Iskustva i komentari zaposlenih

Pretraži iskustva o radu i iskustva sa intervjua. Saznaj kako je zapravo raditi u kompaniji.

Iskustva o radu za poziciju Customer Support

Iskustvo
18.03.2025
1 Ne preporučuje

Customer support

Cypher Tech Solutions d.o.o

Prethodno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Plata je na vreme i u celosti

Zamerke

Nenormalno velika kolicina posla, bukvalno radite bez prestanka pri cemu se konstantno meri koliko ste uradili i objavljuje na kraju dana. Ljudi uglavnom odustaju i manjine ostane posle obuke da radi. Smene vam se menjaju kako njima odgovara, slobodne dane nemate spojene i uglavnom nisu vikendi uopste. Jako lako se dobija otkaz i niko se ne zadrzi duze od 2-3 meseca.

Korisno? 1
Iskustvo
18.02.2025

(Uroš Ž.)

5 Preporučuje

Customer Support

Yettel d.o.o. Beograd

Prethodno zaposlen/a na neodređeno 1-2 godine

Pozitivno

Godinu dana sam radio u Yettelu i većina utisaka mi je upravo pozitivna: Kolege su odlicne, radno okruženje je prijatno. Sam menadžment (pod ovim mislim na lidere inbound timova) su korektni i trude se da ti pomognu da napreduješ ili da dostigneš maksimum na svojoj poziciji. Za delove posla koji ti ne idu ti pružaju dodatne obuke (u okviru radnog vremena). Plata je solidna (pogotovo za remote) i bonusi koje dobijate od prodaje umeju da budu u visini same plate.

Zamerke

Jedina zamerka koju imam je forsiranje same prodaje (zbog koje mi sam ugovor nije produžen na neodredjeno, nakon godinu dana). Ukoliko se od početka ne navikneš da na kraju SVAKOG poziva ponudiš prodaju, ne možeš očekivati da će ti se ugovor produžiti.

Tehnologije

Windows
Korisno? 1
Iskustvo
10.02.2025
4

Customer support specialist

Wolt d.o.o

Prethodno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Radna atmosfera je dinamična i timska saradnja je na visokom nivou. Kompanija ulaže u obuku i profesionalni razvoj zaposlenih, što mi je pomoglo da brzo savladam sve potrebne veštine. Plata je korektna, a smene su fleksibilne, što omogućava dobar balans između posla i privatnog života. Takođe, benefiti poput besplatnih obroka i popusta na dostavu su Sjajno!

Zamerke

Evo odgovora za Wolt Beograd: **Kompanija:** Wolt Beograd **Pozicija:** Customer Support Specialist **Tip zaposlenja:** Full Time **Dužina zaposlenja:** Manje od jedne godine **Pozitivni utisci o kompaniji:** Radna atmosfera je dinamična i timska saradnja je na visokom nivou. Kompanija ulaže u obuku i profesionalni razvoj zaposlenih, što mi je pomoglo da brzo savladam sve potrebne veštine. Plata je korektna, a smene su fleksibilne, što omogućava dobar balans između posla i privatnog života. Takođe, benefiti poput besplatnih obroka i popusta na dostavu su sjajan dodatak. **Zamerke kompaniji:** Tempo rada može biti intenzivan, posebno tokom vikenda i praznika kada je povećan obim narudžbina. Takođe, ponekad se dešava da smene budu neujednačene, pa bi bilo dobro da postoji bolja ravnoteža u rasporedu.

Korisno? 0

6602 iskustva o radu na helloworld.rs

Anonimno unesi iskustvo

Povećaj transparentnost IT tržišta!

Iskustvo
07.02.2025
1 Ne preporučuje

Customer Support Representative for Chat - Dynadot

BCD TECHNOLOGY DOO

Prethodno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Kolege koje možete upoznati uživo, i plata.

Zamerke

Gde da počnem... Pa hajde da krenem od samog treninga kojeg nisam ni uspeo da prođem do kraja jer je firma tako odlučila. Naime, nakon mesec dana treninga, oni imaju pravo da odrede i dostave njihov razlog zašto zaposleni ne mogu da nastave dalje treniranje. Kako se navodi, mene dalje nisu hteli da treniraju jer sam pitao previše pitanja vezanu za jednu stavku koja mi nije bila razumna. Zar trening ne služi baš tome da se pitaju nedoumice kako bi bili sigurni kada počnemo da radimo da ne zgrešimo nešto? Pa u normalnoj firmi to je okej, ovde u Dynadot -u to se vodi kao "buduće potencijalno oštećenje firme". Ovako nešto mi se nikada nije desilo u karijeri. Takođe da dodam, da sama firma NEMA HR i sa time tako lako prolaze sa ovim licemerjem i dvoličnosti. Ako u oglasu stoji da je moguća mogućnost rada od kuće, to slobodno zaboravite, ukoliko nemate vi sami računar. Ukoliko Vi njih pitate za opremu, oni će naravno odbiti taj zahtev, i reći da morate da prvo prođete kroz šestomesečni probni period, iako im je kancelarija puna MacBook-ova i iMac-a.

