sve teče bez stresa. Ponosan sam što sam deo ove firme i toplo je preporučujem svima koji traže stabilnu, podsticajnu i profesionalnu sredinu.

Zamerke

/

Korisno? 1
Iskustvo
21.04.2025
2 Ne preporučuje

Customer Support Specialist

Globalkom d.o.o

Prethodno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Plata se isplati na vreme

Zamerke

Mikromenadzment u najgorem mogucem smislu. Supervizori pecaju greske i time dobijaju poene od strane Amerikanaca. Radio sam za jednu poznatu kompaniju za americko trziste. Smene su fiksne, HR ti odgovara drsko i sa kasnjenjem, review koji ti daju za rad nije mnogo od pomoci.

Korisno? 2
Iskustvo
16.04.2025
Potvrđen Linkedin identitet

(Luka D.)

5 Preporučuje

Customer Support Specialist

Cypher Tech Solutions d.o.o

Trenutno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Prijatna radna atmosfera i dinamičan tempo rada. Kolege su uvek tu da pomognu u vezi bilo kakvih pitanja ili nedoumica koje imaš. Svaki dan učiš nešto novo i susrećeš se s novim izazovima. Individualni napredak je itekako moguć i zavisi isključivo od toga koliko se potrudiš. Isto važi i za bonuse unutar firme. Iako sam tek nekoliko meseci u firmi, veoma sam zahvalan na prilici da budem deo ovog kolektiva. Neki od dodatnih bonusa koje bih dodao: FitPass Privatno zdravstveno osiguranje Topla preporuka svima koji žele da rade na sebi i izađu iz svoje zone komfora.

Zamerke

/

Korisno? 3
Iskustvo
12.04.2025
Potvrđen Linkedin identitet

(Una O.)

5 Preporučuje

Customer Support Team Lead

Cypher Tech Solutions d.o.o

Trenutno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Zaposlena sam u firmi otkako je osnovana pre 6 meseci. S obzirom da je u tom trenutku bio startup jako sam brzo napredovala i dobila promociju na Team Lead. Posao je zahtevan s obzirom na to da je potrebna konstantu paznja, ali vremenom postaje lakse kad se stekne znanje i iskustvo. Atmosfera je jako prijatna, svi se medjusobno druzimo i pomazemo. Promocije su vrlo moguće kroz trud i rad, relativno skoro su nam kolege dobile promocije u Seniore. Na svakih mesec, dva od strane mendzmenta i HR se organizuje team building i cesto se petkom porucuje hrana po izboru za ceo tim. Rad je u dve smene i menja se na dve nedelje, jako su fleksibilni ukoliko nam je potreban specifican slobodan dan. Topla prekoporuka ukoliko zelite da budete u firmi koja nije klasicna korporacija poput drugih.

Zamerke

/

Korisno? 2
Iskustvo
12.04.2025
5 Preporučuje

Customer Support

Cypher Tech Solutions d.o.o

Trenutno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Posao efektivnog rada od 7 sati ali relativno lak posao i brzo prodje vreme. Kolektiv je sasvim prijatan i organizuju se neobavezni tim bilding dogadjaji često. Svaki problem i nedoumica moze lako da se reši i žena iz HR je zaista prijatna i uvek nadje vreme za razgovor. Fitpass i Privatno zdravstveno kao benificije kao i kvalitetna kafa i grickalice u sklopu toga.

Zamerke

/

Korisno? 2