Iskustva i komentari zaposlenih
Pretraži iskustva o radu i iskustva sa intervjua. Saznaj kako je zapravo raditi u kompaniji.
Iskustva o radu za poziciju Customer Support
Pozitivno
Pozitivna atmosfera,timski duh i okej kancelarija. Okej privatno zdravstveno.
Zamerke
Plata prosecna,retki bonusi,napredovanje komplikovanje,puno intervjua.
Tehnologije
Pozitivno
nista
Zamerke
Mala plata za rad koji traže Mobing na poslu Mogućnosti za napredak ne postoje Sve što može da bude zamerka kod ove kompanije postoji
Tehnologije
Pozitivno
Plata je super, bonusi su veliki, stalna povećanja plate. Kolektiv i nadredjeni super. Mogućnosti za napredovanje velike. Svakom bih preporučila ovu kompaniju. Benifinicije odlicne
Zamerke
Nema
Tehnologije
7021 iskustvo o radu na helloworld.rs
Anonimno unesi iskustvo
Povećaj transparentnost IT tržišta!
Pozitivno
Pozitivni ljudi tj. kolektiv. Ostalo nista, sem plata koje se isplaćuje redovno.
Zamerke
Rad u tri smene, male plate 700-900evra, organizacija smene loša. Nadredjen položaj poslodavac.
Tehnologije
Customer support agent
Digitec Galaxus d.o.o
Pozitivno
Broj dana odmora i 100% bolovanja. Lepa kompanija sa puno dogadjaja u toku godine. Odlično privatno zdravstveno osiguranje i trinaesta plata. Mogućnost povećanja plate na godišnjem nivou.
Zamerke
Manjak parkinga ispred kancelarije. Napredovanje upitno. Bonusi nepostojeći.
Tehnologije
Pozitivno
Redovna plata , skoro mesec dana godišnjeg odmora, vecina kolega je super
Zamerke
Rad u tri smene, retko povećanje plate, plata slaba u odnosu na konkurenciju, veci obim posla
Tehnologije
Pozitivno
Kolektiv je na odličnom nivou, medjusobna podrška i razvoj.
Zamerke
Zastareli sistem, manje plate u odnosu na druge banke itd…
Pozitivno
Divne kolege, postoji mini kuhinja, redovna plata, rad od kuce
Zamerke
Nesposoban i bezobrazan menadžment
Tehnologije
Pozitivno
Nema
Zamerke
Jedino sto mogu reci o ovoj kompaniji je da bezite sto dalje, od posla kojeg je preko glave, radite za platu sa kojom u Srbiji ne mozete preziveti, posao koji radite kao posao nije tezak, ali ga toliko ima i klijenti su toliko naporni, tako da moja preporuka ako ste slabi sa zivcima, lako se istresirate, ovaj posao ce vam doneti samo jos gore, ja sam neko ko se ne iznervira tako lako, ali sta mi je ovaj posao doneo i kakav stres svakodnevan to nije niko. Da ne pocinjem od mikro menadzmentu gde se supervizori i sefovi namecu sa nekom pricom koja ne pije vodu za pare koji oni placaju, smatram da supervizor je tu da upotpuni posao promeni da svima bude bolje, a ovde cini mi se da rade da samo vama bude gore, a njima bolje, jure rezultate zbog sebe i svog bonusa, sa rezultatima koje ni sami ne bi mogli da postignu, kao prijatelj vam savetujem da ako vam posao nije hitan i ne morate da radite ovde, nemojte. O napredovanju mozete samo da sanjate
Pozitivno
Rad u Wolt-u mi stvarno prija jer se oseća da firma vodi računa i o korisnicima i o zaposlenima. Tim u kojem radim je super, uvek neko uskoči ako zapnem, i sve funkcioniše bez stresa. Svaki dan je drugačiji, pa mi nikad nije dosadno, a istovremeno učim dosta o komunikaciji i rešavanju problema. Vrednuje se kad daš svoj maksimum, a dobijamo i konstruktivan feedback koji pomaže da budemo bolji u poslu. Tehnički alati koje koristimo su moderni i olakšavaju rad, što mi baš znači. Takođe, radno vreme je fleksibilno, što mi omogućava da lepo balansiram posao i privatni život. Sve u svemu, osećam se cenjeno i motivisano, i drago mi je što sam deo ovakvog tima.
Zamerke
Sve u svemu sam zadovoljan, ali naravno da ima stvari koje mogu da budu bolje. Dešava se da informacije između nas agenata nisu uvek usklađene, pa ponekad dolazi do nesporazuma ili duplog posla. Takođe, voleo bih da su prilike za napredovanje češće. Kada je velika gužva, ume da bude poprilično naporno, pa bi dodatna podrška u tim situacijama dosta značila.