Korisno? 32
Iskustvo
03.02.2025
4 Preporučuje

Customer Support

M Plus Serbia

Trenutno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Prijatni ljudi, kolegijalnost na nivou.

Zamerke

Organizacija smena po potrebi špiceva. Nedostatak ljudi.

Korisno? 1
Iskustvo
02.02.2025
2 Ne preporučuje

Customer Support

Hyperoptic Ltd

Prethodno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Prijatna atmosfera u kancelariji, sa modernim i lepo uređenim prostorom. Neformalna druženja u dvorištu dodatno doprinose pozitivnom radnom okruženju. Tim je sastavljen od sjajnih, profesionalnih ljudi koji su uvek spremni da pomognu i budu od podrške.

Zamerke

Napredak je spor i tesko ostvariv u praksi.

Korisno? 2

Odgovor kompanije

Hvala ti što podelio/la svoje utiske. Kultura naše kompanije nam je zaista važna i drago nam je da je prepoznata kao pozitivna osobina Hyperoptic-a! Što se tiče mogućnosti za napredovanje, karijerni razvoj nam je jedan od prioriteta i stalno radimo na unapređenju tog procesa. Iako možda nismo u mogućnosti da obezbedimo napredak za svakog našeg zaposlenog, verujemo da će naš kontinuirani trud omogućiti više šansi za razvoj u budućnosti. Ukoliko želiš da detaljnije popričamo o ovome, možeš da nam pišeš na: careers@hyperoptic.com -TA tim
Korisno? 0
Iskustvo
23.01.2025
5 Preporučuje

Customer support

Cypher Tech Solutions d.o.o

Prethodno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Atmosfera u firmi je sjajna, preovladjuje timski duh. Obuka traje dve nedelje, vodi je stručna i sjajna osoba koja odlično prenosi znanje. Plata je dobra, trud se ceni, iako je posao poprilicno obiman, nema prekovremenog rada. Devojka iz HR-a je fleksibilna i profesionalna, sve se može dogovoriti.

Zamerke

/

Korisno? 0
Iskustvo
17.01.2025
2 Ne preporučuje

Customer support

M Plus Serbia

Prethodno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Plata stiže na vreme i bukvalno to je to.

Zamerke

Uff... Odakle početi. 1. Mikro menadžment na next level, kad treba da vam se zameri na radu tu kreću od senior agenata do qa do team lead a do lika koji nisi znao da uopšte postoji. Kad ti treba pomoć nikoga nema da ti pomogne ili budu samo u fazonu IDK. Najgore je što ti micromanadžuju šta smeš a šta ne smeš da kažeš, koje reči smeš a ne smeš da upotrebljavaš a niko međusobno ne može da se dogovori šta smeš a šta ne smeš pa onda ti nagađajj. 2. Plata je stvarno bedna za količinu rada, nonstop si za kompom imaš 2 pauze i njih koristiš za wc jer van pauza nemaš vremena da odeš u wc, ako nisi prisutan ispred kompa neko te odmah kontaktira da vidi zašto nisi toliko i toliko minuta tu. Za ovoliku količinu posla je naravno kriva kompanija zbog nedostatka radne snage. 3. Greške ti se ne opraštaju. Čak i kad nemaš pojma da nešto nisi smeo jer te niko nije obavestio ili si dezinformisan udaraju ti negativne poene, qa ti bukvalno skida poene za neke gluposti. Da ne pričam o korisnicima koji su konstantno nezadovoljan i konstantno vređanje i psovanje od strane istih. Sve u svemu izbegavate.

Korisno? 10
Iskustvo
17.12.2024
4 Preporučuje

Customer Support

A1 Srbija d.o.o

Prethodno zaposlen/a na određeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Kolege su izuzetno druzeljubive, voljne da pomognu. Radno vreme je korektno.

Zamerke

Za vreme rada nisam imao nikakvih zamerki.

Korisno? 0
Iskustvo
14.12.2024
4 Preporučuje

Customer support representative

Sitel SBA d.o.o. Beograd

Prethodno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Dobre kolege, dobar srednji menadžment, konstantni mitinzi za unapređenje kompanije gde su uključeni i radnici

Zamerke

Prevelika očekivanja od radnika, prestrogi golovi

Korisno? 0