Popuni anketu, osvoji poklone. Učestvuj u Talent X istraživanju, glasaj za VRH IT poslodavca i osvoji vredne poklone. Popuni anketu!

Iskustva i komentari zaposlenih

Pretraži iskustva o radu i iskustva sa intervjua. Saznaj kako je zapravo raditi u kompaniji.

Iskustva o radu za poziciju Help Desk

Iskustvo
31.07.2025
1 Ne preporučuje

IT Help Desk Engineer

Minth Automotive Europe

Trenutno zaposlen/a na neodređeno 4-7 godina

Pozitivno

Dobra kineska menza

Zamerke

Pritisak na srpske kolege od strane stranih državljanja

Tehnologije

JavaScript Adobe Flex
Korisno? 1
Iskustvo
29.07.2025
5 Preporučuje

IT Help Desk support

NCR Voyix

Trenutno zaposlen/a na neodređeno 2-4 godine

Pozitivno

Plata je OK, placeno odsustvo,timski rad,kancelarije su ciste,

Zamerke

Nema

Tehnologije

Java Java EE Java ME
Korisno? 2
Iskustvo
26.07.2025
5 Preporučuje

IT Help Desk / Support

Way4Services d.o.o

Trenutno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Office, money, lunch, entertainment, people

Zamerke

Tehnologije

SQL Linux Jira
Korisno? 0

7210 iskustava o radu na helloworld.rs

Anonimno unesi iskustvo

Povećaj transparentnost IT tržišta!

Iskustvo
22.07.2025
3 Ne preporučuje

IT Help Desk / Support

NCR Voyix

Trenutno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Hibridni rad, placeno odusustvo

Zamerke

Los menadzment, previse posla za malu platu, nemogucnost napredovanja.

Korisno? 4
Iskustvo
22.07.2025
5 Preporučuje

IT Help Desk / Support

NCR Voyix

Prethodno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Sva prava su zagarantovana i kancelarije su izvanredno ciste

Zamerke

Mala plata

Korisno? 1
Iskustvo
08.07.2025
1 Ne preporučuje

Help desk representative

NCR Voyix

Trenutno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Ne postoji

Zamerke

Menadžment očajan, nekompetentni ljudi na svim pozicijama, napredovanje nemoguće ako te ne guraju, koliko god da dobro radiš. Kao da im ide u korist da kvalitetni ljudi odlaze. Početni ugovor je uglavnom preko Mplus, za prelazak na Ncr ti uglavnom jave danas za sutra, prodaje se priča da ne možeš da napreduješ pre godinu dana ali neki to mogu i nakon 3 meseca koliko god da nisu stručni. Plata mizarna, osnovica ispod 80 000. Nadređeni znaju jezik manje od tebe. Izmišljene L2 pozicije koje često na kraju rade i ljudi koji su L1 iako nisu plaćeni za to. Hibridni rad više ne postoji

Korisno? 54
Iskustvo
21.06.2025
5 Preporučuje

IT Help Desk

A1 Srbija d.o.o

Trenutno zaposlen/a na neodređeno 1-2 godine

Pozitivno

Od dolaska u A1 ne mogu a da ne kažem da nisam zadovoljan. Radna atmosfera je jako pozitivna. Kolege su zaista ljubazne i uvek su tu da vam pomognu. Plus je fleksibilno radno vreme svakako pa je meni odnos posao/život poprilično dobar. Osoblje je poprilično stručno i većina problema se rešava jako brzo. Postoji mogućnost za napredovanjem i vaš rad se ceni i vidi.

Zamerke

U par navrata sam imao problem u komunikaciji sa tehničkom podrškom, sitniji konflikti koji su brzo rešeni.

Tehnologije

Windows Active Directory
Korisno? 2
Iskustvo
13.06.2025
3 Ne preporučuje

IT Help Desk Representative

NCR Voyix

Trenutno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Plata leže na vreme, kancelarija je čista i moderna. Ima dosta dobrih i vrednih ljudi, koji su kolegijalni. Hibridni rad od kuće i u kancelariji.

Zamerke

Rad u tri smene, retko povećanje plate, plata slaba u odnosu na konkurenciju, veci obim posla

Tehnologije

Java Microsoft TFS
Korisno? 5
Iskustvo
11.06.2025
2

IT Help Desk / Support

Astra telekom

Prethodno zaposlen/a na određeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Prijatno okruzenje. Kolege se trude maksimalno da ti pruze svaki vid pomoci. Svako ce izaci iz svoje zone komfora da bi tim uradio svoj zadatak. Sam trening na pocetku je veoma opsiran i mnogo je pomogao na samom pocetku rada u kompaniji.

Zamerke

Kompanije nije organizovana. Rokovi se ne postuju, sto korisnicima ne ide u prilog i samim tim ima vise poziva i vece guzva koja moze lako da se izbegne uz minimalni trud organizacije.

Tehnologije

CRM
Korisno? 1
Iskustvo
01.06.2025
Potvrđen Linkedin identitet
1 Ne preporučuje

Help Desk

M Plus Serbia

Trenutno zaposlen/a na neodređeno Manje od jedne godine

Pozitivno

Samo odgovor nakon intervjua.

Zamerke

Plate preniske, doslovno prezivljavanje. Ne ceni se znanje jezika kao ni tehnicke vestine. Ne postoji mogucnost napretka, kao ni bonusi, svi smo isti bez obzira na znanje i trud. Za obroke za mesec dana se isplacuje toliko da mozes maksimum 3 dana da kupis obrok u kantini u firmi. Sve se gleda u milisekundu, a uslovi nikakvi! Smene lose.

Korisno? 15